golf 6 dan sonra buradayımm...:)

Ynt: golf 6 dan sonra buradayımm...:)

metinmb407 link' Alıntı:
Jetta konusunda size katılıyorum. Passat Golf ne kadar başarılıysa Jetta da VW ye yakışmayan kalitede bir araç. Onunla da Astra Sedanı kıyaslamam.
Aynen öyle yaptım Bülent, Jettayı gittim gördüm, tamam dedim astra iki gömlek üstün ve gittim aldım. Ha imkanım olsa hiç affetmem gider highline Passat alır en 150 HP liğinden tadını çıkarırım daha önce de dediğim gibi. Olay vw veya opel olayı değil. Sadece bir sedancı ve benzinci olarak bu paraya alabileceğim en iyi araba astra sedan 1.4 turbo cosmo idi. Elime geçse passat, hayır demezdim ama Jetta general_Shame_on_you general_Not_talking general_non_non 046thumbsdown ve hatta  kızgınkırbac battle_Teroriste
 
Ynt: golf 6 dan sonra buradayımm...:)

harunhoca link' Alıntı:
Aynen öyle yaptım Bülent, Jettayı gittim gördüm, tamam dedim astra iki gömlek üstün ve gittim aldım.

Ben hala Jetta'ya haksızlık yapıldığını düşünüyorum Harun hocam.

Özellikle sessiz iç mekan, üstün frenleme kabiliyeti, motoru ne olursa olsun aktarma başarısının getirdiği atikliği ve sunduğu ferah iç hacim ile bence o kadar da kötü bir araba değil. Kullanana kadar ben de pek hoşlanmazdım; ama şimdi rahatlıkla iyi bir araba olduğunu söyleyebiliyorum.

Son olarak; Jetta'nın ön kapılarındaki meşhur kısmında sert yerine yumuşak plastik kullanılsaydı bu kadar eleştirilmezdi zaten. Yani Opel Astra ile Jetta arasında iki gömlek Astra lehine fark var derken bu parça çok etkili oluyor gibime geliyor; ama bence çok gerçekçi/bilimsel bir yaklaşım değil :)

Aracın genel tasarımı (kişisel beğenidir zaten) ve iç mekanındaki bu kısım haricinde de zaten insanların başka bir şeyini doğrudan eleştirebildiğini görmedim.
 
Ynt: golf 6 dan sonra buradayımm...:)

REC link' Alıntı:
Elbete gerçekçi değil.
Ama aracı satarken zarar etmediğinize göre fiyat politikasına fazla takılmamak lazım. Pahalı alıp pahalı satıyorsunuz, hatta zaman zaman kar bile edebiliyorsunuz. Böyle olunca aracın fiyatını hak etmemesine göz yumulabiliyor.

Lokasyonu sebebiyle değerinden fazla fiyat biçilen evler gibi düşünün. Satarken siz de değerinin üzerine satıyorsunuz.
otomobil alırken  kar, zarar ilişkisini düşünmüyorum. Kullanmak için alıyorum a3 alırken de kar eder miyiz satarken diye düşünerek almadım. Beğendiğimiz için aldık. Aldığımız araçları uzun süre kullandığımız için zaten zarar muhakkak olucak gibi. vw araçlarının sınıfındakilerden pahalı olmasını zaten bekliyorum ama 1.6 dizel aracın 90 bin liranın üstünde olması oldukça düşündürücü madem Premium olarak görünüyor golf o zaman a3 ne ne gerek var. ticarette bu var talep çoksa fiyatta maksimum
 
Ynt: golf 6 dan sonra buradayımm...:)

talha batu link' Alıntı:
otomobil alırken  kar, zarar ilişkisini düşünmüyorum. Kullanmak için alıyorum a3 alırken de kar eder miyiz satarken diye düşünerek almadım. Beğendiğimiz için aldık. Aldığımız araçları uzun süre kullandığımız için zaten zarar muhakkak olucak gibi. vw araçlarının sınıfındakilerden pahalı olmasını zaten bekliyorum ama 1.6 dizel aracın 90 bin liranın üstünde olması oldukça düşündürücü madem Premium olarak görünüyor golf o zaman a3 ne ne gerek var. ticarette bu var talep çoksa fiyatta maksimum

