Hyundai Accent Era Hakkında Herşey + ( Değişiklikler)

Kardeşim teşekkür ederim , nerelerdesin sen ya ? Forum'da fazla vakit geçirmiyorsun heralde :)Bu arada kafaya takma sanada alırız spor yay , hatta taktırdıktan sonra memnun kalırsam sanada Eibach alırız. Birde şunu buldum alıyormuyuz ? :)
http://www.724odeal.com/product.php?id_product=565



Teşekkür ederim. Söylediğiniz gibi yaparım :)


Hacı hastane işlerinden zaman bulamıyorum pek eibach bizde önü düşürüp arkayı yüksek bırakıyor h&r alayım dedim şu kasko ösemesi bitsinde kesin alırım kıldı tüydü derken parayı harcıyoruz:) sensör spreyi iyi mi benim debi metre ve maf mı map mi ne varya emm manifoldunda onu temizleyeyim diyorum


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Hacı hastane işlerinden zaman bulamıyorum pek eibach bizde önü düşürüp arkayı yüksek bırakıyor h&r alayım dedim şu kasko ösemesi bitsinde kesin alırım kıldı tüydü derken parayı harcıyoruz:) sensör spreyi iyi mi benim debi metre ve maf mı map mi ne varya emm manifoldunda onu temizleyeyim diyorum


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Kardeşim hastane ile ne işin var ? Bir sıkıntı yoktur İnşallah.
 
Hayırlı akşamlar ;
Bugün boş vaktimizin olmasından faydalanarak yeni amortisör ve spor yay grubunun montajı için ustamızı ziyarete gittik. Gitmeden önce de Monroe amortisör takımını , Eibach Pro-Kit spor yay grubunu ve viraj lastiklerimizi bagaja attık.
O3A6BD.jpg

Kısa bir bekleminen ardından da montaj işlemine başladık.
oY34Em.jpg


Ön sol tarafta ki amortisör'de meftah olmuş.
MPpAv1.jpg


# Bu arada benim ön amortisör grubu Maysan (Kore) - Arka amortisör grubu'da Maysan Mando (Yerli) çıktı.

.. 3 saatlik bir beklemenin ardından da montajı tamamladık.
5o76D5.jpg

LYA5D0.jpg

g48Mr0.jpg


Montaj'dan sonra da rot-balans ve 15.000 kilometre'yi tamamlamış lastiklerin yerini değiştirdik.
oY34aq.jpg


Not ; Accent Era ve Getz'lerin fabrikasyon bijon takımı çok hassas. Özellikle tabanca ile sıkılırken çok dikkat edilmesi gerekir , değilse sorun yaşatabilir.. Ayrıca sorundan kökten kurtulmak istiyorsanız benim gibi daha kalın bijon takımı olarak kurtulabilirsiniz.


Ayrıca montaj öncesi ;

O3A4OP.jpg


Montaj sonrası ;

VgaW7R.jpg


Montaj sonrası yaşanılan değişimler hakkında bir şeyler yazmak gerekirse en başta zıplamalar ve yana yatmalar minimum seviyelere indi diyebilirim. Ayrıca benim eski amortisörlerim'in problemli olmasından kaynaklı lokurtu sesi geliyordu o seslerde tamamen kesildi diyebilirim. Daha detaylı açıklamayı'da ilerleyen zamanlarda yaparım.
 
Hayırlı olsun güle güle kullan

imlada ve yazımda kusur olursa affola...
Samsung 5830i ile gönderildi
 
Son düzenleme:
kardeşim hayırlı olsun viraj ve fren performansı nasıl yükseklik 3.5ta çok fark edilmiyorda önemli olan güvenlik:) siyah olmasıda iyi milleti yersin orjinal yay diye:)
 
güzel olmuş güle güle kullanın. normal yaylara göre sekme zıplama vs sıkıntısı daha mı az diyosun yan,. bende bakıyorum yaylara ama millet çok sekme yapıyor vs diyor çekiniyorum konfordan çok ödün vermek istemiyorum..
 
kardeşim hayırlı olsun viraj ve fren performansı nasıl yükseklik 3.5ta çok fark edilmiyorda önemli olan güvenlik:) siyah olmasıda iyi milleti yersin orjinal yay diye:)

Eksik olma kardeşim :) Viraj performansı bambaşka oldu diyebilirim , fren performansında pek bir değişiklik olmadı , fakat benim fren balataları da bitmiş durumda bu konuda bir şeyler yapacağım ilerleyen zamanlarda. :) Bunun yanında yükseklik açısından amortisör takımı ile birlikte değiştiği için olması gerekenden zaten daha yüksekte , ilerleyen zamanlarda amortisörler alışınca 1 cm'e yakın düşer. Renk konusunda da aynen haklısın , siyah olması hem dikkat çekmiyor hemde orjinal gibi duruyor olması avantaj sağlıyor. :)

güzel olmuş güle güle kullanın. normal yaylara göre sekme zıplama vs sıkıntısı daha mı az diyosun yan,. bende bakıyorum yaylara ama millet çok sekme yapıyor vs diyor çekiniyorum konfordan çok ödün vermek istemiyorum..

Teşekkür ederim , Accent Era , Getz ,Rio vs. gibi araçlar da normal yaylar'da daha öncede söylediğim gibi zıplamalar , yana yatmalar , rüzgarlı havalarda savrulmalar , yolda gezinmeler gibi problemler vardı. Değişim sonrası bu problemlerden hiçbiri kalmadı. Fakat sizin belirttiğiniz sekme yapma sanayi tabiri ile (sekeleme) yapması bambaşka bir şeydir. Bu tür bir sorunun en büyük sebebi spor yayların , fabrikasyon yaylardan daha kısa yapılı olmasından dolayı salınım düşüyor , bu sebeple de daha az esneme yaptığı için yol tutuşunda artış yaşanıyor. Fakat her spor yay'da sekme yapmaz , sekme yapmasında daha çok tercihler çok önemlidir. Eğer Eibach , H&R , Vogland , Koni vs. gibi bilindik markaları tercih ederseniz ve 3 veya 3.5 cm'i geçmezseniz sekme yapmaz. Fakat 3.5 cm üzerindeki (5 cm vb.) gibi spor yayları kullanacak olursanız her ne olursa olsun sekme yapacaktır.
 
balatalar yeni olsaydı iyileşme olurdu mutlaka ama metre ile ölçmek gerek:)
 
Geri
Üst