HARARET SORUNU ! Acil Corsa C' ciler YORUM

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kubll22
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kubll22

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
42
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
BENZİN-LPG aracimda hararet sürekli hareket halinde genelde 91 ile 95 arasi inip cikiyor bir tek hizli giderken 91 de sabit kaliyor onun disinda yokus cikarken mutlaka kisa zamanda fan açiyor harareti düşürüyor. Birde rolanti beklediğimde aracin harareti hafif hafif yükseltiyor 4-5 dakikada bir fan açiyor tekrar normale dönüyor. Test amacli uzun yokusta denedim 95 i geçmiyor fan mutlaka 95 i 96 civarlarini geçirmiyor ama bu durum tedirgin ediyo insani. Benzin LPG kullanan arkadaşlarda bu durum nasil?


kaloriferin açik olmasi hararetin yükselip düşmesini dengeliyo biraz daha ne kadar yüksek kademede açiksa o kadar sabit bi hal aliyor hararet göstergesi Arac 1.4

Arac su eksiltmiyor, yağda su yok suda yağ yok çekişi gayet iyi ve termostat deşiştirildi
 
Yedek su tankının o sarı kapağı değiştirin deneyin. ;)
 
Soğutma suyunun kapağindan mi bahsediyoruz hocam?

Aynen öyle yedek su konan kısım da sarı bir kapak var. O kapak içinde basıncı dışarı atması ve soğutma sistemi içinde olan havayı atması için bir delik var aslında o delik bir nevi valf görevi görüyor. ;) bak resimde olan kısım ;)

attachment.php
 

Ekli dosyalar

  • pr_01_6402.webp
    pr_01_6402.webp
    11.5 KB · Görüntüleme: 65
Kapakta sıkıntı olmasi o kadar etkiler mi bı durumu?
 
Belkide kirlenip tıkanmıştır yarin ben bi bakicağim teşekkürler bilgi için
 
motor kodunuz nedir bilmiyorum ama artık bir çok motor 90 derece üzerinde çalışır şekilde üretilmiş.muhtemelen sizinkininde çalışması normaldir. dikkat edeceğiniz hususlardan biri Nadir abinin dediği o kapak diğeri ise yeterli düzeyde antfriz. (%33 veya %50)
bu iki husus suyun kaynama derecesini 100 den daha yukarı taşıyarak conta yakmanızı engeller.
bunun yanında o kapağın bir işe yaraması için sistemin az da olsa herhangibir kaçağa sahip olmamasıdır...kaçak varsa gerekli su basıncı oluşmaz buda suyun kaynama derecesini 100 e yaklaştırıp risk doğurur...
 
motor kodunuz nedir bilmiyorum ama artık bir çok motor 90 derece üzerinde çalışır şekilde üretilmiş.muhtemelen sizinkininde çalışması normaldir. dikkat edeceğiniz hususlardan biri Nadir abinin dediği o kapak diğeri ise yeterli düzeyde antfriz. (%33 veya %50)
bu iki husus suyun kaynama derecesini 100 den daha yukarı taşıyarak conta yakmanızı engeller.
bunun yanında o kapağın bir işe yaraması için sistemin az da olsa herhangibir kaçağa sahip olmamasıdır...kaçak varsa gerekli su basıncı oluşmaz buda suyun kaynama derecesini 100 e yaklaştırıp risk doğurur...

Akşam kapaği kontrol edicem
 
Geri
Üst