isyan-Ayaklanma başlıyor...

Sizce Opelim.net'in bu girişimi sonuç verebilir mi?

  • Evet,olabilir

    Oy: 45 76.3%
  • Hayır,olamaz

    Oy: 14 23.7%

  • Kullanılan toplam oy
    59
  • Anket kapatılmış .
hasang' Alıntı:
muharrem abi arkandayım!

tabi gecemeyince bide turbo yasagı arkada kaldın tabii :)
:o
 
arkadaşlar şöyle birşey yapamazmıyız mesela?
ist için konuşuyorum. anadoluda 2 avrupada 2 servis belirlensin adam gibi iş yapan, opelim kullanıcıları da oraları tercih etsin ve arkadaşlarına da tavsiye etsin. yani sadece bi fikir bilmiyorum işe yararmı?
 
Hep Destek Tam Destek!...
 
efe074' Alıntı:
arkadaşlar şöyle birşey yapamazmıyız mesela?
ist için konuşuyorum. anadoluda 2 avrupada 2 servis belirlensin adam gibi iş yapan, opelim kullanıcıları da oraları tercih etsin ve arkadaşlarına da tavsiye etsin. yani sadece bi fikir bilmiyorum işe yararmı?

arkadaşlar servis dediginiz yerlerle en az 50 kişi çalışıyor ve bunların atıyorum 25 i mekanikci 25 kaporta boya montaj vs
diyelim benim aracı 25 mekanikçicin 5. sıradaki yaptı boyadada öye 6. yaptı ben memnun kaldım ve tavsiye ettim sizde gittiniz ve sizin aracı 20. kişi yaptı ve biliyorsunuz ustadan ustaya fark vardır diyelimki iyi yapamadı
ozaman demiyicekmisiniz ne biçim yer tavsiye ettin diye
bu olayın mantıtgı birinin şikayet ettigi yerden digeri çok memnun buyrun çıkın işin içinden

doktor doktoru begenmez ben hiç birini begenmem :)
 
Servislerden illahlah cekmis biri olarak bu konuda her turlu destekgi seve seve veririm... Eger topluca bi konuda uzlasırsak basarılı oluruz... Sizde takdir edersinizki tuketiciler olaraak hep birlik olamdıgımız icin bizleri somuruyolar ve kafalarına gore is yapıyolar...
 
Sevgili Arkadaşlar;

İçinizden bazı arkadaşlarımız, Yetkili Servislerden şikayetçi olabilir, bu gayet normaldir de, fakat bu şikayetin dozunu iyi ayarlamak lazım...
Tabiki şikayetlerinizi burada paylaşabilirsiniz, bilgi edinebilirsiniz fakat " Kurum ve Kişilere " karşı bir ithamda bulunduğunuzda bunu ispatlamanız gerekir ki, aksi takdirde hiçbir şekilde haklılığınızı kabul ettiremezsiniz.

Eğer somut bir belge, ve delil yoksa elinizde, yapmış ve savunmuş olduğunuz konularda karşı tarafa suçlamada bulunursanız; Bu Ticari Markalar Kanunu'na aykırıdır, suçtur...

Aslına Bakarsanız, herhangi bir yetkili servisin hizmetinden yana bir şikayetiniz olduğunda, olay henüz SICAKKEN, "Opel Türkiye" ile irtibata geçerseniz, sizin için çok faydalı adımlar atılacağından emin olabilirsiniz...

Bu nedenle, yaşanmış ve mazide kalmış olaylar hakkında suçlamalar yapmanız, eğer ortada bir delil yoksa, buradaki suçlamalara ilişkin yazılarınız aleyhinize delil olarak kullanılabilir...

Konu Hakkında Sizleri Bilgilendirmeyi Uygun gördüm arkadaşlar...

Keyifli Forumlar...
 
aga78' Alıntı:
arkadaşlar servis dediginiz yerlerle en az 50 kişi çalışıyor ve bunların atıyorum 25 i mekanikci 25 kaporta boya montaj vs
diyelim benim aracı 25 mekanikçicin 5. sıradaki yaptı boyadada öye 6. yaptı ben memnun kaldım ve tavsiye ettim sizde gittiniz ve sizin aracı 20. kişi yaptı ve biliyorsunuz ustadan ustaya fark vardır diyelimki iyi yapamadı
ozaman demiyicekmisiniz ne biçim yer tavsiye ettin diye
bu olayın mantıtgı birinin şikayet ettigi yerden digeri çok memnun buyrun çıkın işin içinden

doktor doktoru begenmez ben hiç birini begenmem :)

demek istediğini çok iyi anlıyorum bu konuda yapılabilecek bişey yok sanırım. ama en azından kuruluş anlayışı olarak alın teri ile çalışan yerler memnuniyet şansımızı artırabilir belki. çünkü güven çok değerli günümüzde.
yada belkide usta ismi bilemiyorum ayrıntısını. sadece birlikte biyerlere gidersek hem onlar para kazanır hemde biz arabamıza ii bakılıyo diye mutlu oluruz.
 
Aga78 kardeşimin söylediğinden hareketle şöyle bir şey de olabilir diye düşündüm.Kötü durumları betimleyerek 'mim' durumuna gelmektense,memnun kalınan işlerden sonra bayii,servis danışmanı veya usta ismi vererek onları onure edebilir,diğer arkadaşları da bu servis danışmanlarına ve ustalara yönlendirebiliriz.Her gidenin referansla gittiği yerde,yavaş yavaş duyulmaya başlayan bir şeyler,birilerini çeki düzen konusunda uyarmaya başlayacaktır.Ayrıca herkes Opel Türkiye ile kişisel olarak şikayet mail'leri ile de iletişime geçebilir.Nasıl ki kötü durumlar gündeme getiriliyorsa,motive edici yönlerle de diğer çalışanlarının bunu önemsemesini sağlayabiliriz belki...
 
Geri
Üst