Mazot hakkında ?

İçerisinde ne varmış? Güldürmeyin adamı yaa :kop:


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

NOS nedir ? Nitro oksit sistem - Vikipedi

Nos, diğer adı nitrous oxide system yani nitro oksijen sistemi olan maddedir. Bazı modifiyeli araçlarda motor gücünü artırmak için kullanılmaktadır. Nos, motorun yanma odasına direk püskürtülerek ya da hava filitresi girişinden püskürtülerek çalışır ve yanma odasındaki oksijen ile birlikte benzinin daha iyi yakılmasını sağlayarak motora ekstra bir güç verir.

Shell Nitro+ Nedir ? Motorunuz için Shell V-Power Nitro +'yı keşfedin - SHELL TÜRKİYE

DAHA TEMİZ SUBAPLAR VE YAKIT ENJEKTÖRLERİ

Shell V-Power Nitro+ Kurşunsuz 97 - Performansı etkileyen tortuları temizleyecek ve oluşmalarını önleyecek şekilde tasarlanmıştır.
Shell V-Power Nitro+ performanstan çalan tortuların emme subapları ve yakıt enjektörleri etrafında birikmesini önleyici özel katkı maddeleri içermektedir

Sonuç itibari ile sitede açık açık yakıtın içerisinde NOS vardır yazmasada isminden ötürü SHELL bunu zaten belli etmektedir kaldı ki bu yakıt FORMULA 1 araçlarında kullanılan yakıttır

Shell V-Power Nitro+ Kurşunsuz 97, %99 oranında Scuderia Ferrari'nin 2013 FIA Formula 1 Dünya Şampiyonası'nda kullandığı Shell V-Power yarış yakıtında bulunan bileşenleri içermektedir.
 
Son düzenleme:
Nos dediğin bileşiğin kaç bar basınç altında sıvılaştırılabildiğine bir göz at istersen.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Nitrous oxide is said to deflagrate somewhere around 600 °C (1,112 °F) at a pressure of 21 atmospheres.[25] It can also easily be ignited using a combination of the two. At 600 psi for example, the required ignition energy is only 6 Joule, whereas N
2O at 130 psi would not react even with a 2500 Joule ignition energy input.[26][27]

nos'u zaten olduğu gibi yakıtın içine koyman imkansız , o yüzden BAR veya PSİ değerlerine bakmaya gerek yok ancak adamlar gerçekten nitro içerikli bir yakıt yapmışlar bunun için illa DYNO testine girmene gerek yok 25000 KM oldu aracımla yol yapalı az buçuk bu farkı anlayabiliyorsun gaza abandığında

neyse konu dışına çıkmaya gerek yok ben performans için nitro+ diyorum ekonomi içinse opetin mazotu yeterde artar
 
:cool::cool::cool::cool: doğukaaaaaaaaaan doğukan :)
Caner hocam genciz kanımız kaynıyor :D Ne yapalım yani
Performans olarak abartacak birsey bekleme, motorun biraz daha sakin calistigini hissedebilirsin. Fazladan para verme ;)

Tapatalk Pro

Hocam internette zaten bir şey bulamadım artık performans olarak ne verir denemek görmek gerek.
Araç belli , standartların dışında mazot kullanmanın pek bi faydası olacağını sanmıyorum. Parana yazık :)
Birde motora zarar verir başımıza bela alabiliriz :/ . Burdaki mantık 95 oktan kullanan arabaya 97 oktan kullanmak gibi bir şey sanırım.

Kuzen benim araç LPG li olmasına rağmen benzini son 2 aydır hep SHELL Nitro+ Kurşunsuz 97 oktan olarak alıyorum , fark varmı dersen evet kesinlikle var derim ama şöyle bir dez avantajıda var araç tüplü olmasına rağmen benzin çabuk tükeniyor (zorlamadığım halde) ama insana yaşattığı o zevk herşeye deyer diye düşünüyorum

ancak senin araç dizel olduğu için aynı şeyi söylemem ne kadar doğru olur bilemem tabi sonuç itibari ile performans istiyorsan eğer shell nitro+ tavsiye ederim ama yok yakıt olsun uzun gitsin yeter diyorsan kesinlikle alma derim , sonuçta ince (performans) yakıttır nitro+ içerisinde nos (nitrous oxide) bulundurduğunu söylüyorlar bundan dolayı çabuk tükenir

Uzun dayanacak yakıt arıyorsan , performansı ne yapayım ben ekonomik bir adamım diyorsan opetin yakıtlarını öneririm

Ustacım şimdi olay şu ben bu mazotu alırsam tester olarak almayı düşünmüyorum zaten düşüncem 50 litrelik depomu bu nitro + ile doldurmak şimdi yakıtın artmasına sebep oluyorsa çok fena zarara uğrarım sanırım en iyisi hiç bulaşmayayım. :/ Nasılsa yazın bir chip tuning uygulaması yaptırıcam. Araba zaten şu sıralar Maşallah beni fazlasıyla tatmin ediyor. Maceraya hiç gerek yok o zaman.
 
yahu nasıl anlaşılıyor bu olaylar anlayamadım gitti. ben eski vectramla yeni vectramın arasındaki 5 bg'lik farkı zar zor anladım oda rampalarda yüklü haldeyken falan :D yakıtın performansını anlamak için prof olmak lazım :D
 
Ben sürekli opetten alıyorum mazotu shellden yazın gtl almıştım araç daha az gitti ancak sizin söylediğiniz yakıt için ara sırada olsada alın yazanlar olmuş internette
Denemekten zarar gelmez ama depo doldurmak galiba mantıksız olucak.

