kaza yaptım,sebebi ne olabilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hsb33
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Büyük gecmiş olsun iyi sizlere bir şey olmamış.

Kazayı çok güzel anlatmışın okurken olayı adeta yaşadım. Zaten bozuk olan moralini daha çok bozmak gibi olacak ama sucun büyük bir kısmını sende buldum. ağvalı arkadaşının yafı ile dönüşte 150 - 160 km/s hızlara çıktığından bassetmişim bu hızlar ne olursa olsun şile yolu için baştan hata. şile yolları ormen olsun kamyonlar olsun v.s yerker hep tozlu hep camurlu üstüne birde ıslak zemin. böyle bir yolda. uzuncana bir firaj da hız düşürdünmü sen kolay kopmaz desende en kolay arabanın arakası kopar hatta böyle bir durumda araç adeta bir sol ayak etkisi yapar. yani anlıyacağın ben arabada bir kusur bulamadım. Kaynıyan kanımız itibari ile bu tip durumlar hepimizin başına gelebilir. bu tip bir durumda kontayı verdiniz v.s topluyamadığınız zaman artık hakimiyeti kaybetitğimizde hiç diretmeden yapmamız gereken firene basmak ve mümkünse vitesi boşa almak. En kötü şekilde artık kaza noktasına girersenizde freni direksiyonu burakın kollarınızı capraz bağlayıp ayaklarınızı geri çekin işi oluruna burakın :( tabi bu olabilecek en kötü final tavsiyem.
 
arkadaşım geçmiş olsun parça konusunda ucuz ve orjinal parça konusunda sana yardımcı olacak bir yer biliyorum daha önceleride burada çok arkadaşa telefonunu verdim yardımcı olmaya çalıştım en son trabzondan bi arkadaş istediği parcaları tahmin ettiğindende uyguna aldı siparişi verip kargoyla teslim aldı sanada vereyim sende faydalanırsın umarım 0212 481 93 73 (4hat) bilgin oto topkapıda opel mercedes parca distribitörü buradan daha ucuz orjinal parça bulman çok zor burayı ara faruk abi var onunla konuş turgut ustanın müşterisi var ondan aldım de bakırcı ilker de o sana yardımcı olur tekrar geçmiş olsun
 
çok çok geçmiş olsun hakkaten verilmiş sadakan varmış ALLAH beterinden saklasın cümlemizi ...
 
direksiyon başında olabilcek en kötü şey kontrolü kaybetmek.. yer kuru olsa kontra montra belki ama o hafif ıslak tozlu zeminde naparsan yap toplayamzsın bence.. kaydığın anda sürtünme katsayısı sıfıra yakın bi değer alıyo tamamen kontrolsüz yani..
canınıza bişey olmadığına şükredin.. babamda geçen kaydı ufacık bi frene dokunmasıyla (bilmediği yolda aynı sizin hesap viraj yerde ıslakmış) bariyerlere girdi.. 15 milyar hasar var.. çok şükür kendinde bişey yok...

bu arada kuru zeminde bende bigün ani fren yaptım ve aynı anda sağa kırdım.. arabanın arkası sola kaydı gitti gitti dedim vurcak taksiye vurmadı topladı bu sefer kendi kafasına göre önden sağa sağa kaydı ben o zamanlar pek kontra falan bilmiyodum tek yaptığım şey debriyaja bastım hafif hafif fren yaptım direksiyon zaten tepkisiz kafasına göre gitti ama şanslıymışız hiç bi yere çarpmadık.. en kötü şey kayma
 
aracın üstündede 5 yıllık lastik var istersen araç hiç km yapmasın zaten lastikler özelliğini kaybetmiştir artık.. bence onun etkisi var...
 
gecmiş olsun allah korumus
 
geçmiş olsun kaskonun gününün geçmiş oması çok kötü olmuş...

viraj içinde vitesi sert bir şekilde küçültmekte fren etkisi yapar ama yumuşak bir şekilde vitesi küçültüp arabaya güç vererek tekrar çizgisine sokabilirdin ama ıslak zeminde bunları yapmak çok zor tabi söylemesi kolay sadece...
 
Geri
Üst