Merhaba arkadaşlar, malumunuz vectradan sonra renault megane'a geçiş yapmıştık zorunlu olarak.
Genel anlamda araçtan memnunum ama yaşı itibariyle bakım istiyor. Alttan da ses gelmeye başlayınca gözümü karartıp gittim özel servise. Usta şanzımandan geldiğini onayladı sesin ve idare edebilir dedi ama ben yapılmasını istedim. Neyse, şanzıman indi ve gerekli işlemler yapıldı. 2 gün sürdü bu işlem ve ikinci günün akşamı arabayı teslim etmek için liftten indirdiklerinde bir baktık ki arka amarsitörün yağı olduğu gibi akmış. Arabayı denemek için yola çıktık, şanzıman tamam ama bu sefer arka taraf traktör gibi olmuş amarsitör yüzünden. Neyse dedim, yarın geleyim onları da bir elden geçirin...
Bugün gittim, amarsitörler takım olarak değişirse iyi olur dediler, hay hay dedim. Değişti, iyi de oldu.
Hadi dedim gelmişken sol davlumbazın bağlantı noktaları olmadığından çamurluk ses yapıyordu, gideyim de kaportacıya onu da aradan çıkarayım dedim. Gittim, usta güzelce vidaladı vs. taş gibi oldu. Tam içim rahat eve dönecektim ki, marş basıyorum arabada çalışma emaresi yok. Haydaaa... LPG ışıkları da yanmıyor. LPG yi taktırdığım yer yakındı Allah'tan gittim ustayı getirdim. Baktı, bobinlere elektrik geliyor ama bujilere geçemiyor dedi. Şanzumanı yaptırdığım ustayı çağırdım. Geldiler baktılar. Bobinler değişiyor olmuyor, başka parçalara bakıyorlar yok da yok...
Dedim en iyi ihtimalle ya beyin gitti ya benzin pompası, bobinler olsa razıyım ama bulamıyorlar neden kaynaklandığını... Sonra ustanın biri baktı, biryerleri elledi hop, araba tamam çalıştı.
Dedim ne yaptın, söylemiyor... Israr edince söyledi, darbe sensörü tetiklemiş yakıtı ve elektriği kesmiş. Onun düğmesine çökünce çalıştı ama ustalar söylemez öyle herkese dedi ne alakaysa..
Meğer davlumbazı yaptırdıktan sonra usta ses geliyor mu diye yandan çamurluğa bir iki vurunca sensörü tetiklemiş. İşe bak, 2 saat parça değişti durdu arabada arızayı bulmak için...
Hani paylaşayım dedim, biraz uzun oldu ama boş vaktimde yazdım öyle...
Bu arada 3 gündür servislerde gezmek 1000 tl. civarında maloldu.
Genel anlamda araçtan memnunum ama yaşı itibariyle bakım istiyor. Alttan da ses gelmeye başlayınca gözümü karartıp gittim özel servise. Usta şanzımandan geldiğini onayladı sesin ve idare edebilir dedi ama ben yapılmasını istedim. Neyse, şanzıman indi ve gerekli işlemler yapıldı. 2 gün sürdü bu işlem ve ikinci günün akşamı arabayı teslim etmek için liftten indirdiklerinde bir baktık ki arka amarsitörün yağı olduğu gibi akmış. Arabayı denemek için yola çıktık, şanzıman tamam ama bu sefer arka taraf traktör gibi olmuş amarsitör yüzünden. Neyse dedim, yarın geleyim onları da bir elden geçirin...
Bugün gittim, amarsitörler takım olarak değişirse iyi olur dediler, hay hay dedim. Değişti, iyi de oldu.
Hadi dedim gelmişken sol davlumbazın bağlantı noktaları olmadığından çamurluk ses yapıyordu, gideyim de kaportacıya onu da aradan çıkarayım dedim. Gittim, usta güzelce vidaladı vs. taş gibi oldu. Tam içim rahat eve dönecektim ki, marş basıyorum arabada çalışma emaresi yok. Haydaaa... LPG ışıkları da yanmıyor. LPG yi taktırdığım yer yakındı Allah'tan gittim ustayı getirdim. Baktı, bobinlere elektrik geliyor ama bujilere geçemiyor dedi. Şanzumanı yaptırdığım ustayı çağırdım. Geldiler baktılar. Bobinler değişiyor olmuyor, başka parçalara bakıyorlar yok da yok...
Dedim en iyi ihtimalle ya beyin gitti ya benzin pompası, bobinler olsa razıyım ama bulamıyorlar neden kaynaklandığını... Sonra ustanın biri baktı, biryerleri elledi hop, araba tamam çalıştı.
Dedim ne yaptın, söylemiyor... Israr edince söyledi, darbe sensörü tetiklemiş yakıtı ve elektriği kesmiş. Onun düğmesine çökünce çalıştı ama ustalar söylemez öyle herkese dedi ne alakaysa..
Meğer davlumbazı yaptırdıktan sonra usta ses geliyor mu diye yandan çamurluğa bir iki vurunca sensörü tetiklemiş. İşe bak, 2 saat parça değişti durdu arabada arızayı bulmak için...
Hani paylaşayım dedim, biraz uzun oldu ama boş vaktimde yazdım öyle...
Bu arada 3 gündür servislerde gezmek 1000 tl. civarında maloldu.