Opel Odakta Yaşadıklarım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Selcuk17
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Opel Odakta Yaşadıklarım

DERSİMLİ link' Alıntı:
Hocam opel balkan servisinin müdiresinin bana söylediği aynen şuydu ben kendilerine opel bu sekilde davranarak musteri kaybeder saddce dedigimde ooo bir siz degilsinizki yuzbinlerce arac satiyor bu firma dedi ve konusmamiz boyunca oyle kotu bir tutum sergilemistiki bende kendisine o yuzbinlerce insanin sayesinde ekmek yiyorsunuz vu o insanlardan biride benim demistim. Diyecegim odakta cok sorun yasadim işi gevsek biraktıkları için zarara uğradım ama şunu söylemek zorundayım diğer servislere nazaran odak bir gömlek öndedir.

Kesinlikle katilmiyorum abi. Mersin'de ki serviside araci satmadigim zamanlardan bei tavsiye ediyorum. Odak her araca hizmet satiyor, ticarete daha donuk oldugu icin guleryuz sart. Ama servis baglaminda degerlendirirmemiz gerekiyor. Bu açıyı nazara aldigimizda forumdan ogrendigim sevislerden kesinlikle bir adim onde bir servistir.
 
Ynt: Opel Odakta Yaşadıklarım

Bey efendi ben sorunuma çözüm arıyorum. Birilerinin gelip yaşadığı güzel şeyleri paylaşması elbetteki doğal bir refleks olabilir. Ama sizinde görmediğiniz yada görmek istemediğiniz bir durum söz konusu. Oda yaşadığım sorunlardan çok konun diğer sayfalarında anlatılan güzelliklerin tamamen konunun üzerinin kapatılmasına, sorunun çözümünün imkansız bir hal almasına neden olmaktadır. Varsa bir çözüm önerileri buyursun yazsınlar seve seve takip eder okur vede cevaplarım. 5 araç aldım demişsiniz ama bizim imkanımızda gücümüzde bu kadar çok araç almaya yetmez. Allah daha çok versin size ve inşallah çok daha güzellerine binmek nasip olur. Belki yaşadıklarınız maddi durumunuz neticesinde sizi çok fazla rahatsız etmemiş olabilir ama  ben kredi çekerek bu aracı aldım ve hala kredi borcunu ödüyorum. ֖dediğim her kuruşu da alnımın teri ile kazanıp bu insanların eline sayıyorsam o zaman bu insanlarında bana hizmeti verirken aynı öz veriyi vede yardımı göstermeleri gerekmezmi ? şayet bunu yapmıyor hatalarını kabul etmiyorlarsa o zaman benimde bu durumu herkesin içinde ifşa etmem sizce yanlışmı ? Yaşadıklarımı burda paylaşırken okuduğunuzu tahmin ediyorum '' Opelden asla sorunun çözümü için herhangibir maddi destek beklemediğimi de belirttim. Sadece kendilerin den hatalarını kabul edip manevi anlamda bana yetecek kuru bir özür dilemelerini istedim. Bunu da sadece ama sadece foruma üye olan ve benim gibi ekmeğinden aşından kısarak araç alan insanların aynı sorunları aynı servise giderek yaşamamaları veyahutta gitseler bile araçlarını alırken dikkat etmelerini sağlamak için paylaştım. Bu durumun da Forumun amacına vede ruhuna uygun olduğunu düşünüyorum. Ben yaşadığım sorunları başlık açarak paylaştım. Yaşanmış güzellikleri de arkadaşlarımız yine başlık açarak pek ala paylaşa bilirler. Ama bunu benim başlığımın altında yapmaları hak verirsiniz ki canımı sıktı. Yorumlara bakınca Neredeyse yalancı çoban durumuna düşeceğim. Yine söylüyorum aksini ispatlasınlar özür dileyip konuyu sileceğim. Ama ispat edemedikleri müddetçe de lütfen ama lütfen kimse konuyu başka yerlere çekmesin.


DERSİMLİ link' Alıntı:
Arkadaşlar benim başıma gelenleri çoğunuz az çok biliyorsunuz  eski konularda sayfalarca var neyse ve bunlar tarıkla ve odakta olan durumlardı çok sıkıntı çektim sinir harpleri yaşadım ve bunları opelden 5 adet araç almış biri olarak yaşadım yine bu konuda olduğu gibi eleştirenler oldu odak ve tarık arkadaşımızı sahip çıkanda ama benim kimseye yav kardeşim benim başıma bu kadar şey gelmişken siz nasıl böyle şeyler yazıyorsunuz demedim deme hakkımda yok siz zarar gördüğünüz için karşı savunma geliştirmeniz insani bir durum olduğu kadar fayda görmüş insanlarında bunu yazmalarıda doğaldır ayrıca konun başından beri hicbir arkadasin odak veya tarik beye sahip cikildigini okumadim arkadaslar sadece yasadiklarini yazdilar.
 
