KOL DAYANAĞI

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hilmi35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: KOL DAYANAĞI

Avrupa standartlarına göre üretilen araçlar  Türkiye yollarında bu kadar kronik sorunlar veriyorsa bunun sorumlusu biz değiliz bu araç her yolda test edilmemiş belliki test aşaması nasıl oldu merak ediyorum bu sorunlar hiç mi çıkmadı karşılarına ne biliyim kaliper sorunu,kol dayama sorunu,balata sorunu,tıkırtılar sorunu vs. vs. ve bu araç almanyada en az arıza veren marka ödülünü aldı asla ama asla inanmıyorum o ödülün hakları olduğuna Ford Focus aracı 1 milyon km yakın bir test aşamasına tabi tutulmuş ver her şartta her durumda böyle bir şeyi denediler mi acaba opel mühendisleri yoksa sadece fabrıka etrafında bir tur mu attılar birde yüzsüzlükleri yetmiyormuş gibi ilgilenmiyorlar 14.000 km balata değişir mi bir aracın ya ...
 
Ynt: KOL DAYANAĞI

arifkemal link' Alıntı:
eski pejo 307 aracımda da cam düğmelerinde hep arka camlara elim heves etmekteydi :) lakin astraya geçtikten sonrada bunun böyle olduğunu anladım. Sonra bunun her araçta olabilecek bir hata olmayacağını düşünerek çözümünü yada sebebini düşünmeye başladım ve anladımki biz türk milleti koltuğu geride ve yatık şekilde araç kullanmayı seviyoruz. Ama ne araçta tasarım hatası var nede bizim alışkanlığımızda; kolumuz kısa efendim :))))

Kolumuz uzun mu kısa mı? Bak kolçak sorunu yeni düşüncelere bizi sürüklüyor!
Evrim geçiriyoruz sanırım.. Kolçak felsefesini iyi algılamak lazım
 
Ynt: KOL DAYANAĞI

yavuzozkan link' Alıntı:
Kolumuz uzun mu kısa mı? Bak kolçak sorunu yeni düşüncelere bizi sürüklüyor!
Evrim geçiriyoruz sanırım.. Kolçak felsefesini iyi algılamak lazım

14alkiss
 
Geri
Üst