- Katılım
- 30 Nis 2023
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Selam arkadaşlar;
Aracımız 2003 model Opel Vectra C 2.0 TDİ, araç seyir halinde yakıt soğutucusunu patlatıyor ve sanayinin yolunu tutuyor. İlk bakan ustacık yatak sarmış diyerek motoru yeniden topluyor ama parçaları 1.9 motora göre yapıp arabayı vurdurarak çalıştırmayı deniyorlar ve araba bu seferde piston büküyor. Ardından usta değişiyor ve yeniden 2.0 a göre motor topluyorlar. Motorun yapıldığını varsayıyoruz. Sentesini kontrol ettiğimiz de de sorun yok gibi. Arabaya marş basıyorlar araba marş alıyor ama çalışmıyor. Direk mazot pompası arızalı diye geri çeviriyorlar. Başka ustaya gidiyoruz arabayı cihaza bağlıyoruz krank ve eksantrik sensörü hatası veriyor. Krank sensörünü değiştirdik hata tekrar çıkmadı ama marş basmamıza rağmen yine çalışmadı. Arızanın, sorunun ne olduğunu anlayamadığımız için her kafadan ayrı bir ses her tarafdan ayrı bir yorum geliyor.
Bu aracın pompası çift soketli olduğu için test etme şansımız bulunmuyormuş. O yüzden pompacılar direk pompa bozuk diye geri çeviriyor. Elektronikçi tesisat ve beyin olabilir diyor. Beyinci tesisat diyor. Tamir ustamız da motora mı girsek diye bana bakıyor.
İşin içinden çıkamadık bir türlü. Sosyal medya aracılığı ile bu şekilde durumu anlattığımda sente ve motor yakıt havasından yapabilir diye cevap geldi. Arabayı tekrar vurdurtmadım motora veya başka bir parçaya zarar verir diye. Bu konu hakkında yardımcı olabilecek, yol gösterebilecek var mı?
Aracımız 2003 model Opel Vectra C 2.0 TDİ, araç seyir halinde yakıt soğutucusunu patlatıyor ve sanayinin yolunu tutuyor. İlk bakan ustacık yatak sarmış diyerek motoru yeniden topluyor ama parçaları 1.9 motora göre yapıp arabayı vurdurarak çalıştırmayı deniyorlar ve araba bu seferde piston büküyor. Ardından usta değişiyor ve yeniden 2.0 a göre motor topluyorlar. Motorun yapıldığını varsayıyoruz. Sentesini kontrol ettiğimiz de de sorun yok gibi. Arabaya marş basıyorlar araba marş alıyor ama çalışmıyor. Direk mazot pompası arızalı diye geri çeviriyorlar. Başka ustaya gidiyoruz arabayı cihaza bağlıyoruz krank ve eksantrik sensörü hatası veriyor. Krank sensörünü değiştirdik hata tekrar çıkmadı ama marş basmamıza rağmen yine çalışmadı. Arızanın, sorunun ne olduğunu anlayamadığımız için her kafadan ayrı bir ses her tarafdan ayrı bir yorum geliyor.
Bu aracın pompası çift soketli olduğu için test etme şansımız bulunmuyormuş. O yüzden pompacılar direk pompa bozuk diye geri çeviriyor. Elektronikçi tesisat ve beyin olabilir diyor. Beyinci tesisat diyor. Tamir ustamız da motora mı girsek diye bana bakıyor.
