Malkara yolunda takla atan corsa

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan SANCAR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bundan şu sonuç çıkıyor
emniyet kemeri takmak lazım
çok geçmiş olsun
 
evet ağırlık sensöründen koltukta birinin oturup oturmadığını algılar,

koltukta biri varsa airbag aktif olur ama emniyet kemeri takılı değilse aktif olmamaktadır. :)

Kaza geçirenlere çok geçmiş olsun.O zaman koltukta birinin oturduğunu airbag açısından algılamasının bi mantığı yok çünki dediğine göre ağırlıktan algılasa bile kemersiz açmıyo airbagleri :D:D
 
Pardon ama bız Wv golf V ıle taksıye sag kapısından wurduk ankara oturan bılır kanatcının ordakı 4 yol agzını cok sakat bı yer yukardan asagı gelen bı taksıye bız sag kapıdan dırek wruduk we butun hawa yastıkları acıldı hızımız ıse ben dıyım 30 sen de 40 max 4 yol agzına gırıoduk yawas yawas ama bı anda olan oldu Birde arac takla atınca hawas yastıgı acılmaz dıe bı yorumunz war hawa yastıgı acılması ıcın bı ınsanın ılla olmesıı lazım araba o kadar takla atmıs bu hawa yastıgı taklada acılmıcaksa ne zmn acılıcak sorarım
Herhangi bir marka opel aracın kullanma kılavuzunu okuyun lütfen ben wv felan için söylemedim. benim aracım 2000 Opel Astra CD Sedan Otomatik ve kılavuzndaki açıklamalar bunlar. Adam 2100 kglik 2007 model mecedes jiple benim arabamın arka teker üstünden girdi. hızıda 80-120 arasıydı (Servis yorumu) araç havalandı yandakinin sağ ön tekeri üzerine düştü. benim hava yastıklarım açılmadı neden? çünkü darbeye maruz kalan yerin hava yastığı açılır. bunlar yorum değil
 
Kaza geçirenlere çok geçmiş olsun.O zaman koltukta birinin oturduğunu airbag açısından algılamasının bi mantığı yok çünki dediğine göre ağırlıktan algılasa bile kemersiz açmıyo airbagleri :D:D

Tabikii. emniyet kemeri takılı değilse kaza anında havayastığının açılması daha büyük tehlike oluşturmaktadır,
 
iyiki açılmamış. Allah korusun bacanağınızın kafası kopardı. 1. emniyet kemeri yokken hava yastığı açılmaz bir diğeride hava yastığı testinden geçmek için opel mühendisleri bu arabada çok uğraştılar. gereksiz yere patlamaması için. bu bir dezavantaj değil avantajdır. gerekmedikçe hava yastığı açılmaz. bence başarılıymış opel bu konuda.
 
bu arada hava yastıklarının açıldırken başınızı hava yastığına vurursanız inanın betona vurmaktan bir farkı yoktur. hava yastığı açıldıktan sonra vurursanız sizi korur. açılırken zaten çok büyük bir şiddette açılıyor. servis size daha detaylı bilgi verecektir, kaç newton kuvvetle açıldığını vs. vs.
 
geçmiş olsun Malkara KEşan yoludamı mıcır varmış yoksa Malkara TEkirdağ yolundamı ... valla trakya yollar hem iyi hem kötü rampalar tehlikeli dikkat hız felakettir ... emniyet kemerini takın takmayanları uyaralım...
 
evet bu konularda doğru bilgilre sahip olmak gerekli. vatandaş hava yastığının hayatını mutlaka kurtaracak, en ufak bir şeyde açılması gereken garantili bir şey olduğunu sanıyor. ama işin aslı öyle değil. hava yastığı emniyet kemerini destekleyici bir yardımcı güvenlik önlemidir. hayat kurtarma ihtimali %100 değildir. hatta hava yastığından dolayı ölümler bile olabilir. önemli olan doğru bilgilere sahip olmak arabayı teknik verilerle uyumlu kullanmak. var mı öyle şey ben kaza yapayaım hava yastıkları açılsın beni kurtarsın. önce kaza yapmamaya bakacaksın. hava yastığı kendi işini yapar merak etmeyin ama öyle çok büyük şeylerde beklemeyin. şunu unutmamak lazım hava yastıkları tek başına bir güvenlik önlemi değildir. emniyet kemerine bağlı bir sistemdir.
diğer taraftan öyle 30-40 km hızlarla çarpınca açılan hava yastığı hangi marka rabadaysa ben onu almam kesinlikle. bu işte opel başarılı. basınç nereden uygulanırsa o yönün hava yasığı açılır. takla atma halinde araca hava yastığı açılacak şiddette basınç zor uygulanıyor. ancak araç çok üksek bir hızda dik veya yan düşerse olur. zaten takla tan araçtaki kişinin hava yastığına değil emniyet kemerine ve allahın yardımına ihtiyacı vardır.
 
Geri
Üst