Herşey CALIBRA için...

Yavuz abicim, begendiysen bos degildir bilir :]] Cengiz abi nerde yav :]
atmo ilerleme bence Hasan, turbo dan asil :]] bir de ricam, 2 cekere donme, alem, 4 ceker ciddi yuruyen calibra gorsun, subarulari evolari bir de bu yuzden seviyorum..


Valla benim düşüncem de turboya çevirmek, 4 çeker konusunda malesef aracım önden çekişli.. şanzımanı f28 yapıcaz ama 2 çekerden devam edecek. 4 çeker işine girmek çok masraflı ve zahmetli olur kanaatindeyim.. Tabi bunlar şimdilik plan aşamasında ortada bişey yok.. Ozmana kadar farklı bi proje ortaja çıkabilir :)
 
Aracımın farları çok iyi göstermediği için açıp temizlemek istedim, fakat yansıtıcı kaplamanın özelliğini yitirdiğini görmüştüm..

Birkaç çeşit boya ile (krom efekt, jant gri, yaldız) far çanaklarını boyadım ama sağlıklı bir sonuç elde edemediğim için paylaşmadım..

Geçen park ampulüm patladığı için farları söktüm, Sökmüşken değişiklik olsun diye far zeminini siyaha boyadım, zemin siyah olunca park ampüllerinin sisteminide değiştirerek led ile, far ve sis merceklerini arka kısmından aydınlattım.

Son olarak far çanaklarını yapışkanlı alüminyum ile kaplayıp, parlattıktan sonra topladım.

Şuan görüntü ve aydınlatma olarak beni tatmin etti.. Birde siz bakın..


34mlc.jpg

34mmf.jpg

34mn2.jpg


34mnj.jpg

34mpb.jpg
34mpq.jpg
 
Çok güzel olmuş ellerine sağlık,boş vakitlerinde far temizliği işine gir sen en iyisi :D
 
Para için uğraşılmaz :D
Ama hastası olunan bir opel için seve seve uğraşılır ki zaten opel demek paradan biraz daha fazlası demektir,karşılıksız sevgi demektir.çok muazzam bir çalışma yapmışsınız,hayırlı olsun:)
 
Ama hastası olunan bir opel için seve seve uğraşılır ki zaten opel demek paradan biraz daha fazlası demektir,karşılıksız sevgi demektir.çok muazzam bir çalışma yapmışsınız,hayırlı olsun:)

Teşekkürler.., Gerçek anlamda hastalık.. Bir bağımlılık bu iş.. Bittikten sonra ortaya çıkan görüntüyü seyretmek bütün yorgunlukları alıyor. :D
 
Calibraların hastalığı olan kapı döşemelerinin kabarması beni çok sinir ediyordu, arbayı sökmüşken kaplamalarınıda yapabilirmiyim dedim ve şansımı denedim..

Sonuç Mükemmel olmasada, eski halinden çok çok güzel oldu.. Döşeme olarak astarlı sunni deri kullandım, yapıştırma işini ise ayakkabıcıların kullandığı poliüretan yapıştırıcı dedikleri ısı ile yapışan bir yapıştırıcı ile hallettik..

Döşeme derisinin eni 1.5mt, boy olarak metresi 20 tl den aldım. Poliüretan yapıştırıncının litresi 10 tl..

p0206_111211.jpg

p0247_221211.jpg

p0361_040212.jpg


Bunlar döşeme öncesi kabarmış rezil halleri,



view-pic-img.html
view-pic-img.html



view-pic-img.html

view-pic-img.html

view-pic-img.html
 
Son düzenleme:
Severek zevkle isteyerek kendi arabanla ilgilenmek budur.
 
Kapı döşemelerinden söktüğüm kalın vinly malzemenin bir kısmınıda bantlarla sabitlenmiş olan hava filtresi körüğümü tamir etmek için kullandım. kırık çatlak kısımları kestim.. Vinly malzeme ile tamamladım.. 3 aydır kullanıyorum sonuç çok iyi..

Vinilin altı ince slikon tabakası ile ek noktaları karışım yapıştırıcı ile kuvvetlendirildi. Üzerine sarılan bant aldatmasın :D

view-pic-img.html
view-pic-img.html
view-pic-img.html
view-pic-img.html
view-pic-img.html
 
Son düzenleme:
Kapı ve tavan döşemelerini benim de elden geçirmem lazım. Seninkiler çok güzel olmuş
 
Geri
Üst