Lastik alacam ama hangisi ???

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan decoder
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bir degerlendir acikcasi dunlop pahalidir ama en iyi lastikdir 1994 model eski opel corsa gsi üstünde bile dunlop vardi 2009 da aldiğim opel corsa gsi arabamin üstünde de dunlop var bu lastikleri ben tercih etmedim fabrika orjinal lastik üstünde öyle geldi bende biniyorum cok memnunum yol tutusu mükenmell tavsiye ederim ;)
 
Ucuz oldugu için kumho genelde tercih edilir ama gerçekten kullananlar cogunlukla memnun deil.Ben toyo kullanıyorum onuda bi araştırmanı tavsiye ederim.
 
Ucuz oldugu için kumho genelde tercih edilir ama gerçekten kullananlar cogunlukla memnun deil.Ben toyo kullanıyorum onuda bi araştırmanı tavsiye ederim.
kumho sanıldığı gibi ucuz değil ,sanıldığı gibi vasat da değil ben tanesine 170 verdim daha ucuz birçok tanınmış ıvır zıvır marka var..
KUMHO Kronolojik Tarihçesi Ana Menü
PicHistory01.jpg
· 1960 da kuruldu.
· 1965 te ilk ihracatını 200 lastikle Tayland'a yaptı.
· 1974 te Gwangju fabrikasının yapımını tamamladı.
PicHistory02.jpg
· 1975 te radyal lasitiği üretti.
· 1981 de Kore de bulunan Gwangju araştırma ve geliştirme merkezini kurdu.
· 1984 te ürün geliştirme ödülünü kazandı.
PicHistory03.jpg
· 1989 da Gokseong fabrikasını tamamladı.
· 1991 de dünya pazarında 10. sıraya yükseldi.
· 1994 te ISO-9001 belgesini aldı.
PicHistory04.jpg
· 1996 da Gokseong taki fabrika ISO-14001 belgesini aldı.
· 1996 da Gwangju daki fabrika ISO-14001 belgesini aldı.
· 1998 de Gwangju ve Gokseong fabrikaları QS 9000 belgesini aldı.
· 2000 de uluslararası formula 3 grand prix Kore nin resmi lastik üreticisi oldu.
· 2002 de J.D. Power and Associates in düzenlediği “müşteri memnuniyeti” anketinde 2. oldu.
PicHistory05.jpg
· 2002 de Marlboro Masters Formula 3 resmi lastik üreticisi oldu. Dünyanın ilk 26” inch ultra yüksek performans lastiğini üretti.
· 2003 de dünya pazarındaki yerini 9.sıraya yükseltti.
· 2004 te 2007 deki Formula 1 yarışları için lastik üreteceklerini ve 25 milyon dolarlık yatırım yapmayı hedeflediklerini açıkladı.

Kumho lastikeri 1961 den bu yana sürekli olarak dünya çapında büyümeye devam etmektedir. Yetklilerin vizyonu lastik üreticisi olmaktan çok; güvenliğe önem vermek , kalite ve müşteriye verilen değer, yenilikçi dizayn teknolojisi kadar önemli.

  • Formula 3 resmi lastik üreticisidir
  • Yılda 36 milyon adet lastik üretimiyle ve 150 satış noktasıyla dünyanın dört bir yanına yayılmış ve dünyann en büyük 10 lastik üreticisinin içinde bulumakta.
  • Kumho ESCOT teknoloji patentli 28” inch STX serisi ile anti aşınma,sürtünme baskısı, ıslak zeminde frenleme ve ses geçirgenliğinde pazarda rakiplerine üstünlük sağlamakta.

Kumho'nun lastik ürettiği Anlaşmalı şirketler :

Hyundai // Mitsubishi // Volkswagen // Bayer
kumho-formula.jpg
Lastik ürettiği organizasyonlar
· Marlboro Master // Championnat de France F3 // Kore Super Prix // Kumho Motorsports

//
WRC // British Rally Championship // Lemans 24 Super Taikyu // Championsihip Off-Road Racing
 
Benim önceki lastiklerim bridgeston du.Çukura girince yanaklardan top attı.sonra gittiğim lastikçi önce bridgestone bayiliğini yaptıklarını ama şikayetlerin çok olması üzerine bridgestone ile yollarını ayırıp maxxise geçtiklerini söylediler.Bende maxxis taktırdım.Sağlamlık ve yol tutması güzel.Şimdiye kadar bir sorun yaşamadım.Tavsiye ederim.
 
vredstayn ve uniroyal varsa bunlardan al yoksa nokyan al kleberden uzak dur mişlene yaklaşma continental prem.contact da iidir pirelli p7 10.000 km sakız gibi olsun sonra da yıpranıp gitsin diyosan düşün ama çok sessizdir belirtiyim
 
continental.... ilk günki performansı ssonuna kadar devam eder. reklam başlığı olurmu ya bundan :)
 
bu lastiklerin her sene yapılan testleri var sanırım bilgisi olan arkadaşlardan 2011 dört mevsim 205 55 16 test sonuçlarını paylaşabilirmi
ben aslında konforlu olan bi lastik olsun istiyorum sessiz olması öncelikli tercihim 4-5 senede yapacağım km 20-30 bin i geçmez
120 km hızı pek geçmem ıslak zemindede daha yavaş kullaırım ve aracı sert kullanmam 2004vectra aracım var
ülkemizde asfalttan çok mucurlu yol oldugunu düşünürsek önereceginiz lastikleri bekliyorum
ayrıca bu aracın orjinal lastikleri 215 55 16 fakat 205 55 16 da takılabiliyormuş sadece ekonamik nedenle bunu yapıyorum onuda göz önünde tutarsak daha iyi olur
 
Son düzenleme:
dunlop en iyisi diyen arkadaş için.sp9000 kullandım 225 45 17.ilk aldığımda çok memnundum yol tutuşu olsun, frenlemesi olsun ama çok kısa süre içinde rezalet bir lastik oldu.sağlamlık konusunda çok memnundum ancak aracın kaymasından bıkıp lastikleri değiştirmiştim.

lassa impetus sport, accelera, champiro.bu 3 markadan da hiç memnun kalmamıştım.

avon zv5 marka/modelinden çok memnun kaldım

aracınızda 50 yanak ve üzeri lastik kullanıyorsanız good-year ve michelin'den çok memnun kalmıştım ama ince yanakta dayanıklılık konusunda sıkıntı yaşayanlar duydum.

falken 912, toyo t1r, syron, yokohama ve pirelli'lerden de çok insanın memnun olduğunu okumuştum.

ben de lastik araştırmasındayım.
 
arkadaş dunlop taktı,araç eskiye göre parke veya taş döşeme yolda sorunsuz gidiyor..ben de dunlop düşünüyordum ama kumho hakkındaki yorumlar çok caydırıcı geldi:D kumho aklıma yattı.fiyatları da uygun sanırım diğerlerine nazaran..Benim arabada and saill diye lastik var,araştırdım piyasada duyan eden yok bir benim arabada var.özel üretilmiş sanki:D kışlık zaten.
4 mevsim alırsam kumho,toyo,yokohoma gibi enteresan markalar denemeyi düşünüyorum.






sakınn dunlop u düşünmeyin ses yapıyor ve çabuk parçalandığı söyleniyor sert olduğu için opeldede süspansiyon sert takoz oluyor isteyen varsa 4 tanesini 100 tl ye hemen vereyim en fazla 10 bin kullanılmıştır:)
 
Geri
Üst