Merhaba arkadaslar, sizdende yardim yorumlarinizi bekliyoum
Forumda ilgili konulara elimden geldigince goz atmaya calistim. Muhtemelen benim eksik yada yanlis gormemden kaynaklidir, forumda eminimki bu probleme cozum getiren arkadaslar olmustur.Yinede yardimseverliginize yakindan tanik olan bir uye olarak. size problemimi net bir sekilde belirtmek isterim.
Aracim opel corsa cdti 1.3 75 Enjoy ecoflex . Bundan 2 gun once Alternator (V) kayisi isiklarda kalkista buyuk bir patirdi ile koptu , kasnaklarda camasir ipi gibi kalan parcasi ile eve kadar geldik. orjinal kayisini opelden 39 a satin alip , hava filtre kutusu ve hava akis sensorunu yerinden sokup kayisi taktik. bu kisma kadar problem yasamadik. hersey cuk oturdu.
Bu gun oto yolda 5 viteste , motor 4000 devire, km ise 140 lara cikarken , 1 saniyeligine motor ariza lambasi ''yandi sondu''. arac one dogru yigildi. ve devir saati 3000 i km ise 120 i gecmez oldu. oto yoldan cikip , kontagi kapatip tekrar calistirdim duzelmisti derken, yine 3000 deviri gecince ayni olay tekrar etti.Sanki arac kendini emniyete aldi 3000 deviri gecmem diyo ve su anda hala ayni durumda.
Bu problem sitemizde; Hava akis sensoru , turbo basinc sensoru ve turbo hortumu degisimleri, manifold kurum temizligi ve egr valfi olmak uzere bir kac parcaya mal edilmis.
Bu problemi yasayan ve cuzume ulasan arkadaslar nasil bir yol izlediniz? ve ne elde ettiniz? sonuclari nelerdir ?Taktigim yada takacagim parcayi geri verme imkanim zaten yokta, bari sorunu cozebilsek..buyuk tecrube olurdu bizler icin. Yardimci paylasimlariniz icin simdiden tesekkur eder saygilar sunarim .
Forumda ilgili konulara elimden geldigince goz atmaya calistim. Muhtemelen benim eksik yada yanlis gormemden kaynaklidir, forumda eminimki bu probleme cozum getiren arkadaslar olmustur.Yinede yardimseverliginize yakindan tanik olan bir uye olarak. size problemimi net bir sekilde belirtmek isterim.
Aracim opel corsa cdti 1.3 75 Enjoy ecoflex . Bundan 2 gun once Alternator (V) kayisi isiklarda kalkista buyuk bir patirdi ile koptu , kasnaklarda camasir ipi gibi kalan parcasi ile eve kadar geldik. orjinal kayisini opelden 39 a satin alip , hava filtre kutusu ve hava akis sensorunu yerinden sokup kayisi taktik. bu kisma kadar problem yasamadik. hersey cuk oturdu.
Bu gun oto yolda 5 viteste , motor 4000 devire, km ise 140 lara cikarken , 1 saniyeligine motor ariza lambasi ''yandi sondu''. arac one dogru yigildi. ve devir saati 3000 i km ise 120 i gecmez oldu. oto yoldan cikip , kontagi kapatip tekrar calistirdim duzelmisti derken, yine 3000 deviri gecince ayni olay tekrar etti.Sanki arac kendini emniyete aldi 3000 deviri gecmem diyo ve su anda hala ayni durumda.
Bu problem sitemizde; Hava akis sensoru , turbo basinc sensoru ve turbo hortumu degisimleri, manifold kurum temizligi ve egr valfi olmak uzere bir kac parcaya mal edilmis.
Bu problemi yasayan ve cuzume ulasan arkadaslar nasil bir yol izlediniz? ve ne elde ettiniz? sonuclari nelerdir ?Taktigim yada takacagim parcayi geri verme imkanim zaten yokta, bari sorunu cozebilsek..buyuk tecrube olurdu bizler icin. Yardimci paylasimlariniz icin simdiden tesekkur eder saygilar sunarim .