Ynt: Golf 6 vs Astra J Kıyaslaması ???
Vallaha Arkadaşın golfü vardı o galiba fena kapanmıyordu ama, bizim şirkette genel müdür yardımcısına jetta almışlar yeni kasa. Araba daha 10.000 kmde bile değildi.
1.6 dizel comfortline donanım. Aracın iç malzeme kalitesi ve işçilik kısmına diyecek pek bir lafım yok. Gayet kaliteli 'görünüyor'. tabi bu iş dashboard ile sınırlı kalmış. arabanın içerisinde geçirmiş olduğum ilk 20 dakika içerisinde her şeyine elimi sürdüm. İş kapıya gelince biraz OHA tepkisi vermiştim kendi kendime. Öünkü B segment bir aracın hissiyatını verdi bana açıkası.
Kesinlikle abartı değildir şu an yazacaklarım. Arabayı terketmek için kapıyı kapattığımda ne cufff sesi ne de tok bir ses duymadım. Tam tanımını yapamayacağım ama, astranın tokluğuyla alakası dahi yoktu.
Ha peugeot gibi bir hissiyatta yoktu (camlar bir daha bana dokunursan inicem aşağı demiyordu , ancak astranın kapı sesiyle karşılaştırılabilecek bir yan da göremedim... En azından reklamlarda vurgulanabilecek kadar.
Bunun dışında başka bir yorum yazma ihtiyacı duymuyorum. Astra kendini genç ve dinamik hissedenlerin arabası, golf daha vakur, daha sakin dünyaya sahip insanların arabası. Donanımdır, fiyattır bunları aşmak lazım.
Ben genç ve dinamiğim. O yüzden Golf'ün içerisine oturup direksiyonuna dokunduktan sonra, tüm yaşam enerjim çekilmişti.
Safkan bir golfçü de astranın içerisinde kendini baskı altında kalmış gibi hissedecektir.
Bunun yanında ne kadar tecrübeli olursa olsun hiç bir yorumcu, bana astranın orta konsolunda çok düğme var, efendim şu kadar sürede alışıyorsunuz gibi sadece tuş sayılarını karşılaşrarak kontrol panelinin karmaşık olduğunu iddia etmesin. Yok öyle bir şey. tüm testlerde menü kullanım kolaylığı övülen volvo'dan bile 1-2 nokta dışında daha bile kullanışlı ve ilk günü alıştım. Ortadaki navigasyon tuşu zaten işin büyük bölümünü hallediyor. Golf'te yüksek donanım dokunmatiğe mahkum ediyor ve dokunmatik bu haliyle bence yollarda kazaya davettiyedir. bakmadan basamayacağınız ve yerini ezberleyemeyeceğiniz bir sistem...
Onun dışında, Golfü veya jettayı o açıdan hiç incelemedim, astrada her ne kadar çok göz olsa da, kolçak altındaki gözü ve kolçağın yüksekliğini hep yetersiz bulmuşumdur. Ancak usb bağlantısının, aux girişinin altında kalan kısım çok işime yarıyor.
Bir de ortada Megane ve Fluence'ın navigasyon tuşlarından yoksun ve az kalsın motora kaçacakmış gibi sürücüden uzak duran kontrol paneli varken, astranınkine laf etmek bana komik geliyor. (Fluence kullanmışlığım var. Menüsüne gireyim dedim, kırmızı ışığı son anda gördüm )
Saygılar.
Tolga KARACA link' Alıntı:Kapıları tok kapanıyor ama artık çoğu aracın kapıları tok kapanıyor, bu fark 5-10 sene önce olsaydı şuan reklama gerek kalmadan herkesin dilinde olurdu ama değil; reklam anlatılıyor arada.
Bir Fiesta, Rio nun bile kapıları çok tok kapanıyor..
Vallaha Arkadaşın golfü vardı o galiba fena kapanmıyordu ama, bizim şirkette genel müdür yardımcısına jetta almışlar yeni kasa. Araba daha 10.000 kmde bile değildi.
1.6 dizel comfortline donanım. Aracın iç malzeme kalitesi ve işçilik kısmına diyecek pek bir lafım yok. Gayet kaliteli 'görünüyor'. tabi bu iş dashboard ile sınırlı kalmış. arabanın içerisinde geçirmiş olduğum ilk 20 dakika içerisinde her şeyine elimi sürdüm. İş kapıya gelince biraz OHA tepkisi vermiştim kendi kendime. Öünkü B segment bir aracın hissiyatını verdi bana açıkası.
Kesinlikle abartı değildir şu an yazacaklarım. Arabayı terketmek için kapıyı kapattığımda ne cufff sesi ne de tok bir ses duymadım. Tam tanımını yapamayacağım ama, astranın tokluğuyla alakası dahi yoktu.
Ha peugeot gibi bir hissiyatta yoktu (camlar bir daha bana dokunursan inicem aşağı demiyordu , ancak astranın kapı sesiyle karşılaştırılabilecek bir yan da göremedim... En azından reklamlarda vurgulanabilecek kadar.
Bunun dışında başka bir yorum yazma ihtiyacı duymuyorum. Astra kendini genç ve dinamik hissedenlerin arabası, golf daha vakur, daha sakin dünyaya sahip insanların arabası. Donanımdır, fiyattır bunları aşmak lazım.
Ben genç ve dinamiğim. O yüzden Golf'ün içerisine oturup direksiyonuna dokunduktan sonra, tüm yaşam enerjim çekilmişti.
Safkan bir golfçü de astranın içerisinde kendini baskı altında kalmış gibi hissedecektir.
Bunun yanında ne kadar tecrübeli olursa olsun hiç bir yorumcu, bana astranın orta konsolunda çok düğme var, efendim şu kadar sürede alışıyorsunuz gibi sadece tuş sayılarını karşılaşrarak kontrol panelinin karmaşık olduğunu iddia etmesin. Yok öyle bir şey. tüm testlerde menü kullanım kolaylığı övülen volvo'dan bile 1-2 nokta dışında daha bile kullanışlı ve ilk günü alıştım. Ortadaki navigasyon tuşu zaten işin büyük bölümünü hallediyor. Golf'te yüksek donanım dokunmatiğe mahkum ediyor ve dokunmatik bu haliyle bence yollarda kazaya davettiyedir. bakmadan basamayacağınız ve yerini ezberleyemeyeceğiniz bir sistem...
Onun dışında, Golfü veya jettayı o açıdan hiç incelemedim, astrada her ne kadar çok göz olsa da, kolçak altındaki gözü ve kolçağın yüksekliğini hep yetersiz bulmuşumdur. Ancak usb bağlantısının, aux girişinin altında kalan kısım çok işime yarıyor.
Bir de ortada Megane ve Fluence'ın navigasyon tuşlarından yoksun ve az kalsın motora kaçacakmış gibi sürücüden uzak duran kontrol paneli varken, astranınkine laf etmek bana komik geliyor. (Fluence kullanmışlığım var. Menüsüne gireyim dedim, kırmızı ışığı son anda gördüm )
Saygılar.