Markalara Genel Bir Bakış

Forda harfiyen katılırım çok güzel yazmış..

Opel çok abartmış kaç yıldır bu forumdayım hiç öyle elektrikli aksamından çok sıkıntı çekenler görmedim.. iç mekan kalitesi vasatıda ahh diyorum hep boş corsalara astralara binipde şu kendini araba ilmi profesörü sanmasalar gelsinlerde bir vectraya insignia ya omegaya binsinler iç mekan kalitesi neymiş görsünler..

Honda gurubuna gelince katılıyorum ama accord u bu dediklerinin dışında tutarım çok tok araba güzel araba..

toyotoyada katılırım oda çok doğru bir tespit

renualt gurubu için ise sonuna safrane ve laguna gibi üst sgment araçlarını bu yazıların dışında tutuyorum demesi gerekirdi zira otomatikmi oda ne dediği markanın safrane modelinin düz viteslisi yok gibi lagunalardada otomatik viteslisi bolcana var.. lagunalarda f1 şansımzan direksiyondan kumanda bile var..


psa gurubundada doğru demiş hatta az demiş


vw group hakkında da pek laf etmemiş ama fsi faciasını geri çağrılan golfleri yazmamış vw daha yeni 300 bin passatı fren sorunu yüzünden geri çağırdı gene vw Eylül 2008 - Ağustos 2009 arasında üretilen bütün Dsg şanzımanlı araçlarını geri çağırdı yaklaşık tahmini rakam 15 bin araçdan bahsediliyor.. yani bu kadar aslında özünde sıkıntılı arızası da kronik zorunuda bol olan bir markayı bu kadar yumuşak anlatmasıda arkadaşın ne kadar yanlı yazdığının kanıtı.. diğer markaları samimi bi rşekilde yerden yere vuruyorsan vw denide vurucaksın öyle yuvarlak cümlelerle markayı anlatmak olmaz...

Mercedes-BMW-Audi ye gelince buda çok saçma paran varsa alırsın demek sanki araçları mükemmel gibi tanıtmış buda yanlış daha yeni mercedes hidrolik direksiyondaki yağı kaybı nedeniyle 85 bin tane yeni c ve yeni e serisi aracını gerçi çağırmaya karar verdi...bunu kendileri açıkladı..
mercedes a nın tanıtınmında takla attığını mercedesi dünyaya rezil ettiğini ne çabuk unutmuş arkadaş.. mercedes b150 den gelen şikayetler yüzünden mercedes apar topar niye b150 nin üretimini kesdi direk b sersiini 160 dan başlattı.. bmw ye gelirsek daha yeni bmw 2001 ve 2009 yılları arasında ürettiği 5 6 ve 7 serilerindeki fren sorunu yüzünden 350 bin aracı geri çağırdı.. bmw yide anlatırımda daha bir çok eksik yanını mesela kronik 80 bini deviren çoğu bmw çok güzel yağ yakmaya başlar.. bunun dışında bmw lerin kronik klasik mekanik arızları vardır bmw ciler bilir.. audi ise başka bir hikaye ondada şanzımandan bir ara epey bir a3 geri çağrıldı audininde kronik bir sürü sorunları var a6 serileri özellikle 90 lı yıllarda üretilenlerde elektronik arızası eksik olmuyor anlat anlat bitmez..


benim anladığım şu bu arkadaş lüks araçlara pek binmemiş genelde kıyaslamaları dikkat ederseniz her markanın alt yada girişi sınıfındaki modelleri üstüne yani koca hondayı bir civicle yargılamak yanlış dedikleri her ne kadar doğru olsada honda hakkında ben o dediklerini bir accord bir crv için geçerli bulmam... gene renault için dedikleri her ne kadar doğru olsada o dediklerini renaultunun üst segment laguna satalis gibi araçlarında pek doğru bulmuyorum..opel içinde aynısı geçerli bir vectraya insigniayaya binmeden corsa astra üstünden yorum yapmakda çok yanlış..

zaten kendisi büyük ihtimal vw sahibi çünkü toz kondurmamış vw....
 
Mercedes-BMW-Audi

binilecek araba zaten bu... BMW surunce ''araba'' surmus gibi oluyorsunuz...zevk alkiyorsunuz

not: opelden once bmw kullanan birisiyim (2003 model 3.20 ''4 yil sorunsuz'' )
 
Çok subjektif
 
belliki vw ci. Peugeot iç malzeme kalitesine vasattan hallice dedikten sonra opele vasat dersen. Bas git derim :D
 
Opel grubu:

Yuruyen aksam ve kaporta son derece saglam, amortisor var mi yok mu belli degil, elektrik arizasina cok acik, teknolojik otomatik sanzimanda basa her an bela olabilir, eski kasalari benzini tuketmiyor iciyor resmen, manuel dizelleri insan gibi kullanilirsa sorun cikartmiyor, ic mekan kalitesi vasat.




Skoda - Seat - VW

Surus dinamikleri cok farkli, tutunamaz denilecek durumlarda bile yol tutabiliyor. Ic mekan kalitesi yuksek, islevsel, ama gorunus olarak asiri sade (ford'un son uzay tasarimi ic mekanlarindan sonra bizimkiler yaninda siyah beyaz filmlerden cikmis gibi kaliyor :P ). Her kullanim sekline uygun motoru var (az kullanan icin MPI, cok kullanan icin dizel, orta kullanim icin TSI). Donanimda en kazik grup, hic acimiyor. Servis fiyati olarakda en yuksegin bir alti grup. VW grubunun ikinci eli cok iyi, Skoda'nin ikinci eli su aralar yukselen trend, Seat'in hala biraz calismasi gerek. Grubun en iddiasiz gorunen ve makyaj gecireni VW, en cok deneme yapilani Skoda, en cok performansa yonelik ugrasani Seat.




Adam Vw ci oldugu cok bellı bır kere opelı yerın dıbıne sokmus yol tutusundan hıc bahsetmemış duzgun kullanırsan sorun cıkartmaz dıyor ama bılmıyorkı opelı hep kotu yollarda kullanıyorlar sorun cıkartmıyor ayrıca Vw cı oldugunu belırten yazıyı koyu renkle aldm.Sizinkıler hangisi ??
 
Arkadaş büyük ihtimal Skodacı
 
Geri
Üst