- Katılım
- 8 Ara 2007
- Mesajlar
- 4,793
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 0
- Yaş
- 54
hiçbirşey zamana karşı koyamaz, işlem görse de görmese de mutlaka metal aksam bulunduğu ortama bağlı olarak az veya cok korozyona uğrar bu da cok doğal can sıkacak bir hadise değil
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Saol Savaş abi verdiğin bilgiler için...Arka çamurluklarda boya kalkmaları ve paslanmalar var...yalnız bendeki başka problemde araba arka cam fitilinin etrafındaki bayalar atmış inceden..Artı vernik atmaları var bagaj kapagında ve tavanda..Komple kaporta bakımı ve boya istiyor araba...Bunların haricinde veya ilave olrak ne yapmalıyımm boya yaptırırken ve ya kaportada işlem yaptırıkken nelere dikkat etmeliyim ekstra ne istemeliyim ustalardan...?
abi haklısın sözde ben de aracımı bursadan aldım dıye sevınıyordum oranın havası curumeye en az meyıl veren hava,rutubetsız,nemsiz dıye ama ıs oyle olmuyor aracı cok yıkatmak bıle bu curuklerın olusumunu hızlandırıyor dediğn gibi abi çürürse çürüsün bizler bile zamanla çürüdükten sonra araclarımıza ne yapsak bos zaman herseyın ılacı bazen de aksi ...hele deniz kıyısında oturan arkadaslar hepten perisan tuzlu su buharı araclarını mahfedıyor ve acısı ılerde cıkıyor...Cengiz, bu konuda yerden göğe kadar haklısın. İnsan bile günü geldiğinde zamana karşı koyamıyor. Yanlız Mutlu arkadaşın yaşadığı yer gerçekten aşırı nemli bir kent. İzmir veya İstanbul Sakarya'nın yanında kurak kalır.
Aracına kapsamlı bir boya yaptıracaksan özellikle ön ve arka camı söktürmeni tavsiye ederim. Genelde araçların en zayıf olduğu bölgelerin başında bu yerler gelir. Kapıların altında su tahliye delikleri vardır, oraları temizletip açık kalmasını sağla. Boya bittikten sonra yan kapı camlarının fitillerinden eskiyenler varsa değiştir, buralardan kapı içerisine su girer. Motor bölümünden araç kabinine su girebilecek yerler kapanmalı, araç altında bulunan su tahliye tapaları kapalı olmalı. Boya sonucu aracın altını, çamurluk içlerine suya karşı izolasyon maddesi uygulatmanda büyük fayda var. Kısacası ne kadar az suyla temas o kadar kaliteli koruma demektir.
Savaş abi bu söylediklerine harfiyen uyucam ..Savaş abi ve Cengiz abi verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..Arka cam zaten sökülecekti,ön camıda söktürürüz de bu fitil olayı haddinden fazla pahalı sıkıntı oluşturabilir..
Savaş abi bu söylediklerini 1.500 tl ye halledilebilirmi...?