Alıntı;
bizim arabalar benzin deposu çeyreğin altına düştüğü zaman , daha az benzinle daha çok km yapabilmek için hava - benzin oranlarını değiştiriyormuş. daha çok hava daha az benzin olacak şekilde. bu ayarı yaptıktan sonra , beyindeki LFT değeri yani uzun benzin eğrisi , sabahları çok az süre benzinle çalıştığı için fakir karışıma doğru kayıyor , bunu ilk başlarda hissetmiyorsun , yaklaşık iki hafta sonra araba sabah çalışmada ikinci marşı , sonraları 3. dördüncü marşı istiyor.
ne zamana kadar gidip 50 ytl lik benzin alıp yarım depo benzine yaklaşıncaya kadar. yarım depo benzini gören beyin , fakir karışım yapmayı bırakıyor ve normal değerine dönüyor. böylece sabah ilk çalışmada araba ideal zengin karışımla yola çıkıyor. Zamanla bu LFT ve SFT değerleri düzeliyor. Problem tamamen değişiyor.
Araçta yakıt sistemiyle ilgili değiştirmediğim parça kalmadı. Benzinle bindiğim zaman herşey son derece mükemmel, sabah akşam tek marş. Fakat lpg ile binip akşam stop ettiğimde, sabah zor çalışıyor. Sabah bırakıp akşama kadar bekleyincede zor çalışıyor. Bu konuyu araştırırken yukarıdaki yazıyı gördüm. Bu fikir ne derece doğrudur. Bu konuyla ilgili oldukça fazla düşünce var. Şimdi haliyle herkes fikrini beyan edecek, şundan olabilir bundan olabilir diye. Ama ben bu durumdan bıktım artık. Kesin şundandır diyecek biri yokmu?
bizim arabalar benzin deposu çeyreğin altına düştüğü zaman , daha az benzinle daha çok km yapabilmek için hava - benzin oranlarını değiştiriyormuş. daha çok hava daha az benzin olacak şekilde. bu ayarı yaptıktan sonra , beyindeki LFT değeri yani uzun benzin eğrisi , sabahları çok az süre benzinle çalıştığı için fakir karışıma doğru kayıyor , bunu ilk başlarda hissetmiyorsun , yaklaşık iki hafta sonra araba sabah çalışmada ikinci marşı , sonraları 3. dördüncü marşı istiyor.
ne zamana kadar gidip 50 ytl lik benzin alıp yarım depo benzine yaklaşıncaya kadar. yarım depo benzini gören beyin , fakir karışım yapmayı bırakıyor ve normal değerine dönüyor. böylece sabah ilk çalışmada araba ideal zengin karışımla yola çıkıyor. Zamanla bu LFT ve SFT değerleri düzeliyor. Problem tamamen değişiyor.
Araçta yakıt sistemiyle ilgili değiştirmediğim parça kalmadı. Benzinle bindiğim zaman herşey son derece mükemmel, sabah akşam tek marş. Fakat lpg ile binip akşam stop ettiğimde, sabah zor çalışıyor. Sabah bırakıp akşama kadar bekleyincede zor çalışıyor. Bu konuyu araştırırken yukarıdaki yazıyı gördüm. Bu fikir ne derece doğrudur. Bu konuyla ilgili oldukça fazla düşünce var. Şimdi haliyle herkes fikrini beyan edecek, şundan olabilir bundan olabilir diye. Ama ben bu durumdan bıktım artık. Kesin şundandır diyecek biri yokmu?