Siz bu nedenle almamış olabilirsiniz. Aracının fiyatının o olmadığını düşündüğümü ben de belirttim. Ama bir artı olarak satarken zarar etmeyeceğiniz gerçeğini dile getirdim. Bu yüzden illa GOLF alınır demedim.  

Fiyatını yüksek buluyorsanız almazsınız ama zarar etmeyeceğini bilen biri bu parayı verebilir. Bu sadece bir artıdır, çoğu zaman direkt GOLF alma sebebi değil.  Tercih meselesi.

GOLF premium diye  A3'ün olmaması için bir neden göremiyorum. Bir başka premium olan BMW'nin 1, 3  ve 5 serisindeki kalite aynı mı mesela? Ya da C ve E serisi Mercedes mesela...

GOLF ve A3 arasında da fiyat ve kalite farkı var. Premium denilince iş bitmiyor.

Talep çoksa, fiyatın yüksek olduğu tamamen doğrudur. Ama fiyatlar sadece o parayı verip satın alan kişiyi bağlar...
 
Ynt: golf 6 dan sonra buradayımm...:)

Talep çoksa, fiyatın yüksek olduğu tamamen doğrudur. Ama fiyatlar sadece o parayı verip satın alan kişiyi bağlar...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu ifadeye %100 katilamicam. Nitekim sirketler fiyatlarini o ülkede satmak istedikleri rakama göre belirliyorlar. Benim arabam Türkiye"de 20 bin Euro iken, asil ülkesi olan Almanya"da 23 bin euro. Opel neden Türkiye"de 23 bin degil de 20 bin euro ya satiyor. Piyasa sartlarina göre o fiyata belli sayida satabilecegini bildigi icin.

Burda alicilarin da bir fonksiyonu var.Türkiye"deki alicilarin fonksiyonu Astra yi 23 bin euro ya almamak. Bu yüzden fiyati 20 bin Euro ya cektiler.
C sinifi bos arabaya diger iyi bir markanin nerdeyse dolu olan arabasi fiyatina alanlar olmasa satis rakamlarini yakalamak icin VW de fiyatlari asagi cekmek zorunda kalacakti. Baska VW almak isteyenler de daha kolay alabilecekti.Bu bakimdan sadece alani degil, diger alamayanlari da bagliyor, bir arabaya verilen para.

Maalesef ülkemizde marka bagimlisi zengin cok.Bilincli olarak begenip alan ve kullananlara sözüm yok. Fakat sadece ismi Golf, A3 oldugu icin dogru düzgün fonksiyonlari bilip de kullanmadigi halde bos arabalara o kadar parayi seve seve verenler yüzünden bu markalar bu kadar pahali.

Hic unutmam, bir arkadasim BMW X5 in o zamanlar 300 bin lira oldugundan bahsetmisti.Arabaya bir kere binmis, cok begenmis, son kurusuna kadar hakediyor dedi. Oysa BMW nin bile o arabaya bictigi fiyat 140 bin lira iken 160 bin líra ÖTV ile o fiyatin ödendiginden haberi yok:)

Bu sekilde marka bagimlilari oldugu sürece her yil milyonlarca Euro muz disari akiyor maalesef.
 
Ynt: golf 6 dan sonra buradayımm...:)

vehicle_dynamics link' Alıntı:
Talep çoksa, fiyatın yüksek olduğu tamamen doğrudur. Ama fiyatlar sadece o parayı verip satın alan kişiyi bağlar...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bu ifadeye %100 katilamicam. Nitekim sirketler fiyatlarini o ülkede satmak istedikleri rakama göre belirliyorlar. Benim arabam Türkiye"de 20 bin Euro iken, asil ülkesi olan Almanya"da 23 bin euro. Opel neden Türkiye"de 23 bin degil de 20 bin euro ya satiyor. Piyasa sartlarina göre o fiyata belli sayida satabilecegini bildigi icin.

