Ben 91 model aracımın farları ile çok uğraştım. Ne yaptımsa istediğim sonucu alamadım. İlk zamanlarda gece yolculukları ızdırap oluyordu. O zamanlarda Ankara'da olduğumuz için memlekete daha sık giderdik (güzergah:Ankara-Çankırı-Ilgaz-Tosya) O dağ yollarında neler çektim. Farları benden evvelki sahibi komple değiştirmiş ama yan sanayi kullanmış. Ben de farlar pırıl pırıl diye öncelikle far ampüllerini değiştirdim, defalarca far ayarı yaptırdım, ya uzun farlarda ya da kısa farlarda ışık mutlaka dağılıyordu, sonunda birisi farcamlarını değiştir dedi, bosch marka camlarla değiştirdim, azbir iyileşme oldu, daha sonra farları komple boschla değiştirdik. Şimdi eskiye oranla çok iyi ama gene de 98 model aracımınki kadar değil. Xenon farlarla ilgili formda çok konu var, bunlara bir bak ama ortak nokta olarak orjinal değerin 4300 K olduğunu göreceksin. Orjinal değerler için fabrika mühendislerinin ne kadar kafa patlattığı, günlerce, değişik tabiat koşulları altında test yaptığı ortada iken bu konu hakkında en ufak bir bilgi okumamış yedek parçacıların önerileri ne kadar doğru olur bilemem. Biz hep farlar üzerine yoğunlaşıyoruz ama bu aracın farlarına giden elektrik tesisatı hiç kontrol edildi mi? Tesisat eskimiş, yıpranmış olabilir, farlar iyi şase almıyorsa sönük yanar, oraya ayrı bir hattan elektrik vererek denemekte fayda var.