komple düz boru??

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan thefish
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
1,4 bir araçtan çokta fazla gürültü çıkmayacaktır.. şuan performans son sustucu kullanmama rağmen işitsel olarak orjinal son susturucumdan pek bir farkı yok =) ki ztn bu işlemi yapmak istememdeki amaç ses almak değil aracın giderini % 0,001 oranda olsada iyileştirmek..

bence egzoz yerıne hava fıltresı yapabılırsın. birde kalıtelı yağ kullan castrol edge gibi araba rahatlar. yakıtını opet veya shell den al.
 
Acik hava filtreleri de birseye yaramaz. Daha fazla hava cektigi dogru fakat giren havayi sogutamadiginiz icin gucten kaybolma olacaktir. CAI filan alip soguk hava girisi yaratilabilir.

Duz boruyu yukardaki arkadas net bir sekilde aciklamis. Atmosferik motorlu araclarda duz boru yaparsaniz verimsizlesiriz araciniz...
 
abi yazdıkların için tşk ederim
 
bende aynı konuyu çok araştırdım sebring son susturucum var.dediğin gibi istenen sesi alamadım düz boru dediler.ama geri basınç olayı doğru.bende kat. iptali sebring orta susturucu ve son susturucu taktırdım.şimdi devirlerde yerinde sesde :) tavsiyem bu yönde olur.güz boru olayını aklından bile geçirme tofaş gibi olmasın araç. :)
 
şimdi dizel konusunda sorsak bu soruyu nasıl cevap alabiliriz on tam mantık yürütemedim. niyet şu kat iptali yapıp boruyu 52cm çıkartıp son susturucu iptali zaten susturucu kalmıyor ozaman bide egzoz ucu takayım diyorum
 
51lik boru değilde 61lik bile kurtarır çünkü 90'lık Corsa D'de (TuorAncalime'nin) 47mm orjinal çapı. Düz boru çekilince ciddi bir fark oldu. Egr ve kat iptalide yapılırsa güzel yürür. Turbo araçta Best Exhaust No exhaust.
 
ben olsam düz boru yapmam.kıme sorduysam içinde durulmaz ve çok gürültü yapıyor diyolar.
 
Valla benım eskı aracımda bılenler bılır sonra ırmscher son susturucu onde kat ıptalı ve 60mm ara borular vardı..

Egzos sıstemını olası sebeplerden dolayı ıkı kez orjınale cevırıp sonra tekrar aynı hale getırme durumunda olmustum gidişi kesınlıkle kat iptal ve düz boru varken çok daha başarılıydı.Yakıt daha fazlaydı seste daah yüksekti tabii orjınale nazaran fakat çok keyif alıyordum o şekilde binmekten.Tabi son susturucumun irmscher olmasıda çok kafa ağrıtmamasının sebebiydi.Sanayi spec bir egzosla baya bağırırdı çünkü bir arkadaşım otto slasch cut ile aynı ölçülerde kullanıyor cidden yer gök inliyor :)
 
Valla benım eskı aracımda bılenler bılır sonra ırmscher son susturucu onde kat ıptalı ve 60mm ara borular vardı..

Egzos sıstemını olası sebeplerden dolayı ıkı kez orjınale cevırıp sonra tekrar aynı hale getırme durumunda olmustum gidişi kesınlıkle kat iptal ve düz boru varken çok daha başarılıydı.Yakıt daha fazlaydı seste daah yüksekti tabii orjınale nazaran fakat çok keyif alıyordum o şekilde binmekten.Tabi son susturucumun irmscher olmasıda çok kafa ağrıtmamasının sebebiydi.Sanayi spec bir egzosla baya bağırırdı çünkü bir arkadaşım otto slasch cut ile aynı ölçülerde kullanıyor cidden yer gök inliyor :)

Çağrı Otto'nun bağırmasının sebebi Free Flow olması. Alt devirlerin eminim fark etmiştir. Üst devirde performans alman normal. Otta zaten HKS'nin çakmasıdır. HKS deyince zaten turbo ürünleri akıllara gelir. Turbo bi araç içinde Free Flow egzoz gerekir maksimum performansı alabilmek için. Ottonunda üretimi HKS'den farklı değil. Atmosferik arabalar için uygun değildir diye bişey yok ama yukarıda da dediğim gibi araban 10k devir çevirirse üst devirlerde kullanıyorsan ancak işine yarar.
 
Son düzenleme:
Berkay sende benım eskı arabaya bı kere arızalı halıne bınmıstın hatırlarsan..Alt devırlerın gucsuzlestıgı dogru hemde baya bır hantallasıyor ama araba 3000 civarı acılıp 5000 lre dogru gercekten kuduruyordu sende hatırlarsan.
 
Geri
Üst