lpgli araçta buji önerisi

Orjinal bujiyi taktırın, çift tırnaktır.

Geçen bakımda orjinal çifte geçtim ben de, hiç sorun yok, oldukça uyumlu. Tek tırnak LPG uyumu da patlattığım şehir efsanelerinden birisi :D
 
BOSCH un lpgli araçlar için ürettiği tek tırnak bujileri kullanıyorum. Sorun yok. Aynı zamanda düşük devirlerde gaz yemesi daha iyi.
 
Yakın zamanda ateşleme bobini bozulduğu için hem bobin, hem de buji setlerini değiştirdim. A16XER motor.
Daha önce orjinal tek tırnak GM (sonu 4013 ile biten) kullanıyordum. Ustanın ısrarlı tavsiyesi üzerine Bosch çift tırnak buji taktık.
Sabahları soğuk motorda, düşük devirde biraz vuruntu var gibi, çok bir artısını göremedim. Yakın zamanda tek tırnak bujiye geri dönmeyi düşünüyorum.

Önerilen zaten elektrot aralığı biraz daha kısa olan orjinal buji seti.
 
ngk nın sitesinden aracınıza uyumlu lpg bujisine bakabilirsiniz.... aldığınızda mutlaka aralığını kontrol edin... hatta orjinal halinden 1 değer daha daraltmakta alt devirlerde fayda sağlama açısından fayda var.... tek tırnak lpg için üretilmiş herzaman daha iyi sonuç veriyor kişisel tecrübelerime göre...
 
Geri
Üst