- Konuyu Başlatan
- #51
Ynt: Golf 6 vs Astra J Kıyaslaması ???
Her ikisinide kullanan biri olarak özetle; Golf 2000 li yıllarda gerçekten rakiplerinin çok önüne geçti bu bir gerçek. ama hala lider mi ? Golf 2000 li yılların ürettiği platformdan üretiliyor. Golf 4 kasa 5 kasaya çok yakın 5 kasa da 6 kasaya Ne demek istediğimi kapılara ve bagaj kapağına bakarsanız çok iyi anlarsınız. Yani Golf aslında yeni model üretmedi. Tampon-far-stop-sis farı-panjur vs. iç donanımda bir kaç değişiklik karasöre de ufak tefek dokunuşlarla(agresif görüntü vererek) ileriye dönük güzel makyaj yaptı. Anlatmak isteğim Eski Honda civic ile yeni kasa civic arasında dağlar kadar fark var. Tıpkı Astra H ile Astra J kasa arasında olduğu gibi. Golf te dağlar kadar fark yok. Gerçekçi olacak olursak golf yarattığı efsanenin arkasına saklandı. Bir JETTA da aldığı radikal değişim kararını golf te alamadı. İç dizanynı kesinlikle Astra J nin çok çok gerisinde bunu göremeyen zaten bundan sonra yaptığım yorumu okumasına bile gerek yok. Hala El freni kullanıyor. Gögüslük Opel Astra J deki gibi sizi sarmıyor. Koltuklarda öyle... İçine binince Golf öncekine çok yakın. Direksiyon dizaynı Astra J direksiyonu ile kıyaslanamıyacak kadar hatta bir çok araç da dahil olmak üzere son derece vasat. Kullanılan malzemenin kalitesi diye sadece son tüketicileri yanlış yönlendirilmesin. hemen hemen bütün firmalar aynı ülkede üretilen araçlarda daha sık görürsünüz bu durumu Bir örnek verecek olursak: Pejo 407 nin farları açma düğmesi çerçevesi dahil Citroen C-5 ile aynı. İki firmada gögüslüğü ve direksiyonu aynı üretici yaptırıyorlar. Yol bilgisayar monitorüde Dolasıyla kalite aynı Renault da benzer parçalar görmek mümkün örnekleri çoğaltabilirim. Bu araçları kullanmış arkadaşlar biraz dikkat ettilerse zaten ne demek istediğimi anlayacaklardır. Öretici firmalar parçaları kendi yapmaz bu işi yapan firmalara kalıp larını verir o parçayı imal ettirirler. Öretici firma aynı olunca kalitede aynı oluyor. Birisi amerikada bir diğeri çinde yaptırmıyor. Sonuçta ikisinde menşei Almanya. Sürüş konforuna gelince astra J dingil mesafesi golf 6 dan daha uzun golf 2578 Astra J 2685 Astra J nin diz mesafesi golften az diyen arkadaşların yorum yaparken teknik bir bilgi mi sunuyorlar yoksa pisikolojik mi Takdir ve yorum sizin Ben fabrika verilerini sizinle paylaşıyorum. İz genişliğine gelince GOLF 1541-1514 ASTRA J 1558-1544 yani astra daha geniş Hangisi yola daha iyi oturur ve daha iyi viraja girer. Bununda yorumunu size bırakıyorum. Donanım konusunu açmıyacağım Astra J kullanmamış arkadaşlar üzülmesin diye. Yanlız Golf ün hakkınıda yemeyelim. Öünkü Golf hacback karoserini dünyaya öğreten isim. Bu kasa tipini sevdirdi. BMV, Mercedes, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, vs. gibi nice dev firmalar bu pastadan dilim almak için çaba sarf etti. bu kasada lider olmak için çok uğraştı ama hiç biri GOLF, ASTRA, MEGAN HB, CİTROEN C-4, PEJO 307-308, Punto gibi ciddi satış rakamlarına ulaşamadı. Bir çoğu geri çekildi.
