İnsignia 1.6 turbo aks

Sorın aks kafalarındaysa ve orj. değişimle çözülmesi en ekonomik yolsa evet mantıklı olur ama aks kafası değişimiyle çözülmeyecekse yada aks parasına yakın gelecekse sıfır aks almak daha mantıklı olur.

Aracın durumunu bilemediğim için en dğru kararı ustanın görüşüyle siz verebilirsiniz.
Aks kafalarının orjinali yok diye biliyorum. Yani serviste komple aks veriyorlar, sadece aks kafası bulamadım açıkcası
 
Aks kafalarının orjinali yok diye biliyorum. Yani serviste komple aks veriyorlar, sadece aks kafası bulamadım açıkcası
O zaman işiniz daha zor. En temizi kesin akstan olduğundan eminseniz sıfır orj. aks almak.
 
Arkadaşlar dün aracımın ön salıncak arka burçlarını değiştirdim ve sanırım 120-140 bandındaki titreme ortadan kalktı. Uzun soluklu test edeceğim ama şuanlık bariz bir şekilde titreyen direksiyonda titreme yok. Benzer sorun yaşayanlar için bilgi vermek istedim. Ancak gazdan düşük hızda ayağımı çekince yığılma ve tık sesi devam :) bakalım o ne çıkacak
 
Son güncelleme, kabus geri döndü. Bugün titreme yine ortaya çıktı. Arkadaşlar bu gerçekten çok tuhaf, aynı güzergah, aynı hızlar ve titreme yokken yine çıktı. Burçlarda işe yaramadı. Belirli belirsiz ortaya çıkan bazen kaybolan bir direksiyon titreşimine başka ne neden olabilir kafayı yicem. Aks olsa sürekli yapmaz mı? ara ara ortaya çıkan bir titremenin nedeni ne olabilir ki?
 
Fikir vermesi açısından yazıyorum;
A16XER 1.6 115 bg'lik motorlarda bir dönem 2800 devir civarı, ön aksta oluşan bir vibrasyon sorunu vardı.
Titresim sönümleyici ile sorunu çözenler olmuştu zamanında.
 
Fikir vermesi açısından yazıyorum;
A16XER 1.6 115 bg'lik motorlarda bir dönem 2800 devir civarı, ön aksta oluşan bir vibrasyon sorunu vardı.
Titresim sönümleyici ile sorunu çözenler olmuştu zamanında.
Merhaba hocami titreşim sönümleyiciden kasıt nedir?
 
Geri
Üst