Arkadaşlar belki daha önce verilmiştir şöyle bir baktım bulamadım. Bundan 5 ay önce LPG taktırdım.. Ancak LPG takılmadan 1-2 ay önce de Bosch 4 tırnak buji taktırmıştım. Herşey çok güzeldi. Olay şimdi başlıyor. LPG takıldı 3-4 ay geçtikten sonra aracım yolda giderken teklemeye başladı.. bi silkme hareketi ardından yine devam... silkiniyor sonra yine devam...sabahları benzinle çalışırken gaz pedalı boştaymış gibi tepkisizlikler.. çıldıracağım... 50 yere gittim gaz filtresi, krank sensörü, oksijen sensörü, bobin, vs derken 500 ytl civarı masraf ama sonuç aynı bana mısın demiyor.. ne LPG nin parametre ayarları kaldı ne benzin filtresi... akabinde edirne de ki ustaların bir şeyden anlamadığını anladım ve araştırmaya başladım.. edindiğim motor bilgisi nihayetinde çeşitli yorumlar yapmaya başladım ve en ucuz olanından değiştirmeye başlama kararı aldım. İlk yaptığım iş ustam dediğim adamın ve forum sitelerinde tanıştığım-konuştuğum arkadaşlarımın yüksek tavsiyesi olan ve bi dünya para verdiğim 4 adet 4 Tırnaklı Bosch bujiyi değiştirmekti.. servisi aradım (gitgel 300 km olduğu için) aracımda kullanılması gereken buji kodlarını aldım. Bujileri teminettim değiştirdim ve inanılmaz olan gerçekleşti. sihirli bir değnek değmiş gibi arabama kavuştum. çok mutluyum.. Öğrendiğim şey bu araçlarda LPG takılı ise ister 4 tırnak Bosch ister başka marka olsun orjinalden başka buji kullanmamak gerekiyor. VECTRA C Kasalar için kullanılacak buji; çift tırnak kalem tipi dedikleri 1214000 veya 1214031 GM bujilermiş... İlaç valla ilaç... Sabırla okuduğunuz için tşk...