JANT AGiRLİGİ

Ynt: JANT AGiRLİGİ

Aslına bakarsanız bundan 8-10 yıl kadar önce orijinallerden daha kaliteli replikalar vardı. Çünkü Momo, Mak vb. İtalyan markalar tarafından üretiliyordu. Ama günümüzde herkes yapar oldu ve tamamen merdiven altı imalatı haline geldiler.

Bu yüzden ben ağırlıktan ziyade güvenlik unsuruna takılıyorum. Daha önce çok replika jant kullandım ama dediğim gibi artık eskisi gibi değilller ve ister istemez güvenlik unsuzu kafama takılıyor.

Takacak olsam sadece ş. içinde kullanır, uzun yola giderken sac da olsa orijinale geri dönerdim...
 
Ynt: JANT AGiRLİGİ

REC link' Alıntı:
Aslına bakarsanız bundan 8-10 yıl kadar önce orijinallerden daha kaliteli replikalar vardı. Çünkü Momo, Mak vb. İtalyan markalar tarafından üretiliyordu. Ama günümüzde herkes yapar oldu ve tamamen merdiven altı imalatı haline geldiler.

Bu yüzden ben ağırlıktan ziyade güvenlik unsuruna takılıyorum. Daha önce çok replika jant kullandım ama dediğim gibi artık eskisi gibi değilller ve ister istemez güvenlik unsuzu kafama takılıyor.

Takacak olsam sadece ş. içinde kullanır, uzun yola giderken sac da olsa orijinale geri dönerdim...

Recai focusun jantlari replika idi,ankara erzurum arasi yolculugum esnasinda yaklasik 100 km hizla yukardan yola yuvarlanan iri bir tas parcasina carptim ve jant kirildi,o olaydan sonra aractanda sogudum ve sattim
 
Ynt: JANT AGiRLİGİ

Bugün hem yetkili servisten hem de birkaç jantcıdan sordum alaşmlı jantlar yapısal saç jantlardan kesinlikle daha ağırdır dediler

bu yüzden ben vazgeçtim bu jant işinden
 
Ynt: JANT AGiRLİGİ

cinaski12 link' Alıntı:
Bugün hem yetkili servisten hem de birkaç jantcıdan sordum alaşmlı jantlar yapısal saç jantlardan kesinlikle daha ağırdır dediler

bu yüzden ben vazgeçtim bu jant işinden
bosuna vazgecmissiniz toplamda max 20kg fark olurdu yarisa katilmiycaksaniz hicbirsey etkilemezdi tek vazgecme nedeni agirlik ise tabi.
 
Ynt: JANT AGiRLİGİ

ÜStad ben aracın performansını artarsa diye düşünmüştüm zira yokuşlardaki çekişinden memnun değilim

eğer alaşımlı jantlar daha hafifse bedri beyin iddiası kesinlikle alırdım ve aracın performansını etkilerdi diye düşünüyorum bilmem yanılıyor muyum,
 
Ynt: JANT AGiRLİGİ

cinaski12 link' Alıntı:
Bugün hem yetkili servisten hem de birkaç jantcıdan sordum alaşmlı jantlar yapısal saç jantlardan kesinlikle daha ağırdır dediler

bu yüzden ben vazgeçtim bu jant işinden

Bu sorunun net cevabi sanirim jantlari tartmak,benim uyelermizden ricam kis lastiklerini sokme asamasinda imkanlar elveriyorsa jantlarini  tarttirip burada paylasmalari
 
Ynt: JANT AGiRLİGİ

replica opc jantı bakmaya gitmiştim bir ağırlığına elle bakayim dedim gerçekten çok ağır geldi.Jantçıya sordum replicalar ağır olur dedi.Bizim jantların replicalardan hafif olması gerekiyor diye düşünüyorum
 
Ynt: JANT AGiRLİGİ

cinaski12 link' Alıntı:
ÜStad ben aracın performansını artarsa diye düşünmüştüm zira yokuşlardaki çekişinden memnun değilim

eğer alaşımlı jantlar daha hafifse bedri beyin iddiası kesinlikle alırdım ve aracın performansını etkilerdi diye düşünüyorum bilmem yanılıyor muyum,

Bende sizinle ayni seyleri dusunuyorum,daha onceki aracimda 15 inc orjinal kapakli janlarimi,225/40/18 replika jantlarla degistirmistim,arada jant basina 9 kg fark vardi ve ozellikle yokuslarda performansi cok torpuluyordu
 
Ynt: JANT AGiRLİGİ

Jantı büyütmek zaten ağırlığı artırır mantık olarak. Ama ben kapaklı jantı çıkarıp aynı ölçüde çelik çant taktım inanın araç hafifledi
 
Ynt: JANT AGiRLİGİ

yavuzozkan link' Alıntı:
Jantı büyütmek zaten ağırlığı artırır mantık olarak. Ama ben kapaklı jantı çıkarıp aynı ölçüde çelik çant taktım inanın araç hafifledi

Yavuzcum affina siginarak herkezin dogru bildigi bir hatayi duzeltmek istiyorum,bi cogumuzun celik jant diye tabir ettiyi jantlar aslinda alisimli jantlardir,asil celik jantlar teneke, kapakli diye tabir ettigimiz jantlardir
 
Geri
Üst