kanka bunu gormustum.. atmistin mantzel konusuna..
durumlari biliyosun.. arabayla seneye gelicem insallah.. ama 28 veya 29-30 da %90 izmir e bir pakistanli arkasimla (otobusla ama
) gelicem.. aslinda gezelim gorelim turu yaptiricam arkadasa
teeseuf ederim..
bendeki venom degil.. pipercross viper carbon
yeni cekmistim.. kanka.. hemde timing yaptirdigim zamanki.. ama simdi bozdum.. std ye aldirdim diye bilirim..
lift at tdc yani piston ust olu noktada iken kabaca egzantrigin ozelliklerine gore timing yapiliyor..
aslinda bende bilmiyorum.. okuyup ogrenmek lazim
http://www.alcester-racing-sevens.com/cam_timing.htm
neyse.. BMS den Hakan abi lift at TDC deki degerin fabrika cikisi (rolanti sbt olmasi icin ) 0.20mm max 0.40mm olmasi lazim dedi ( emme ve egzoz egzantrikleri icin )
ben onu Hakan abi ye gitmeden.. Enver abide ( Beratin ustasi
) emme kasnagini 0.75 mm yaptik.. egzoz kasnagida 0.45 di yanilmiyorsam.. subaplar ve iticiler std oldugu icin su anda bu specleri kullanmiyim dedim
ne mi oluyo dersen.. kabaca bildigim emme subaplari daha fazla sure acik kaliyo ve boylece performans aliniyor.. ( arastirmam lazim ) videoda o sekil.. yani.. avans verdi, saat yonune ayarli kasnagi cevirdik.. ama bu cevirme.. asagidaki gibi olcumlerle yapilmali..yoksa subaplari elinize alabilirsiniz..
mesela bende 262 var dbilas burda 0.9mm TDC demis..
ama paketten cikan kagitta TDC icin 1.3mm emme 0.6mm de egzoz demis.. neyse simdi bunlari yaptiramam zati.. forged subap, yay + itici almak lazim
Erhan kusura bakma konunu off topic yaptim