- Katılım
- 23 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,303
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 46
Öncelikle hayırlı olsun, moralini bozmak istemem ama dizellerde gaz kelebeğinin olmadığının da farkındasındır sanırım. Daha doğrusu benzinlideki gibi gaz telinin. Bahsetmiş olduğun faydalar benzinli turbo araçlar için geçerli.
Dizelde kazancın sadece ses olacaktır artı eğer benzinli turbolara uyguladıkları mantıkla bow takılmışsa kısa sürede basınç ayarları nedeniye turbo na büyük zararlar verebilirsin. dizele bov uygulamak için basınç ve vakum ayarları vs vs de içeren karmaşık bir yapı var. O şekilde takılmışsa sorun olmaz ama perf kazancın da olmaz.
800tl fiyat olarak aslında çok değil, sanırım HKS ssqv lerin tek başına fiyatları 450-500 TL civarı. Geri kalan 300 lük fark ise bov u dizele uygulamak için gerekli parçlar işçilik ve montaja gitmiştir.
Dizelde kazancın sadece ses olacaktır artı eğer benzinli turbolara uyguladıkları mantıkla bow takılmışsa kısa sürede basınç ayarları nedeniye turbo na büyük zararlar verebilirsin. dizele bov uygulamak için basınç ve vakum ayarları vs vs de içeren karmaşık bir yapı var. O şekilde takılmışsa sorun olmaz ama perf kazancın da olmaz.
800tl fiyat olarak aslında çok değil, sanırım HKS ssqv lerin tek başına fiyatları 450-500 TL civarı. Geri kalan 300 lük fark ise bov u dizele uygulamak için gerekli parçlar işçilik ve montaja gitmiştir.