İnsignia Turbo ve LPG

binmek için mi alıcaktınız alıp satmak için mi? :)
eğer ilk seçenek için ise mantıklısını yapmışsınız...
 
binmek için mi alıcaktınız alıp satmak için mi? :)
eğer ilk seçenek için ise mantıklısını yapmışsınız...

Alıp satmak için.Galericiyim.Benzinli bir kaç tane alıp sattıp, gerçekten de alanlar 180 bg nin gözlerinde yarattığı ışıltıyla geldiler desem yalan olmaz.Sonuçta adam test sürüşü istiyo bir tur attırıyosun çoğu 2.0 motorda olmayan performansı görünce adamların dibi düşüyo.Bu ya 4 ya 5. olacaktı galeriye gelen insignialar arasında.Ama dediğim gibi, yarın bir sorun çıkarıp müşteriye cevap verememekten korktum.Açıkçası yorumlardan sonra iyiki almamışım demek geliyor içimden :)
 
subap disinda ne cikarabilirki?

Erken teşhis yapılmazsa motoru elinize veriyor :)

Insignia'da lpg tamamen şans, şöyle örnek veriyim, Çorum'un en yoğun caddesinde sergilenen Insignia'yı duymayan yoktur :) o araca sıradan bir BRC kit takıldı ve hatırladığım kadarıyla 2000km dayandı. Ama aynı lpgcinin yaptığı başka araçlarda bir sorun çıkmadı, yada ben duymadım.
Landirenzo kitli başka bir Insignia en ufak sorun olmadan giderken 50.000de tamamen bitti.
Kimisi de 60.000de bitti.
Sorunu erkenden farkeden sadece subapları değiştiriyor, hatta değişmişken çelik takıyor ama farkedemezseniz sonu kötü oluyor :)

Ama çelik subap ve yağlamalı veya sıvı püskürtmeli yeni lpg sistemi kesin çözümmü? Henüz bilmiyoruz. Ama şimdilik sorunsuz olarak yeni sistem prins ve teleflex kullananlar var. Ne kadar sağlıklı olduğunu zaman gösterecek.
 
Alıp satmak için.Galericiyim.Benzinli bir kaç tane alıp sattıp, gerçekten de alanlar 180 bg nin gözlerinde yarattığı ışıltıyla geldiler desem yalan olmaz.Sonuçta adam test sürüşü istiyo bir tur attırıyosun çoğu 2.0 motorda olmayan performansı görünce adamların dibi düşüyo.Bu ya 4 ya 5. olacaktı galeriye gelen insignialar arasında.Ama dediğim gibi, yarın bir sorun çıkarıp müşteriye cevap verememekten korktum.Açıkçası yorumlardan sonra iyiki almamışım demek geliyor içimden :)

Sakıncası yoksa size birşey sorabilirmiyim? Insignia galericilere iyi para kazandırıyor diye tahmin ediyorum, doğrumudur? :)
 
Sakıncası yoksa size birşey sorabilirmiyim? Insignia galericilere iyi para kazandırıyor diye tahmin ediyorum, doğrumudur? :)

Bu biraz çalışma şeklinizle alakalı.İnsignia sahipleri genelde elden satarlar araçlarını.Çünkü galeriler çok yakıyo lpg takılmıyo şuydu buydu der bir şekilde fiyat kırar.Bu nedenle satanların tahminimce %80 i elden satıyor.Biz elden çıkarmak için fazla fark koymadık desem yalan olmaz.birtanesini cosmo paketliydi 56 ya aldık 60 a sattık.Bmw mercedes gibi araçlar daha güzel para bırakıyor.Fakat küçük galericiyseniz gerçekten 3-4 araçtan alacağınız karı tek bir insigniadan alabilirsiniz. :) ARadaki 4 milyar farkı pek büyütmeyin benim aylık giderim çok daha fazla :)
 
Yalnız yanlış anlaşılmaması için belirtmek isterim, araç alırken peşin çalışırım ve titiz davranırım.Örneğin gittiğim otoparklarda araçların camlarından ızgaralarına, cantlarından lastiklerine kadar bakarım göz ucuyla.En çok tercih edilen şekiller hangileri.Araç alırkende tercih edilen aksesuarların olduğu araçları alırım.Jantından sunroof una, İç döşeme renginden kombinasyonlarına kadar herşeyi seçerim.Ha zaten işlerin duygun olduğu bir dönemde olduğumuz içinde böyle bir şansım oluyor.Özellikle kazasız, boyasız düşük kilometreli araçları aldığım için (gerekirse öyle bir aracın peşine Türkiye nin heryerine giderim) sorun yaşamadan güzel fiyatlara verebiliyorum.
 
Alıp satmak için.Galericiyim.Benzinli bir kaç tane alıp sattıp, gerçekten de alanlar 180 bg nin gözlerinde yarattığı ışıltıyla geldiler desem yalan olmaz.Sonuçta adam test sürüşü istiyo bir tur attırıyosun çoğu 2.0 motorda olmayan performansı görünce adamların dibi düşüyo.Bu ya 4 ya 5. olacaktı galeriye gelen insignialar arasında.Ama dediğim gibi, yarın bir sorun çıkarıp müşteriye cevap verememekten korktum.Açıkçası yorumlardan sonra iyiki almamışım demek geliyor içimden :)

Tebrik ederim. Tüm galericiler sizin gibi olsaydı, ülkenin halini düşünemiyorum..
 
Lpg takılan insigni'ların tek sorunu yanlış montajdır.
Hakikaten dört dmrtlük araçlar ilk montajı yapana kadar bende bu kadar iyi olabileceğini tahmin etiyordum.

Bu araçların subap sorunsalı yanlış enjektör yeri ve yanlış yanma oranlarıyla alakalı tamamen bunun dışında en ufak bir problemi yok.
Yeni sistemler diye bir durumda söz konusu değil Prins 7 yıldır aynı sistemini kullanıyor.
Bu hafif subaplı araçlar için LPG markaları kendine göre çözümler üretiyor netice bu subaplar sadece insignia'da yok cruze, astra, qashqai, juke, lancer gibi araçlarda da var ve montaj onlara da oluyor. Kaldı ki bu araç 3000 devirde 180km/h hıza çıkıyor motoru son derece verimli kullanıyor.

Kısacası Türkiye'de montaj kalitesi düşük olduğundan bu gibi sorunlar yaşanıyor bu kadar büyük ar-ge çalışmaları yapan firmalar bu motorlara montaj yapıyorsa sorunu birazda kendimizde aramalıyız.
 
Geri
Üst