hepimizin izlediği anne ve bebeğinin kurtulduğu kaza analizi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bzgin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
başınıza gelmeden pek fikir üretemezsiniz benim başıma geldi ben daha dik bir yokuştan starexle kaydım benimki şansa kaldırıma geldi durdu ordaki adamıda az çok anlamaya çalışıyorum o araba kontrolden çıkınca insan ne yapacağını çalışıyo bi kere araba kesinlikle hiçbirşeye tepki vermiyo tepki alamadığın içinde bu sefer panik oluyor insan yokuş aşağı gidiyo araba insanın eli ayağına dolaşıyo hele bide biraz acemilik varsa tamam işte bence verilmiş sadakaları varmış o durumda yapılcak bişey yok ne ileri sürücülük tekniği nede başka bişey tamamen kısmet o noktadan sonra belki durur belki kayar eğer araç hazırlıklı değilse bu şartlarda trafiğe çıkılmamalı
 
Sürücünün gaza basması çok çok yanlış eğer direksiyonu tam kırmış olmasaydı tekerlek kadının üstüne rahatlıkla çıkar aracın altına alırdı. bu gibi durumda yine direksiyonu uygun tarafa tam kırıp frene asılmak ve el freninide çekmek en doğrusu, hem yanlanmış teker kadını altına almasını zorlaştırır hemde arac kadınında engeliyle yanlanır. araç nekadar çabuk yanlanırsa önündeki kişide okadar çabuk kurtulur diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
frene basmayıp gideceği yere direksiyonu çevirse kurtarırmıydı aceb. geçen viraja hızlı girdim her zaman gittigim yerdi. ama su dökmüşler buzlanmış araba kaymaya başladı. park halindeki arabalar doğru gidiyodu. yanımda oturan arkadaş frene basma dedi. frenden ayagımı çekip direksiyonu çevirdim ve araba döndü gitti yoksa başka bi vectraya çarpıyodum. :)
 
bencede ticari taksiydi ama allah kkorudu ileri sürüş teknigi faso fiso o durumda arabanın altında bır can var
benim dikkatimi ceken 2008 model bır astra (sedanlar 2008 de çıktıgı için sadece tahmın) nasıl oluyorda tekerler kızaklanıyor hanı ABS faydası olmayacaksa neden o kadar paralar odenıp ABS,ESP ya da TC sistemlerini satın alıyoruz?
 
merak ettiğim bi konu var...acaba araba kızaklarken geri vitese atıp gaza basmanın bir etkisi olabilir mi?
 
bencede ticari taksiydi ama allah kkorudu ileri sürüş teknigi faso fiso o durumda arabanın altında bır can var
benim dikkatimi ceken 2008 model bır astra (sedanlar 2008 de çıktıgı için sadece tahmın) nasıl oluyorda tekerler kızaklanıyor hanı ABS faydası olmayacaksa neden o kadar paralar odenıp ABS,ESP ya da TC sistemlerini satın alıyoruz?

Arabanin gunahi yok. Istedigi kadar elektronik sistem olsun, lastik yolu tutmuyorsa arabanin yapabilecegi hicbirsey yok. Elektronik sistemle is bitse, Ferrariler'in Mersedeslerin hic kaza yapmamalari lazim ama oluyor iste. Olayda tek hata varsa bence oda ticari taksinin kislik lastik takmadan o havada yola cikmasi....
 
hareket halindeyken geri vitese takamazdı,oldukça zorlardı bu aracı heralde

hani normal şartlarda yapılmayacak bir hareket ama burada araba ivme kaznıpta gidiyor buruda bir sakıncası olmazsı heralde
 
başınıza gelmeden pek fikir üretemezsiniz benim başıma geldi ben daha dik bir yokuştan starexle kaydım benimki şansa kaldırıma geldi durdu ordaki adamıda az çok anlamaya çalışıyorum o araba kontrolden çıkınca insan ne yapacağını çalışıyo bi kere araba kesinlikle hiçbirşeye tepki vermiyo tepki alamadığın içinde bu sefer panik oluyor insan yokuş aşağı gidiyo araba insanın eli ayağına dolaşıyo hele bide biraz acemilik varsa tamam işte bence verilmiş sadakaları varmış o durumda yapılcak bişey yok ne ileri sürücülük tekniği nede başka bişey tamamen kısmet o noktadan sonra belki durur belki kayar eğer araç hazırlıklı değilse bu şartlarda trafiğe çıkılmamalı

aynen katılıyorum sana:alkis:
 
Geri
Üst