Turbo lag kelebekle ne alakasi var ? İki kat hizlanma olayi falan yok nereden uydurdunuz pardon ??
HUAWEI G610-U30 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
HUAWEI G610-U30 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Turbo lag kelebekle ne alakasi var ? İki kat hizlanma olayi falan yok nereden uydurdunuz pardon ??
HUAWEI G610-U30 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ohooo hocam 14 yılda körelmişsin vallahi sen. Turbo lag motordan salınan egzos gazının turbo hattına tamamen dolamadığı ve turbonun da yeterli dönemeyip motora yeterli basınçlı havayı veremediğinden kaynaklanan bir boşluktur. Motorun en ölü konumdan, turbo dolunca birden ileriye atılması ölülükten normale dönme halidir, ekstradan bir canlılık değildir. Turbo lag bir kusurdur, özellik değildir.
Fatih kardeşim o şekilde demek istemedim
Şimdi turbo belli bir seviyeye geldiğinde gaz pedalini bıraktığında emme manifoldundaki gaz kelebeği var o açılıp kapanır kapanıncada halilye turbodan motora giden boruda yüksek bir basınç ortaya gelirbu basınçtan dolayıda turbo pervanesi ters basınçtan dolayı durur bu bir kusurdur .
Benim 2 kat hızlandırır dediğim konu ise Turbo ile gaz kelebeğinin ortasındaki boşluğa bloff off var onu sabitlersin Emme manifoldunda gaz kelebeğiniden sonra alınan bir hortum yarımıyla gaz kelebeği kapandığında motorta oluşan vakumlamadan yararlanarak valf açılır ve açılan valfden turboda oluşan basınç tersine boşalır bu sayede turbo pervanesi aniden durması önlenmiş olur durmayı engellemez ama durma süresini geciktirir o süre zarfında gaza tekrar basıp çektiğinde eski performansına geri döner . Gaza basma esnasında çıkan bu ıslık sesi, turbonun yarattığı fazla basıncın motora dengeli gitmesi için WASTEGATE adlı bir başka basınç ayar vanasından dışarı atıldığı için duyulur. Turbo çok karışık ve güvenlik elemanlarıyla donatılmış bir sistemdir, basit hatalara mahal vermez hele commonrail sistemlerde bu hatalar en aza indirilmiştir
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 23:02 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 22:58 ----------
FLea kardeşim o şekilde demek istemedim
Şimdi turbo belli bir seviyeye geldiğinde gaz pedalini bıraktığında emme manifoldundaki gaz kelebeği var o açılıp kapanır kapanıncada halilye turbodan motora giden boruda yüksek bir basınç ortaya gelirbu basınçtan dolayıda turbo pervanesi ters basınçtan dolayı durur bu bir kusurdur .
Benim 2 kat hızlandırır dediğim konu ise Turbo ile gaz kelebeğinin ortasındaki boşluğa bloff off var onu sabitlersin Emme manifoldunda gaz kelebeğiniden sonra alınan bir hortum yarımıyla gaz kelebeği kapandığında motorta oluşan vakumlamadan yararlanarak valf açılır ve açılan valfden turboda oluşan basınç tersine boşalır bu sayede turbo pervanesi aniden durması önlenmiş olur durmayı engellemez ama durma süresini geciktirir o süre zarfında gaza tekrar basıp çektiğinde eski performansına geri döner .