Lastikleri Tabanca ile Sıktırmayın ;)

daha önce bana lastikçim opellerin kendi kendine bijonlarını sıktığını söylemişti benimde benzer birşey başıma geldi lastik patladı neyse lastikçiye gittim 2 tane anahtar kırdı biri alman malıymış şaşırdı kaldı 3 üncü anahtar geldi wd 40 fln sıktık o şekilde zar zor açtık yukarıda yazıldığı gibi tabanca ile söktürün anahtarla sıktırın allah korusun dağın başı gecenin bi vakti lastik patlasa kaldınız mecburen çekici çağıracaksınız bi lastik değiştirmek için
 
Bijonla sıkma konusu bana da mantıklı gelmiyor, en güzeli ve sağlıklısı elle sıkmak diye düşünüyorum.
 
31102010086small.jpg

31102010084small.jpg

31102010087small.jpg


Matkapla bijonu ortadan delip çapı daha kalın bir mille başını şişirdik.17 lokmayı çakıp tabancayla çıkardık.Bu beladan da böylece kurtulduk. ;)

Bir daha asla tabanca ile sıktırmam. :) Kendim sıkarım tabanca olmaz :D
 
Son düzenleme:
Tork ayarı düzgün yapılmış tabanca ile problem olmaz. Ama eğer kamyon/otobüs lastiği de değiştiren bir yere gidiliyorsa bilin ki tabancaların tork ayarları kamyonlara göre yapılmıştır ve otomobil gelince değiştirmeye üşenilir. Normalde bir otomobil tekerleği bijonu 120Nm ile sıkılması gerekir.

Ben de geçen yıl hayvan bir lastikçi yüzünden poryalardan birini değiştirmek zorunda kaldım, çırak direk tabancaya bijonu takıp girişmiş, 5 taneden 2sini sıyırmış. bir de kapağı kapatıp vermiş bana, sonra ben kontrol ederken fark ettim.
 
Son düzenleme:
Continental Premium Contact 2.

Evet 2. seçenek olarak bunları düşünüyorduk.

Energy Çok yıpranıyor Turanza Er 300 de bize göre çok sert geliyor.Bu 2 seçeneği zaten eledik.Tam olarak kış lastiği düşünmüyoruz.Zaten burda çok kış olmaz,yağmur çamurla geçiyor sadece ;)
benim lastiklerim premium contact 2 arabayla birlikte ggeldi çok memnunum tavsiye ederim
 
Geri
Üst