Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yüksel bey Çağatay hocamın da söylediği gibi, aracı kar üzerinde patinaja düşmeden kalkışı sağlamak için birinci yerine ikinci vites ile kaldırıyor. Siz o tuşa basarak fazladan güç elde edemezsiniz aksine güçte kayıp olacaktır.
Hocam ben de Vectra B var. Kar modu için kullanım kitapçığında aracı yüksek vitese takar diye geçiyor. O yüzden gitmemesi normal. Keşke öyle olacağına kilit diferansiyel oldaydı
Hocam ben de Vectra B var. Kar modu için kullanım kitapçığında aracı yüksek vitese takar diye geçiyor. O yüzden gitmemesi normal. Keşke öyle olacağına kilit diferansiyel oldaydı
Merhaba, kar modu sadece d,n ve 3 viteste çalışır diğer viteslere attığınızda devre dışı kalacaktır. Sağladığı fayda kaygan ve karlı zeminde aracı ağır viteste kaldırıp patinaj yapmasını engellemek.
Merhaba, kar modu sadece d,n ve 3 viteste çalışır diğer viteslere attığınızda devre dışı kalacaktır. Sağladığı fayda kaygan ve karlı zeminde aracı ağır viteste kaldırıp patinaj yapmasını engellemek.
Kar modunda amaç zaten aracı patinaja düşürmeden tekerlere dengeli güç vererek kalmasını sağlamaktır. Dik yokuşta aracın kalması için bellirli bir güç gerekiyor karlı zeminde dik bir yokuşta 4×4 bile zorlanarak kalkar benceki bizim arabaların direk kalkacağını düşünmüyorum kar modu aslında şanzımana ağır bir yük bindiriyor onun için aslında karlı zeminler haricinde alınması pekte yararlı değil zaten eğer şanzıman ısısı belirli bir seviyeye geldiğinde otomatikmen kendini kapatıp korumaya alıyor.
Kar modunda amaç zaten aracı patinaja düşürmeden tekerlere dengeli güç vererek kalmasını sağlamaktır. Dik yokuşta aracın kalması için bellirli bir güç gerekiyor karlı zeminde dik bir yokuşta 4×4 bile zorlanarak kalkar benceki bizim arabaların direk kalkacağını düşünmüyorum kar modu aslında şanzımana ağır bir yük bindiriyor onun için aslında karlı zeminler haricinde alınması pekte yararlı değil zaten eğer şanzıman ısısı belirli bir seviyeye geldiğinde otomatikmen kendini kapatıp korumaya
Kar modunda amaç zaten aracı patinaja düşürmeden tekerlere dengeli güç vererek kalmasını sağlamaktır. Dik yokuşta aracın kalması için bellirli bir güç gerekiyor karlı zeminde dik bir yokuşta 4×4 bile zorlanarak kalkar benceki bizim arabaların direk kalkacağını düşünmüyorum kar modu aslında şanzımana ağır bir yük bindiriyor onun için aslında karlı zeminler haricinde alınması pekte yararlı değil zaten eğer şanzıman ısısı belirli bir seviyeye geldiğinde otomatikmen kendini kapatıp korumaya alıyor.