Burda alicilarin da bir fonksiyonu var.Türkiye"deki alicilarin fonksiyonu Astra yi 23 bin euro ya almamak. Bu yüzden fiyati 20 bin Euro ya cektiler.
C sinifi bos arabaya diger iyi bir markanin nerdeyse dolu olan arabasi fiyatina alanlar olmasa satis rakamlarini yakalamak icin VW de fiyatlari asagi cekmek zorunda kalacakti. Baska VW almak isteyenler de daha kolay alabilecekti.Bu bakimdan sadece alani degil, diger alamayanlari da bagliyor, bir arabaya verilen para.

Maalesef ülkemizde marka bagimlisi zengin cok.Bilincli olarak begenip alan ve kullananlara sözüm yok. Fakat sadece ismi Golf, A3 oldugu icin dogru düzgün fonksiyonlari bilip de kullanmadigi halde bos arabalara o kadar parayi seve seve verenler yüzünden bu markalar bu kadar pahali.

Hic unutmam, bir arkadasim BMW X5 in o zamanlar 300 bin lira oldugundan bahsetmisti.Arabaya bir kere binmis, cok begenmis, son kurusuna kadar hakediyor dedi. Oysa BMW nin bile o arabaya bictigi fiyat 140 bin lira iken 160 bin líra ÖTV ile o fiyatin ödendiginden haberi yok:)

Bu sekilde marka bagimlilari oldugu sürece her yil milyonlarca Euro muz disari akiyor maalesef.

Tüm bunlar olurken Doğuş Oto'nun pazarlama konusundaki başarısını göz ardı ediyorsunuz ama. Evet, haksız bir strateji izliyor belki ama başarılı.

Doğuş - Oto bir vakıf ya da bir dernek değil, Ticari bir şirket. Öyle ya da böyle 3 kuruşluk aracı 4 kuruşa satabiliyorsa bu onların ticari başarısıdır. Ben savunmuyorum, doğru da bulmuyorum, ama olan bu.

Doğuş-Oto aynı stratejiyle araçlarının 2. elini de yüksek tutuyor ve alıcılar mağdur olmuyor. Bu yüzden sizin bahsettiğiniz ''Fonksiyonlu alıcılar (yani fiyat yüksek olduğu için tepki amaçlı almayıcılar)'' var olamıyor. Çoğu zaman alıcılar zarar etmeyeceğini bildiği için fiyata göz yumuyor. Ve bu yüzden fiyatlar sadece alıcıyı bağlıyor.

Marka bağımlılığı markanın ve distribütörün başarısıdır. Alıcıların kendi arasında sözleşerek ya da kutsal yemin ederek oluşturduğu bir şey değildir. İster bilinçli bir kullanıcı olsun, ister sadece adına bakarak GOLF, A3 diye almış olsun. Bu, markanın başarısıdır.
 
Ynt: golf 6 dan sonra buradayımm...:)

doğuşun pazarlama başarısı mutlaka vardır ama unutmayalım ki pazarladıkları marka vw. Zaten kendi müşteri kitlesi oluşturmuş bir markadan bahsediyoruz . Distürübitörler yüzünden markayı almaktan vazgeçenler vardır ama marka vw olunca bu vazgeçenler azalıyor asıl başarı markaya aittir kanımca.
 
