işlem görmeyen kaporta çürür mü?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sapelli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sapelli

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
44
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Arkadaşlar yeni aldığım araçı almadan önce kaportacıya,boyacıya,motorcuya götürmüştüm.Hepsi araçın çok düzgün olduğunu ve sadece şöför kapısında işlem olduğunu söylemişti kaportacı arabayı ayrıntılı incelem şansım yeni oldu ve depo kapağının icinde hafiften bir çürüme başlamış aynı ufak çaplı çürümeyi arka çamurluk kısmının içinde de farkettim acaba orjinal kaportada böyle bişey olması mümkün mü? kıllandım biraz? (Aracım 2000 model astra g beyaz)
 
hafifse normal bi boyacıya göster rütüş yapabilirler belki
 
Ahım şahım bi çürüme değil ama derinleşmeye başlamış resimlerini çekemedim gece olduğu için normal midir diyorsun yani?Daha önce meganem vardı 2000 model sıfır almıştık onda böyle bi sorun yaşamamıştım
 
işte bi boyacıya göster dememdeki amaç oydu zaten 9 yaşındaki bir araçta böle bi durum aslıda olmaması lazım benim arabamın sadece altında bir iki çürük var oda yaydan dolayı aracın altı sürtüyor ara sıra
 
Önceki sahibi sahile çok yakın nemli bir yerdeyse bence ihtimali var. boğaza rüzgarlı bir yerde hep aynı yere park ederse rüzgar alan kısmın zamanından erken cürüme belirtisi vermesi normal.
 
depo kapağınıniçini bilemicem ama çamurluk kısmına taş çapıp boyada hasar oluşturmuşsa pas yapması normal olabilir.
 
depo kapağınıniçini bilemicem ama çamurluk kısmına taş çapıp boyada hasar oluşturmuşsa pas yapması normal olabilir.


evet çamurluk kısmı taşlardan olmuştur diye düşünmüştüm ben de.Arac 77 plakaydı :) nem almıştır doğal olarak.Bir an önce yaptırmak lazım büyümeden
 
Peki yaptırdıktan sonra bu olay ne kadar süre sonra tekrarlıyor veya tekrarlıyormu...Ben nemli bir şehirde yaşıyorum bu nedenle benim içim öneli bir cevap olucak.. Bayatmam an meselesii..Sadece doğru ustayı arıyorumm...
 
Peki yaptırdıktan sonra bu olay ne kadar süre sonra tekrarlıyor veya tekrarlıyormu...Ben nemli bir şehirde yaşıyorum bu nedenle benim içim öneli bir cevap olucak.. Bayatmam an meselesii..Sadece doğru ustayı arıyorumm...

Sakarya'nın nem olayı gerçekten çok fena. Boya işleminde önemli olan, boya uygulanan bölgenin iç tarafının da boyanmasıdır. Özellikle çamurluk hasarlarında. Hasarlı çamurluğun dış yüzü boyandıktan sonra iç kısımda da boyama, zift, meges gibi koruyucu işlem yapmazsanız o çamurluk iç kısımdan çürümeye başlayacaktır. Aracınızın çamurluk içlerinde boyası dökülen yerler varsa en azından buraları kendiniz bile yağlı boya ile boyayabilirsiniz. Çamurluk izolasyonlarında ziftlemeyi en son çare olarak tercih etmenizi öneririm.
 
Saol Savaş abi verdiğin bilgiler için...Arka çamurluklarda boya kalkmaları ve paslanmalar var...yalnız bendeki başka problemde araba arka cam fitilinin etrafındaki bayalar atmış inceden..Artı vernik atmaları var bagaj kapagında ve tavanda..Komple kaporta bakımı ve boya istiyor araba...Bunların haricinde veya ilave olrak ne yapmalıyımm boya yaptırırken ve ya kaportada işlem yaptırıkken nelere dikkat etmeliyim ekstra ne istemeliyim ustalardan...?
 
Geri
Üst