Hava Filtresi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Bye_Bye
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Hava Filtresi

eketen link' Alıntı:
Abi muhtemelen değişen manifoldun da hatalı olanlardandı. Diskler gibi aynı. Hiç ihtimal vermiyorum filtreden olacağına.
geçen hafta filtreyi tekrar takmaya karar verince k&n temizleme kiti aldım ( temizleyici ve yağlayıcı ) satıcı aynı zamanda astra j sahibi ve modifiye işi yapıyor. yağı sadece havanın geldiği yöne sık, motora giriş kısmını sıkma, iç kısımda fazla yağ varsa hava emiş bilmemnesi sapıtabiliyor dedi. biraz da ondan işkillendim. aracın garantisi de bitince tekrar bir manifold sorunu çıkmasından tırsıyorum. ama şahsen ben de filtrenin sebep olacağını düşünmediğimden yakında tekrar takmayı düşünüyorum.
 
Ynt: Hava Filtresi

debimetre yi kastedmiştir muhtemelen. Kirlendiğinde de sapıtıyor :)  Eski araçlarımda söküp temizlerdim bununki nasıl daha bilmiyorum.  Garanti sonrasında da manifold arızasını gidermek zorundalar bence çünkü bariz fabrikasyon hata.
 
Ynt: Hava Filtresi

eketen link' Alıntı:
debimetre yi kastedmiştir muhtemelen. Kirlendiğinde de sapıtıyor :)  Eski araçlarımda söküp temizlerdim bununki nasıl daha bilmiyorum.  Garanti sonrasında da manifold arızasını gidermek zorundalar bence çünkü bariz fabrikasyon hata.
umarım filtreden kaynaklanmamıştır ve tekrar olursa garantiden değiştirirler. çünkü ben filtremi takacam :)
 
Ynt: Hava Filtresi

Halil abi selam.

*K&N i temizlerken kirli havanın temas ettiği tarafa temizleyiciyi sık, sıktığın kısım aşağı gelecek şekilde hafif akan musluk suyuyla tüm yağı akıt.

*Filtren iyice kuruduktan sonra gene kirli havanın emileceği taraftan yağı 15cm civarı mesafeden filtreye eşit ve yeterli biçimde sık, sıktıktan sonra 2. KEZ  SIKMA.

*Filtren kuruduktan sonra (ben bunu yapmadım yakında yeniden temizleyip yağlayacağım) bir pamuğa fazla yağı nazikçe emdir, filtren hazırdır.



Bu arada bende manifolt değişimi yapıldığında hava filtrem standarttı, çok büyük ihtimalle sana eskiden kalma manifolt takmışlar.

K&N in hava akış sensörünü bozması için filtreyi tıkayacak derecede fazla yağlaman gerekiyor.
 
Ynt: Hava Filtresi

Tolga KARACA link' Alıntı:
Halil abi selam.

*K&N i temizlerken kirli havanın temas ettiği tarafa temizleyiciyi sık, sıktığın kısım aşağı gelecek şekilde hafif akan musluk suyuyla tüm yağı akıt.

*Filtren iyice kuruduktan sonra gene kirli havanın emileceği taraftan yağı 15cm civarı mesafeden filtreye eşit ve yeterli biçimde sık, sıktıktan sonra 2. KEZ  SIKMA.

*Filtren kuruduktan sonra (ben bunu yapmadım yakında yeniden temizleyip yağlayacağım) bir pamuğa fazla yağı nazikçe emdir, filtren hazırdır.



Bu arada bende manifolt değişimi yapıldığında hava filtrem standarttı, çok büyük ihtimalle sana eskiden kalma manifolt takmışlar.

K&N in hava akış sensörünü bozması için filtreyi tıkayacak derecede fazla yağlaman gerekiyor.
teşekkürler tolga, aynen dediğin şekilde temizleyip yağlayıp kullanacam. muhtemelen manifolt değişimi dediğin gibi olmuştur. zaten k&n ilk kez kullandığım bir şey değil. eski arabamda da kullanırdım. sorun çıkaracak bir şey değil bence de.
 
Geri
Üst