Her ikisinide kullanan biri olarak özetle; Golf 2000 li yıllarda gerçekten rakiplerinin çok önüne geçti bu bir gerçek. ama hala lider mi ? Golf 2000 li yılların ürettiği platformdan üretiliyor. Golf 4 kasa 5 kasaya çok yakın 5 kasa da 6 kasaya Ne demek istediğimi kapılara ve bagaj kapağına bakarsanız çok iyi anlarsınız. Yani Golf aslında yeni model üretmedi. Tampon-far-stop-sis farı-panjur vs. iç donanımda bir kaç değişiklik karasöre de ufak tefek dokunuşlarla(agresif görüntü vererek) ileriye dönük güzel makyaj yaptı. Anlatmak isteğim Eski Honda civic ile yeni kasa civic arasında dağlar kadar fark var. Tıpkı Astra H ile Astra J kasa arasında olduğu gibi. Golf te dağlar kadar fark yok. Gerçekçi olacak olursak golf yarattığı efsanenin arkasına saklandı. Bir JETTA da aldığı radikal değişim kararını golf te alamadı. İç dizanynı kesinlikle Astra J nin çok çok gerisinde bunu göremeyen zaten bundan sonra yaptığım yorumu okumasına bile gerek yok. Hala El freni kullanıyor. Gögüslük Opel Astra J deki gibi sizi sarmıyor. Koltuklarda öyle... İçine binince Golf öncekine çok yakın. Direksiyon dizaynı Astra J direksiyonu ile kıyaslanamıyacak kadar hatta bir çok araç da dahil olmak üzere son derece vasat. Kullanılan malzemenin kalitesi diye sadece son tüketicileri yanlış yönlendirilmesin. hemen hemen bütün firmalar aynı ülkede üretilen araçlarda daha sık görürsünüz bu durumu Bir örnek verecek olursak: Pejo 407 nin farları açma düğmesi çerçevesi dahil Citroen C-5 ile aynı. İki firmada gögüslüğü ve direksiyonu aynı üretici yaptırıyorlar. Yol bilgisayar monitorüde Dolasıyla kalite aynı Renault da benzer parçalar görmek mümkün örnekleri çoğaltabilirim. Bu araçları kullanmış arkadaşlar biraz dikkat ettilerse zaten ne demek istediğimi anlayacaklardır. Öretici firmalar parçaları kendi yapmaz bu işi yapan firmalara kalıp larını verir o parçayı imal ettirirler. Öretici firma aynı olunca kalitede aynı oluyor. Birisi amerikada bir diğeri çinde yaptırmıyor. Sonuçta ikisinde menşei Almanya. Sürüş konforuna gelince astra J dingil mesafesi golf 6 dan daha uzun golf 2578 Astra J 2685 Astra J nin diz mesafesi golften az diyen arkadaşların yorum yaparken teknik bir bilgi mi sunuyorlar yoksa pisikolojik mi Takdir ve yorum sizin Ben fabrika verilerini sizinle paylaşıyorum. İz genişliğine gelince GOLF 1541-1514 ASTRA J 1558-1544 yani astra daha geniş Hangisi yola daha iyi oturur ve daha iyi viraja girer. Bununda yorumunu size bırakıyorum. Donanım konusunu açmıyacağım Astra J kullanmamış arkadaşlar üzülmesin diye. Yanlız Golf ün hakkınıda yemeyelim. Öünkü Golf hacback karoserini dünyaya öğreten isim. Bu kasa tipini sevdirdi. BMV, Mercedes, Volvo, Toyota, Nissan, Mitsubishi, vs. gibi nice dev firmalar bu pastadan dilim almak için çaba sarf etti. bu kasada lider olmak için çok uğraştı ama hiç biri GOLF, ASTRA, MEGAN HB, CİTROEN C-4, PEJO 307-308, Punto gibi ciddi satış rakamlarına ulaşamadı. Bir çoğu geri çekildi.