mantzel powerbox için birkaç soru

sağolsın bakalım para bitti artık bir süre mola sonra devam
95 corsa gsi ye taktırdım ohannes totonyan'da(onno usta) chip yazdırdım dyno'da artı 24 hp güç verdi oldukça sıkı bir performans ayrıyetten hava filtresi taktırmana gerek yok o yırtık sesı zaten manıfolttan alabılıyorsun yanı ses açısından filtrenın bır etkısı yok...kocaelıde opel kıtcar özel servisinde Şeref AKGÜN hocamız bu uygulamayı yapmıştır astra için uygun değildir astra için lexmaul kullanmalısın ama corsa için yapılabilecek en iyi performans uygulamasıdır ayrıca ben 2004 de 250 liraya almıştım senın fiyat oldukça güzel hayırlı olsun güle güle kullan
 
95 corsa gsi ye taktırdım ohannes totonyan'da(onno usta) chip yazdırdım dyno'da artı 24 hp güç verdi oldukça sıkı bir performans ayrıyetten hava filtresi taktırmana gerek yok o yırtık sesı zaten manıfolttan alabılıyorsun yanı ses açısından filtrenın bır etkısı yok...kocaelıde opel kıtcar özel servisinde Şeref AKGÜN hocamız bu uygulamayı yapmıştır astra için uygun değildir astra için lexmaul kullanmalısın ama corsa için yapılabilecek en iyi performans uygulamasıdır ayrıca ben 2004 de 250 liraya almıştım senın fiyat oldukça güzel hayırlı olsun güle güle kullan

tecrubelerinizi paylastiginiz icin tesekkurler.

24 HP sadece mantzelle alindi ise cok iyi bir deger... ya da mantzel + chip mi

hava filtresinin de sese katkisi olur tabii de emme manifoldunun yaninda minumum seviyede :rolleyes:

mantzel uygun , bildiginiz gibi yalniz corsa gsi in alt emme tarafini almak gerekiyor

lexmaul iyi de sifiri ( X16XEL icin ) set halinde ( baska parcaya ihtiyac duymadan 650 avro civarinda, TR de de yok :rolleyes: )
 
tecrubelerinizi paylastiginiz icin tesekkurler.

24 HP sadece mantzelle alindi ise cok iyi bir deger... ya da mantzel + chip mi

hava filtresinin de sese katkisi olur tabii de emme manifoldunun yaninda minumum seviyede :rolleyes:

mantzel uygun , bildiginiz gibi yalniz corsa gsi in alt emme tarafini almak gerekiyor

lexmaul iyi de sifiri ( X16XEL icin ) set halinde ( baska parcaya ihtiyac duymadan 650 avro civarinda, TR de de yok :rolleyes: )
evet 24 hp chıp ile birliktekı dyno degerı chıp olmadan bu gücü alamazsın şöyle anlatayım aracının standart verılerıne göre (örnek olarak) 1 tane hava 1 tane yakıt karısımının oldugunu düşünürsek power box uygulamasında 5 tane hava göndereceksın fakat 1 tane yakıt ile karısacak dolayısıyla ortaya cıkan zengın karısım aracının fazla yakması ve performans alamamanı sağlayacaktır bu durumu ortadan kaldırmanın tek yolu chıp uygulamasıyla motora giden 5 tane hava ya 5 tane yakıt göndermiş olacaksın yanı aracının standart beyin verilerini değiştirmen gerekır piyasada hazır yazılımlar mevcut ama üzerinde çalışılmayla yapılan yazılım son derece sağlıklı ve istenılen performansı almanı sağlayacaktır.ben enjektörlerimide değiştirip calibra enjektörleri taktırmıştım onunda etkisi oldu hatta ayarlı timing dişli yaptırıp en uygun senteyıde yakalamıştım bütün bu işlemlerden sonra artı 24 hp güç aldım oldukça sıkı bir araba oldu eğer kocaeliye yolun düşerse yardımcı olablirim şunuda söyleyeyim inanılmaz güzel ve dikkat çekici manifolt sesi oluyor
 
evet 24 hp chıp ile birliktekı dyno degerı chıp olmadan bu gücü alamazsın şöyle anlatayım aracının standart verılerıne göre (örnek olarak) 1 tane hava 1 tane yakıt karısımının oldugunu düşünürsek power box uygulamasında 5 tane hava göndereceksın fakat 1 tane yakıt ile karısacak dolayısıyla ortaya cıkan zengın karısım aracının fazla yakması ve performans alamamanı sağlayacaktır bu durumu ortadan kaldırmanın tek yolu chıp uygulamasıyla motora giden 5 tane hava ya 5 tane yakıt göndermiş olacaksın yanı aracının standart beyin verilerini değiştirmen gerekır piyasada hazır yazılımlar mevcut ama üzerinde çalışılmayla yapılan yazılım son derece sağlıklı ve istenılen performansı almanı sağlayacaktır.ben enjektörlerimide değiştirip calibra enjektörleri taktırmıştım onunda etkisi oldu hatta ayarlı timing dişli yaptırıp en uygun senteyıde yakalamıştım bütün bu işlemlerden sonra artı 24 hp güç aldım oldukça sıkı bir araba oldu eğer kocaeliye yolun düşerse yardımcı olablirim şunuda söyleyeyim inanılmaz güzel ve dikkat çekici manifolt sesi oluyor


