INSIGNIA: cakma amiral gemisi :D

İyi güzelde arkadaşlar.Bir aracın garanti şartları belli.Uluslar arası ticaret hukuku da ortada.Opel gibi firmaların imzaladığı müşteri memnuniyeti şartları da belli.Servis sorun çıkarsa tüketici mahkemeleri çözüyor.Garantiyi iptal ettirmeye sebep dış bir uygulama olmadıktan sonra neden opelden şikayetçi olsun?Ha diyelim ki mahkemeye vermiş sürüyor, peki buna söylememişler mi mahkeme süresince böyle bir afişin arabasından çok daha fazla tazminata sebep olabileceğini?Şu anda da genel olarak en büyük sorun yetkili olmayan servislerde lpg taktırımından kanaklanıyor.

Lpg uyumlumudur değilmidir?Elime geçen 110 bg lik insignida da tüp vardı, yetkili serviste taktırmış adam.Gayet hoşuma gitmişti açıkçası ve araba 60.000 deydi :)
 
Diğer bir husus sa şu, eğer o adam oraya neden şikayet ettiğinin sebebini yazmıyorsa herkesin bir tahminde bulunma hakkı vardır.Bunun cehaletle alakası yoktur.sorununu tam olarak oraya yazmadıysa her türlü eleştiri ve yorumu peşinen kabul etmiş demektir.
 
İyi güzelde arkadaşlar.Bir aracın garanti şartları belli.Uluslar arası ticaret hukuku da ortada.Opel gibi firmaların imzaladığı müşteri memnuniyeti şartları da belli.Servis sorun çıkarsa tüketici mahkemeleri çözüyor.Garantiyi iptal ettirmeye sebep dış bir uygulama olmadıktan sonra neden opelden şikayetçi olsun?Ha diyelim ki mahkemeye vermiş sürüyor, peki buna söylememişler mi mahkeme süresince böyle bir afişin arabasından çok daha fazla tazminata sebep olabileceğini?Şu anda da genel olarak en büyük sorun yetkili olmayan servislerde lpg taktırımından kanaklanıyor.

Lpg uyumlumudur değilmidir?Elime geçen 110 bg lik insignida da tüp vardı, yetkili serviste taktırmış adam.Gayet hoşuma gitmişti açıkçası ve araba 60.000 deydi :)

opel ve müşteri memnuniyeti? kusura bakmayın da tüketici mahkemeleri hiç bişey çözmüyor.

arkadaşıma beyni bozuk astra sattılar. kendi kendine stop ediyordu. ne yaptı ne ettiyse firma aracı geri almadı. tamir de etmedi. fiyat kırarak cruze la değiştirdiler.
ayrıca tüketici mahkemesine gittikten ve haklı çıktıktan sonra sokaktan geçen adam da üzerine düşeni yapar. geri alır tamir eder telafi eder vs. önemli olan olayın oralara gelmemesi.
12 sene opel kullandık. şimdi de aynı grubun aracı cruze kullanıyoruz. opeli seviyoruz ama fanatikliğe gerek yok. opel de müşteri memnuniyeti diye bi kavram maalesef yok. araçlar iyidir o ayrı.
konya opel özkaymak cruze u teslim ederken üzerine astra paspasları koymuş. yani üzerinde astra yazıyor. babamda fark etmemiş. 2 gün sonra değiştirmeye gitmiş kabul etmediler. artık aldınız kullandınız dediler. ne yapalım şimdi mahkemeye mi verelim. gerçekçi olalım arkadaşlar.
 
Diğer bir husus sa şu, eğer o adam oraya neden şikayet ettiğinin sebebini yazmıyorsa herkesin bir tahminde bulunma hakkı vardır.Bunun cehaletle alakası yoktur.sorununu tam olarak oraya yazmadıysa her türlü eleştiri ve yorumu peşinen kabul etmiş demektir.
+ Marifet bir markayı tenkit etmek değildir. Şikayet konusunu/konularını astığı tabelanın bir köşesinde paylaşsaydı daha güzel olurdu, yoksa konu her yere çekilebilir. Şimdi muhatap markanın avukatları ortada haksız bir suçlama var diye karşı dava açarlarsa o zaman ilgili kişi bu durumu nasıl karşılar. Adalet önce kişilerin vijdanlarında başlar. Zamanında bizler de buna benzer ilanları camlarımıza asmadık mı, asarkende gerekçesini belirtmedik mi? Hani meşhur "bu arabada dünyanın en pahalı yakıtı kullanılmaktadır" etiketlerinden bahsediyorum. Yoksa "bu araba kötüdür" demek çok yanlış, neye göre kötü olduğu en azından kısaca belirtilmelidir. Birçok arkadaşımız hemen LPG olayına değinmişler, bence haklılık payları var, çünkü biz F1'e katılsak bu araçlar çok yakıt sarfediyor diye araca hemen LPG uygulardık.
 
