- Konuyu Başlatan
- #21
Ynt: Herkese Selamlar
Hakan Bey,
Dediğiniz güncellemeye baktım.Fakat benim kullandığım sizinkinden farklı necvoxun olabilirmi (bendeki 9833 modeli ) Storade id bende mevcut değil.
Onun yerinde lisans bölümünde 14 haneli CK- ile başlayan lisans nosu ile SWID diye belirtilen oda 14-15 haneli no vardı.Onları denedim fakat sitedeki bilgi doldurma
yerinde cihaz bulunamadı gibisinden bir hata aldım.
Bu işi servisde yaptırmaya kalksam (Topkapı-Odak düşünüyorum yakınlık olarak ) herhangi bir ücret ( güncelleme-işcilik gibi) vermem gerekecekmi.Güncelleme işlemi ortalama ne kadar sürer?
Ayrıca direk servise götürmem yeterli olurmu yoksa randevu almak gereklimidir ?
Hakan Bey,
Dediğiniz güncellemeye baktım.Fakat benim kullandığım sizinkinden farklı necvoxun olabilirmi (bendeki 9833 modeli ) Storade id bende mevcut değil.
Onun yerinde lisans bölümünde 14 haneli CK- ile başlayan lisans nosu ile SWID diye belirtilen oda 14-15 haneli no vardı.Onları denedim fakat sitedeki bilgi doldurma
yerinde cihaz bulunamadı gibisinden bir hata aldım.
Bu işi servisde yaptırmaya kalksam (Topkapı-Odak düşünüyorum yakınlık olarak ) herhangi bir ücret ( güncelleme-işcilik gibi) vermem gerekecekmi.Güncelleme işlemi ortalama ne kadar sürer?
Ayrıca direk servise götürmem yeterli olurmu yoksa randevu almak gereklimidir ?