Tuncay abi, 24 HP bence biraz az, yazilimla onun en az 28 lerde olmasi lazim bence.. dbilasin emme manifoldu ve yazilimiyla en az 32 HP yakalamislar...

http://dbilas.de/dbilas_eng/Saugrohre/Saugrohre/FLOWTEC.php?ID=27

abi, asil su ozel timing disli olayi beni sardi...
yanı ayarli kasnak mi yaptirdin abi ve bildigim kadariyla performans icin 169 centikli ve 162 centikli triger kayısı var... hangi sayıdaki triger kayısı ile ayarlı kasnagı kullandıktan sonra performans alırsın..

insAllah zamanım olursa cayını icmeye gelirim abi, sesde yabancı degil :rolleyes:
 
Tuncay abi, 24 HP bence biraz az, yazilimla onun en az 28 lerde olmasi lazim bence.. dbilasin emme manifoldu ve yazilimiyla en az 32 HP yakalamislar...

http://dbilas.de/dbilas_eng/Saugrohre/Saugrohre/FLOWTEC.php?ID=27

abi, asil su ozel timing disli olayi beni sardi...
yanı ayarli kasnak mi yaptirdin abi ve bildigim kadariyla performans icin 169 centikli ve 162 centikli triger kayısı var... hangi sayıdaki triger kayısı ile ayarlı kasnagı kullandıktan sonra performans alırsın..

insAllah zamanım olursa cayını icmeye gelirim abi, sesde yabancı degil :rolleyes:
triger kayışını değiştirmene gerek yok timing dişlisindeki ayarlar triger kayışıyla doğru orantılı değil timing dişlisi sadece sente ayarı yapabilmeni sağlar aracın sentesini daha hassas yapabilmeni sağlar bu konuda oldukça uzman bir arkadaşım var kendisi drag yarışları için arabalar hazırlıyor oldukça profesyonel birisi istersen onunla konuşturabilirim o daha sağlıklı bilgi verebilir üstelik pendikte sanada yakın ama şunu söylemelıyım bu işlerin sonu yoktur herzaman daha fazlası var ve insan yaptıkça tatmin olmuyor dolayısıyla bütçen sağlam olmalı sonunda araban sana yetmeyecektir herzaman daha fazlasını isteyeceksin benim fikrimi sorarsan emme manifoltunu almışsın zaten birde sağlam bir chip yazdır o kadarı yeter yinede sen bilirsin izmitede beklerim çayın lafımı olur:)
 
Son düzenleme:
triger kayışını değiştirmene gerek yok timing dişlisindeki ayarlar triger kayışıyla doğru orantılı değil timing dişlisi sadece sente ayarı yapabilmeni sağlar aracın sentesini daha hassas yapabilmeni sağlar bu konuda oldukça uzman bir arkadaşım var kendisi drag yarışları için arabalar hazırlıyor oldukça profesyonel birisi istersen onunla konuşturabilirim o daha sağlıklı bilgi verebilir üstelik pendikte sanada yakın ama şunu söylemelıyım bu işlerin sonu yoktur herzaman daha fazlası var ve insan yaptıkça tatmin olmuyor dolayısıyla bütçen sağlam olmalı sonunda araban sana yetmeyecektir herzaman daha fazlasını isteyeceksin benim fikrimi sorarsan emme manifoltunu almışsın zaten birde sağlam bir chip yazdır o kadarı yeter yinede sen bilirsin izmitede beklerim çayın lafımı olur:)

adjustable cam gear ;) ayarli kasnagi kendin mi yaptirdin abi yoksa, hangi markaninkini kullandin..

merak ettigim triger kayisindaki dis sayisinin faydasi olmaz mi mesela burda
162 ve 169 disli olanlari var.

http://s8637744.shoplite.de/sess/utn;jsessionid=154b52577a7ee02/shopdata/0005_Motor-Tuning/0060_1.4+-+2.2+Ecotec/0100_Steuerteile+und+Nockenwellenantrieb/produktuebersicht.php3

abi Onno usta chipi dynodami yazdi, oyleyse hangi dyno da Erol Usta ile bir ara onlar ortakti Erol Usta nın dynosunda mı..

calibra enjektorlerini direk takınca oldu mu, benzin rayı v.s gerekti mi..

butun tavsiyelerin aklimda Tuncay abi, eyv :)
 
Son düzenleme:
Geri
Üst