Ynt: Opel Odakta Yaşadıklarım

henüz sorunun çözülmemesi , daha doğrusu arkadaşımızın sadece kuru bir özre razı olmasına rağmen özür dilenip serviste gerekli düzeltmelerin yapılmaması gerçekten çok ayıp. nerde müşteri memnuniyeti nerde müşteri % 100 haklıdır zihniyeti??

bu konu açıldığından beri odak mensubu forum arkadaşlarımızın forumda yer almaması da ilginç ?  tarık bey, dynamics ...  bu sessizlik hatamızı kabul ediyoruz sessizliği  mi acaba?
eğer öyleyse bir telefon açıp özür dilemek veya burada bir mesaj yayınlayıp arkadaşın aracında gerekli düzeltmeler yapılmıştır demek odaktan ne eksiltir?
eksiltmekten ziyade başarısının da hatasının da arkasında durup sorunu çözen güvenilir bir kurum imajı kazandırmaz mı ?
 
Ynt: Opel Odakta Yaşadıklarım

Paramedic link' Alıntı:
Bey efendi ben sorunuma çözüm arıyorum. Birilerinin gelip yaşadığı güzel şeyleri paylaşması elbetteki doğal bir refleks olabilir. Ama sizinde görmediğiniz yada görmek istemediğiniz bir durum söz konusu. Oda yaşadığım sorunlardan çok konun diğer sayfalarında anlatılan güzelliklerin tamamen konunun üzerinin kapatılmasına, sorunun çözümünün imkansız bir hal almasına neden olmaktadır. Varsa bir çözüm önerileri buyursun yazsınlar seve seve takip eder okur vede cevaplarım. 5 araç aldım demişsiniz ama bizim imkanımızda gücümüzde bu kadar çok araç almaya yetmez. Allah daha çok versin size ve inşallah çok daha güzellerine binmek nasip olur. Belki yaşadıklarınız maddi durumunuz neticesinde sizi çok fazla rahatsız etmemiş olabilir ama  ben kredi çekerek bu aracı aldım ve hala kredi borcunu ödüyorum. ֖dediğim her kuruşu da alnımın teri ile kazanıp bu insanların eline sayıyorsam o zaman bu insanlarında bana hizmeti verirken aynı öz veriyi vede yardımı göstermeleri gerekmezmi ? şayet bunu yapmıyor hatalarını kabul etmiyorlarsa o zaman benimde bu durumu herkesin içinde ifşa etmem sizce yanlışmı ? Yaşadıklarımı burda paylaşırken okuduğunuzu tahmin ediyorum '' Opelden asla sorunun çözümü için herhangibir maddi destek beklemediğimi de belirttim. Sadece kendilerin den hatalarını kabul edip manevi anlamda bana yetecek kuru bir özür dilemelerini istedim. Bunu da sadece ama sadece foruma üye olan ve benim gibi ekmeğinden aşından kısarak araç alan insanların aynı sorunları aynı servise giderek yaşamamaları veyahutta gitseler bile araçlarını alırken dikkat etmelerini sağlamak için paylaştım. Bu durumun da Forumun amacına vede ruhuna uygun olduğunu düşünüyorum. Ben yaşadığım sorunları başlık açarak paylaştım. Yaşanmış güzellikleri de arkadaşlarımız yine başlık açarak pek ala paylaşa bilirler. Ama bunu benim başlığımın altında yapmaları hak verirsiniz ki canımı sıktı. Yorumlara bakınca Neredeyse yalancı çoban durumuna düşeceğim. Yine söylüyorum aksini ispatlasınlar özür dileyip konuyu sileceğim. Ama ispat edemedikleri müddetçe de lütfen ama lütfen kimse konuyu başka yerlere çekmesin.


Bence yazdıklarımı sakin kafayla bir kez daha okuyun ben bunları sizin sorununuza uzak olmadığım ve aynılarını hatta daha kötüsünü yaşadığımı vurgulamak için yazdım. Eğer bir ürüne para veriyorsanız karşılığını mutlaka almalısınız bu sonuna kadar hakkınız ben yazdıklarımı size karşı duyarsız olduğumuz söyleminize karşılık yazdım yoksa mesele benim opelden 50 tane araç almam değil ben saddce bu kadar olumsuzluk yaşamama rağmen servis kıyaslaması yaptım bu benim şahsi fikrim kimse katılmak zorunda değil gönül isterki hepimizin sorunları halledilsin ama malesef opel ve servisleri son zamanlarda müşteri memnuniyetinden uzak. Umarım tüm sorunlarınız kıs sürede çözülür.
 
Geri
Üst