hıld hoder sorunu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan miraj
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

miraj

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
mrb aranızda yeniyim ve yeni opel astra 2012 at sahibiyim.bir sorun ile karşılaştim gerçi sorun mu onuda bilmiyorum.evim eğimli bir yolda ve bayır çıktıktan sonra durup arabayı boşa atıp yani N konumuna getirdiğimde araba kendini 2 3 saniye tutuyor yani yokuş kalkış sisteminde bekletiyor.bu normalmidir mecburi 2 3 saniye beklemek zorunda kalıyorum
 
Hocam herşey normal bizlerde de bu şekilde.
 
bilgi için teşekkür ederim ve şu yağmur sensörü ayarı içi bilgi verirseniz sevinirim bir türlü başaramadım
 
teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için
 
arabayı yeni aldığımdan dolayı çözmeye ve alışmaya çalışıyorum.daha önce tam otomatik araba kullandım.arabamda hiç bir sıkıntı olmamasına ragmen dün geri geri hafif eğimli yolda garajıma girmek istedim ama geri viteste arabanın çok zorlandığını ve anlık gaz çekmede bile yavaşladığını farkettim.neden geri viteste bol gaz vermeme ragmen araba gitmiyor yada zorlanarak gidiyor bu normalmidir.bakı balata volan vs değişimi yaklaşık 7 bin km olmuş
 
Hocam aracınız Astra H kasa, bu araçlarda easytronic (yarı otomatik) şanzımana sahip, bu şanzıman aslında bildiğiniz manuel şanzımanın otomatikleştirilmeye çalışılmış hali. Bu nedenle aracınız ne tam otomatikler gibi performans verecek, nede manuel vitesler gibi tam performanslı çalışacaktır. Bu tarz dik yokuş, iniş vb durumlarda bu şanzımanın kararsız davranması bana normal geliyor.
 
aslında şu şekilde corolla mmt şanjuman kullandım ve bu mmt den daha iyi diyebilirim.mmt şanjuman bayır çıkarken vites yükselttiğinden devir düşüyordu ama bu eastronikte bunu yaşamadım gayet gidişi vites geçişleri iyi ve bayırda kararsız kalmıyor.deiğim gibi sadece geri viteste bu sorunu yaşadım ve tuhaf geldi
 
Hocam aracınız Astra H kasa, bu araçlarda easytronic (yarı otomatik) şanzımana sahip, bu şanzıman aslında bildiğiniz manuel şanzımanın otomatikleştirilmeye çalışılmış hali. Bu nedenle aracınız ne tam otomatikler gibi performans verecek, nede manuel vitesler gibi tam performanslı çalışacaktır. Bu tarz dik yokuş, iniş vb durumlarda bu şanzımanın kararsız davranması bana normal geliyor.
Yarim otomatik easytronik sanzumalar geri viteste kararsiz davranirmi dusunmek lazim tamam duz viteste davranir ama geri viteste?
 
Yarim otomatik easytronik sanzumalar geri viteste kararsiz davranirmi dusunmek lazim tamam duz viteste davranir ama geri viteste?
bu arabada viteste hiç kararsız kalmadı desem yeridir hiç yaşamadım en dik bayırda bile 2 vitese geçirmedi arabayı taaki bayır hafif eğime geçene kadar ve açıkcası şaşırdım.geri viteste kararsızlık değil ama zorlanıyor kalkışlarda
 
Geri
Üst