INSIGNIA: cakma amiral gemisi :D

Bu herif fazla ileri gitti İnsignia'cılar yakında mucuklar onu artise bak turbo araç alıyorsun lpg takıyorsun hangi aklama mantığa sığar..!
 
Bu herif fazla ileri gitti İnsignia'cılar yakında mucuklar onu artise bak turbo araç alıyorsun lpg takıyorsun hangi aklama mantığa sığar..!
adamın bi artist olmadığı kalmıştı :D . adam lpg ile ilgili en ufak bi şey yazmamış ki. lpg taktırıp arıza yaptığı bizim arkadaşların uydurduğu bi şey.
 
eger o araba opel degilde baska bi marka olsaydi arkadaslarin cogunlugu markayi kotulerdi...simdi arac OPEL geriye ne kaldi ? sahibini kotulemek... guzel bi yontem

ama bindigimiz arac opelde olsa yeri geldiginde kotuyse kotu iyisi iyi derim...yigidi oldur ama hakkini yeme...
 
adamın bi artist olmadığı kalmıştı :D . adam lpg ile ilgili en ufak bi şey yazmamış ki. lpg taktırıp arıza yaptığı bizim arkadaşların uydurduğu bi şey.


Uydurma olduğunu nerden biliyorsun belki öyle belki değil adam yandım demiş sadece neden yandığını bilemeyiz:)
Bu arada astra sedan almış kalite heralde..:D
 
opel ve müşteri memnuniyeti? kusura bakmayın da tüketici mahkemeleri hiç bişey çözmüyor.

arkadaşıma beyni bozuk astra sattılar. kendi kendine stop ediyordu. ne yaptı ne ettiyse firma aracı geri almadı. tamir de etmedi. fiyat kırarak cruze la değiştirdiler.
ayrıca tüketici mahkemesine gittikten ve haklı çıktıktan sonra sokaktan geçen adam da üzerine düşeni yapar. geri alır tamir eder telafi eder vs. önemli olan olayın oralara gelmemesi.
12 sene opel kullandık. şimdi de aynı grubun aracı cruze kullanıyoruz. opeli seviyoruz ama fanatikliğe gerek yok. opel de müşteri memnuniyeti diye bi kavram maalesef yok. araçlar iyidir o ayrı.
konya opel özkaymak cruze u teslim ederken üzerine astra paspasları koymuş. yani üzerinde astra yazıyor. babamda fark etmemiş. 2 gün sonra değiştirmeye gitmiş kabul etmediler. artık aldınız kullandınız dediler. ne yapalım şimdi mahkemeye mi verelim. gerçekçi olalım arkadaşlar.

Arkadaşım yanlış konuşuyorsun.Benim araç fanatikliği yapmak gibi bir lüksüm yok ben galericiyim.Senin dediğin gibi fanatiklik yaparsam dükkana kilit vururum.

Tüketici mahkemeleri çözer çezmez o benim sorunum değil orada vurgulamak istediğim bunun yasal yolları olduğu ve opele özel bir bir uygulama da yok hukukta.

Opel ve müşteri memnuniyeti.Açıkçası ben servisleri sadece müşteriye verdiğim veya müşteriden aldığım aracı kontrol ettirmek için kullanıyorum sadece.

Ha armutun sapı üzümün çöpü diyerek hukuki yollardan uzaklaşırsanız hiç kusura bakmayın kimseden de şikayet edemezsiniz.Ortada bir gerçek varsa, nasrettin hocanında dediği gibi ağlamayana meme vermiyorlar.

Örnek: Philipp morris firması tek bir dal sigaranın filitresinde ki bir sorun için bir tüketiciye milyon dolarlık tazminat ödedi.Fakat biz Türk halkının standart karakteridir dava dilekçesini verip mahkemeyle mi uğraşacağım der hiç bir duruşmaya girmezler, sonra da mahkeme sorunumu çözmedi derler.
 
Tüketici haklarına bir örnek daha vereyim:

ISO kalite belgesi olan bir hastanede tanıdıkların önceliği uygulaması sebebiyle gün kaybına uğrayıp mağdur oldum.TSE genel müdürlüğüne aynı gün dilekçe yolladım.Bir hafta sonra TSE genel müdürlüğünden ilgili kuruma şikayetlerimin iletildiği, akabinde ilgili kurumun beni mağdur eden personeli görevden aldığı konusunda geri cevap geldi.Ayrıca hastahaneden bana telefonla ulaştılar ve özür yanında bir de ücretsiz sağlık taraması hediye ettiklerini söylediler.Diyorum ya, ağlamayana meme yok.
 
Çağrı abi Çağrı abi :D İnsignia Konusu Gel Savun Bizi..
 
Geri
Üst