Golf 6 vs Astra J Kıyaslaması ???

Ynt: Golf 6 vs Astra J Kıyaslaması ???

Tolga KARACA link' Alıntı:
Kapıları tok kapanıyor ama artık çoğu aracın kapıları tok kapanıyor, bu fark 5-10 sene önce olsaydı şuan reklama gerek kalmadan herkesin dilinde olurdu ama değil; reklam anlatılıyor arada.

Bir Fiesta, Rio nun bile kapıları çok tok kapanıyor..

Vallaha Arkadaşın golfü vardı o galiba fena kapanmıyordu ama, bizim şirkette genel müdür yardımcısına jetta almışlar yeni kasa. Araba daha 10.000 kmde bile değildi.
1.6 dizel comfortline donanım. Aracın iç malzeme kalitesi ve işçilik kısmına diyecek pek bir lafım yok. Gayet kaliteli 'görünüyor'. tabi bu iş dashboard ile sınırlı kalmış. arabanın içerisinde geçirmiş olduğum ilk 20 dakika içerisinde her şeyine elimi sürdüm. İş kapıya gelince biraz OHA tepkisi vermiştim kendi kendime. ևünkü B segment bir aracın hissiyatını verdi bana açıkası.

Kesinlikle abartı değildir  şu an yazacaklarım. Arabayı terketmek için kapıyı kapattığımda ne cufff sesi ne de tok bir ses duymadım. Tam tanımını yapamayacağım ama, astranın tokluğuyla alakası dahi yoktu.

Ha peugeot gibi bir hissiyatta yoktu (camlar bir daha bana dokunursan inicem aşağı demiyordu :), ancak astranın kapı sesiyle karşılaştırılabilecek bir yan da göremedim... En azından reklamlarda vurgulanabilecek kadar.

Bunun dışında başka bir yorum yazma ihtiyacı duymuyorum. Astra kendini genç ve dinamik hissedenlerin arabası, golf daha vakur, daha sakin dünyaya sahip insanların arabası. Donanımdır, fiyattır bunları aşmak lazım.

Ben genç ve dinamiğim. O yüzden Golf'ün içerisine oturup direksiyonuna dokunduktan sonra, tüm yaşam enerjim çekilmişti.
Safkan bir golfçü de astranın içerisinde kendini baskı altında kalmış gibi hissedecektir.

Bunun yanında ne kadar tecrübeli olursa olsun hiç bir yorumcu, bana astranın orta konsolunda çok düğme var, efendim şu kadar sürede alışıyorsunuz gibi sadece tuş sayılarını karşılaşrarak kontrol panelinin karmaşık olduğunu iddia etmesin. Yok öyle bir şey. tüm testlerde menü kullanım kolaylığı övülen volvo'dan bile 1-2 nokta dışında daha bile kullanışlı ve ilk günü alıştım. Ortadaki navigasyon tuşu zaten işin büyük bölümünü hallediyor. Golf'te yüksek donanım dokunmatiğe mahkum ediyor ve dokunmatik bu haliyle bence yollarda kazaya davettiyedir. bakmadan basamayacağınız ve yerini ezberleyemeyeceğiniz bir sistem...

Onun dışında, Golfü veya jettayı o açıdan hiç incelemedim, astrada her ne kadar çok göz olsa da, kolçak altındaki gözü ve kolçağın yüksekliğini hep yetersiz bulmuşumdur. Ancak usb bağlantısının, aux girişinin altında kalan kısım çok işime yarıyor.

Bir de ortada Megane ve Fluence'ın navigasyon tuşlarından yoksun ve az kalsın motora kaçacakmış gibi sürücüden uzak duran kontrol paneli varken, astranınkine laf etmek bana komik geliyor. (Fluence kullanmışlığım var. Menüsüne gireyim dedim, kırmızı ışığı son anda gördüm :))

Saygılar.
 
Ynt: Golf 6 vs Astra J Kıyaslaması ???

tomacco link' Alıntı:
kapı kapanırken tok bir ses çıkarıyor, reklamda bu var.önemli tabi.aracın bunun dışında kalan özellikleri ön planda değil neden acaba? :)
Kesinlikle yazıyorum Golf 6 da kapılar kapandığında tatmin edici bir ses çıkmıyor. Astra hem H hem J çok daha tok. Birde bunu reklam olarak kullanıyorlar ya inanılır gibi değil. Resmen milletle dalga geçiyorlar.
 