Savaş Abi AĞzına sağlık. Saygılar. Abi.
 
bırakın uğraşmayın 58 bin liraya donanımlı insignia alıyo memnun değil paşa hazretleri sonra gider 122 hp 1.4 tsı boş+boş passatı 67 bin liraya alır memnun olur :)

aslında bu zihniyete neden araba satarlar ki
 
Biraz konu dışı ama bazı yorumlar nedeniyle aklıma bir şey takıldı. Sıfır alınan bir aracın bir parçası boyalı olduğunda veya herhangi bir parçası arızalı çıktığında hangi markalar aracı hemen geri alıp yerine başka bir sıfır araç veriyor. Varsa onları da paylaşalım da şu Opel'lerden kurtulalım artık. Tamam bilerek ayıplı bir malı satmak ayıptır, bence bunlar ayrı bir reyonda biraz iskontolu olarak satılması daha güzel bir yaklaşımdır. Burada insanın zoruna giden kandırılma, enayi yerine konma olayıdır, yoksa servisin yaptığı işçilik kötü olsa ilk bakışta anlaşılmaz mı, ya da hasar anında illaki yetkili servisde araç onarılacak diye (tabii faturayı başkası ödeyecekse :)) diretmemizin nedeni ne olabilir ki?
 
bırakın uğraşmayın 58 bin liraya donanımlı insignia alıyo memnun değil paşa hazretleri sonra gider 122 hp 1.4 tsı boş+boş passatı 67 bin liraya alır memnun olur :)

aslında bu zihniyete neden araba satarlar ki

Birçoğumuzun bildiği gibi bazı lüks markalar aracı teslim etmeden evvel aracı kullanacak olan sürücülere (araç sahiplerine değil :)) araçla ilgili bir eğitim veriyorlar, eğitim almadan teslimat yapmıyorlar. Bizde ise en basitinden cam suyunun veya yağın nereden konulduğunu bilmeyen vitrinlik kişiler bize aracı tanıtır, satış sonu bir görevli farların, kornanın, sinyallerin (bizler sinyal kolunu torpido gözünde arıyoruz ya belki ondan olsa gerek) yerlerini bize gösterir ve araç teslim alınır. Yani tanıtım o derece iyi ve yeterli yapılırki bir çok Opel sürücüsü aylarca iç aydınlatmanın nereden yandığını bilmediği için Opel'lerde böyle bir özelliğin olmadığına inanır, iç aydınlatma lazım olunca aracın kapısını açar.
 
Birçoğumuzun bildiği gibi bazı lüks markalar aracı teslim etmeden evvel aracı kullanacak olan sürücülere (araç sahiplerine değil :)) araçla ilgili bir eğitim veriyorlar, eğitim almadan teslimat yapmıyorlar. Bizde ise en basitinden cam suyunun veya yağın nereden konulduğunu bilmeyen vitrinlik kişiler bize aracı tanıtır, satış sonu bir görevli farların, kornanın, sinyallerin (bizler sinyal kolunu torpido gözünde arıyoruz ya belki ondan olsa gerek) yerlerini bize gösterir ve araç teslim alınır. Yani tanıtım o derece iyi ve yeterli yapılırki bir çok Opel sürücüsü aylarca iç aydınlatmanın nereden yandığını bilmediği için Opel'lerde böyle bir özelliğin olmadığına inanır, iç aydınlatma lazım olunca aracın kapısını açar.

ben arabamı satın aldımda adam bana saati ayarlamısını öğretmişti ne gülmüştüm yaa :) (Araba baz donanım olunca tabi tek teknolojik şey saat oluyor arabada :D)
 
Olsun, donanım donanımdır :).
 
Geri
Üst