İnsignia Turbo ve LPG

Lpg takılan insigni'ların tek sorunu yanlış montajdır.
Hakikaten dört dmrtlük araçlar ilk montajı yapana kadar bende bu kadar iyi olabileceğini tahmin etiyordum.

Bu araçların subap sorunsalı yanlış enjektör yeri ve yanlış yanma oranlarıyla alakalı tamamen bunun dışında en ufak bir problemi yok.
Yeni sistemler diye bir durumda söz konusu değil Prins 7 yıldır aynı sistemini kullanıyor.
Bu hafif subaplı araçlar için LPG markaları kendine göre çözümler üretiyor netice bu subaplar sadece insignia'da yok cruze, astra, qashqai, juke, lancer gibi araçlarda da var ve montaj onlara da oluyor. Kaldı ki bu araç 3000 devirde 180km/h hıza çıkıyor motoru son derece verimli kullanıyor.

Kısacası Türkiye'de montaj kalitesi düşük olduğundan bu gibi sorunlar yaşanıyor bu kadar büyük ar-ge çalışmaları yapan firmalar bu motorlara montaj yapıyorsa sorunu birazda kendimizde aramalıyız.

Öalesef işte ben o riske giremiyorum.Oturmuş bir müşteri kitlem var, nickinizden sizinde bir esnaf olduğunuzu düşünüyorum, sanırım esnaf olarak düşünürseniz siz de bana hak vereceksiniz.
 
arkadaşlar tsi(turbo destekli) motorlarda lpg uygulamaları yapımamalıdır. yapılırsa da sonuçlar olumlu olmayacaktır devamlı sorun çıkarır.
 
Üstatlar ben 180 lik insignia almayı düşünüyorum fakat LPG taktırıcam burda yorumları okuyunca hayallerim suya düştü ne yapayım alayımmı yoksa kesînlikle uzakmı durayım
 
Geri
Üst