Ynt: Golf 6 vs Astra J Kıyaslaması ???

http://www.zeperfs.com/en/duel3085-2733.htm
http://www.zeperfs.com/en/match2733-3085.htm
arkadaşlar burda 1.4tsi ve 1.4t astranın hızlanma verileri var astra nın kalkış dışında hızlanma konusunda üstün olduğunu görebilirsiniz 0-180 arasında 5 sn 80-180 verilerinde 7 sn ye yakın fark var ancak üst vites karşılaştırmasında da astra nın geride olduğunu görebiliriz bunun nedenide golfün 6. vitesi sonunu görürken bizim 5. vitesin bile sonunu göremememiz vites oranları nedeniyle, buda astrayı performanslı kullanmak için aracı tanımak gerektiğini gösteriyor ayrıca astra hp/kg oranında daha geride golften buna rağmen başarısını göstermiş test yapmayı bilmeyen dergilere gelsin buda
 
Ynt: Golf 6 vs Astra J Kıyaslaması ???

astraowner link' Alıntı:
http://www.zeperfs.com/en/duel3085-2733.htm
http://www.zeperfs.com/en/match2733-3085.htm
arkadaşlar burda 1.4tsi ve 1.4t astranın hızlanma verileri var astra nın kalkış dışında hızlanma konusunda üstün olduğunu görebilirsiniz 0-180 arasında 5 sn 80-180 verilerinde 7 sn ye yakın fark var ancak üst vites karşılaştırmasında da astra nın geride olduğunu görebiliriz bunun nedenide golfün 6. vitesi sonunu görürken bizim 5. vitesin bile sonunu göremememiz vites oranları nedeniyle, buda astrayı performanslı kullanmak için aracı tanımak gerektiğini gösteriyor ayrıca astra hp/kg oranında daha geride golften buna rağmen başarısını göstermiş test yapmayı bilmeyen dergilere gelsin buda

Demek astraların hepsinde kalkış sıkıntısı var. Kendisinden 30 beygir düşük araçlar gibi kalkıyor patinaja kalmayalım dediğinizde. 0-180 de 5 sn de gerçekten iyi değer.
 
Ynt: Golf 6 vs Astra J Kıyaslaması ???

çünkü çok ağır bizim araçlar vites oranlarıda uzun buda kalkışını kötü etkiliyor hp/kg oranında da astra geride yani golfün 122 hp si 150kg hafif bir araç çekiyor kg farkı kalktından sonra tolere edilebiliyor ama kalkıştı hissettiriyor
 
Ynt: Golf 6 vs Astra J Kıyaslaması ???

Bu testlerin 160-180 kıyaslaması var mı?
 
Ynt: Golf 6 vs Astra J Kıyaslaması ???

astraowner link' Alıntı:
http://www.zeperfs.com/en/duel3085-2733.htm
http://www.zeperfs.com/en/match2733-3085.htm
arkadaşlar burda 1.4tsi ve 1.4t astranın hızlanma verileri var astra nın kalkış dışında hızlanma konusunda üstün olduğunu görebilirsiniz 0-180 arasında 5 sn 80-180 verilerinde 7 sn ye yakın fark var ancak üst vites karşılaştırmasında da astra nın geride olduğunu görebiliriz bunun nedenide golfün 6. vitesi sonunu görürken bizim 5. vitesin bile sonunu göremememiz vites oranları nedeniyle, buda astrayı performanslı kullanmak için aracı tanımak gerektiğini gösteriyor ayrıca astra hp/kg oranında daha geride golften buna rağmen başarısını göstermiş test yapmayı bilmeyen dergilere gelsin buda

Üst viteslerde esneklikte kaybedilen zaman uzun düzlüklerdeki yüksek hızlarda geri kazanılır; araç uzun oranlı vitesi sayesinde daha uzun süre tutunur ve rakibi mecburen vites büyüttüğünde de öne geçer, ama belirli aralıklardaki esnekliklerde geride kalabilir.
 
Geri
Üst