Ynt: Ynt: golf 6 dan sonra buradayımm...:)

harunhoca link' Alıntı:
Aynen öyle yaptım Bülent, Jettayı gittim gördüm, tamam dedim astra iki gömlek üstün ve gittim aldım. Ha imkanım olsa hiç affetmem gider highline Passat alır en 150 HP liğinden tadını çıkarırım daha önce de dediğim gibi. Olay vw veya opel olayı değil. Sadece bir sedancı ve benzinci olarak bu paraya alabileceğim en iyi araba astra sedan 1.4 turbo cosmo idi. Elime geçse passat, hayır demezdim ama Jetta general_Shame_on_you general_Not_talking general_non_non 046thumbsdown ve hatta  kızgınkırbac battle_Teroriste
Jetta konusunda kesinlikle harun hocayla ayni fikirdeyim. Yani o paraların aracı değil kesinlikle. Malzeme ve işçilik oldukça vasat Volkswagene gore. Ve sırf TSİ motor diye de bir araç alınmaz bence. Kaldı ki ben 1.2 TSİ motoru denemistim ve benim atmosferik sedandan hallice bir performansı vardı. Bu arada tapatalktan yeni konu acamadigim için bu linki buradan yazıyorum. Gazeteci Rahşan gulsan bizim yeni 1.6 dizel motoru deniyor sedanda. Kısa bir video ama yine de iyi bir inceleme.

http://m.uzmantv.com/opel-astra-sedan-otomobilin-ozellikleri-nelerdir?utm_source=Sosyalmedya&utm_medium=Twitter&utm_campaign=poelastrasedan22012015
 
Ynt: golf 6 dan sonra buradayımm...:)

.BURAK. link' Alıntı:
Ben hala Jetta'ya haksızlık yapıldığını düşünüyorum Harun hocam.

֖zellikle sessiz iç mekan, üstün frenleme kabiliyeti, motoru ne olursa olsun aktarma başarısının getirdiği atikliği ve sunduğu ferah iç hacim ile bence o kadar da kötü bir araba değil. Kullanana kadar ben de pek hoşlanmazdım; ama şimdi rahatlıkla iyi bir araba olduğunu söyleyebiliyorum.

Son olarak; Jetta'nın ön kapılarındaki meşhur kısmında sert yerine yumuşak plastik kullanılsaydı bu kadar eleştirilmezdi zaten. Yani Opel Astra ile Jetta arasında iki gömlek Astra lehine fark var derken bu parça çok etkili oluyor gibime geliyor; ama bence çok gerçekçi/bilimsel bir yaklaşım değil :)

Aracın genel tasarımı (kişisel beğenidir zaten) ve iç mekanındaki bu kısım haricinde de zaten insanların başka bir şeyini doğrudan eleştirebildiğini görmedim.
Burakcığım zaten motoruna bi diyeceğim yık, ben sadece iç ve dış görünüm itibariyle ve malzeme kalitesi için olumsuz kanaat bildiriyorum. Görsellik benim için birinci derece önemli, motor, aktarma vesaire  sonra geliyor.
 
Ynt: Ynt: golf 6 dan sonra buradayımm...:)

cihan seker link' Alıntı:
Jetta konusunda kesinlikle harun hocayla ayni fikirdeyim. Yani o paraların aracı değil kesinlikle. Malzeme ve işçilik oldukça vasat Volkswagene gore. Ve sırf TSİ motor diye de bir araç alınmaz bence. Kaldı ki ben 1.2 TSİ motoru denemistim ve benim atmosferik sedandan hallice bir performansı vardı. Bu arada tapatalktan yeni konu acamadigim için bu linki buradan yazıyorum. Gazeteci Rahşan gulsan bizim yeni 1.6 dizel motoru deniyor sedanda. Kısa bir video ama yine de iyi bir inceleme.

http://m.uzmantv.com/opel-astra-sedan-otomobilin-ozellikleri-nelerdir?utm_source=Sosyalmedya&utm_medium=Twitter&utm_campaign=poelastrasedan22012015


videonun 1:55 saniyesinde eko düğmesinin arabanın daha hızlı gitmesini sağlıyor demiş.  ֖yle bir şey var mı ki???  ilk defa duydum doğru mu arkadaşlar
 
Geri
Üst