Abicim, görende GTC veya GTD felan sürüyorsun , daha fazla performansa ihtiyacın var zannedecek, git al Opet veya Shell in Eurodisel ini bin, devir hesap devri, cebini düşün.

:) Hocam illa performans olması için GTC olmasına gerek yok. Daha önce Accent Era'ya binseydin GTC'den pekte farkı olmadığını görürdün. Benim burdaki amacım şuydu. Depoyu doldurmuşken böyle bir yakıtla doldursam ne olur falan muhabbetiydi yakıt sarfiyatını etkilediği için zaten vazgeçtim. Devir hesap devri ama zaten çok fazla etkilemiyordu benim depo 200 liraya doluyor Nitro + ile doldurursam 208 liraya falan doluyor. Ama yakıtı etkiliyor.
 
yahu nasıl anlaşılıyor bu olaylar anlayamadım gitti. ben eski vectramla yeni vectramın arasındaki 5 bg'lik farkı zar zor anladım oda rampalarda yüklü haldeyken falan :D yakıtın performansını anlamak için prof olmak lazım :D

Belki anlaşılıyordur. Kullanmadan tahmin biraz zor olur
 
Ustacım şimdi olay şu ben bu mazotu alırsam tester olarak almayı düşünmüyorum zaten düşüncem 50 litrelik depomu bu nitro + ile doldurmak şimdi yakıtın artmasına sebep oluyorsa çok fena zarara uğrarım sanırım en iyisi hiç bulaşmayayım. :/ Nasılsa yazın bir chip tuning uygulaması yaptırıcam. Araba zaten şu sıralar Maşallah beni fazlasıyla tatmin ediyor. Maceraya hiç gerek yok o zaman.

ince yakıt olduğu için + normal eurodiesele göre litresi daha pahalı olduğu için kesinlikle erken bitecektir ancak performansta ufak bir rahatlama hissedersin , hem az yaksın hem çok kaçsın tabiri ne yazık ki bu piyasada geçerli değil :)

yahu nasıl anlaşılıyor bu olaylar anlayamadım gitti. ben eski vectramla yeni vectramın arasındaki 5 bg'lik farkı zar zor anladım oda rampalarda yüklü haldeyken falan :D yakıtın performansını anlamak için prof olmak lazım :D

50 KM ile 3.viteste giderken dip gaz yaptığınızda motorun gösterdiği dirençten

vites yükseltmeden önce redline yaparak aracın size yaşattığı ivmelenmeden

motor sesinin normalleşmesinden

bunu anlamak kolay olsa gerek
 
ince yakıt olduğu için + normal eurodiesele göre litresi daha pahalı olduğu için kesinlikle erken bitecektir ancak performansta ufak bir rahatlama hissedersin , hem az yaksın hem çok kaçsın tabiri ne yazık ki bu piyasada geçerli değil :)



50 KM ile 3.viteste giderken dip gaz yaptığınızda motorun gösterdiği dirençten

vites yükseltmeden önce redline yaparak aracın size yaşattığı ivmelenmeden

motor sesinin normalleşmesinden

bunu anlamak kolay olsa gerek

aracın hızlanmasını yakıt etkiler nasıl etkiler lpg benzin farkı gibi. ama benzinde bunu anlamak zor hatta imkansız gibidir. anlıyorum diyende psikolojik olarak der yani. mesela herkes aygaz katkılı lpg'de daha iyi performans aldığını idaa eder. tam tersi yağlı bir gaz olduğu için filtreleri daha çabuk tıkar ve araba daha iyi gitmez. sadece yapılan km uzuyor o ayrı mevzu :D
 
Oooofffffff :D Sesli kişneyerek güldüm sandalyeden düşücem ahahaha. Yükse oktanlı benzin aracın vuruntusunu azaltmak haricinde pek bir işe yaramıyor daha sakin yandığı için. Ve bu nitro da diğer ürünler gibi güzel bir pazarlama stratejisinden ibaret, psikolojik beygirler hariç pek bir getirisi yok. Açık hava filtresi takar performansı düşüp yakıt tüketimi arttığı halde ufff araba uçuyor çok iyi oldu der, atmosferik arabaya yazılım atar 0-100 de 3 sn iyileşme oldu der, of yurdum insanı neden böylesin ya :D Aygaz'ın LPG sini 2 kez aldım ve ışıklarda motor kendiliğinden durduğu için katkısız YURTGAZ(petrotürk) kullanırım kullanmam gerektiğinde, performans sorunu yok fiyatı ucuz(du artık aygaz ile 5kuruş farkı var). Aygaz'ın tek esprisi ne hikmetse diğer gazlardan daha dayanıklı, daha uzun kmler yapılabiliyor %5-6 kadar, uzun yola gitmeyeceksem aygaz asla almam.

Doğukan'ın konuyu sabote etmişiz farkında olmadan, doğukan dostum sen yakıtla falan uğraşma, opet en kaliteli mazotu üretiyor, tüpraş ile yüksek meblağlarla bağlı ortaklığı var ve en ucuza petrolü opet alıyor ve en kaliteli mazotu da opet sunuyor. EGR + downpipe + yazılım yaptır ve kanın da kaynamaya devam etsin. Alt devirlerde ekonomi üst devirlerde yardıran bir aracın olur, mantıklı değil mi?
 
Geri
Üst