- Katılım
- 4 Eyl 2008
- Mesajlar
- 841
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 16
Geçmiş olsun. Sorun motor takozlarındandır.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
opele binmekten korkar oldum vallahi satsam da broadwayime gerimi dönsem acaba. garibimin tek derdi yağ değişimi ve lpg siydi gerisi fasa fisoydu.
2007 yılında benimde başıma geldi... eşim işe giderken derin bir çukurdan geçmiş ve motor kulaklarından sağdaki kırılmış.. akşam eve gelidiğimde bir baktım motor ve tabikii şanzuman sağ öne doğru yaklasık 10-15 cm yatmış. vantilarör kayışı felan atmış ve eşim o halde otobanda 70-80 km. hızla 15 km yol yapıp eve gelmiş allahtan kış mevsimiydide araba hararet yapıp yanmadı... çekiciyle arabayı sanayiye götürdüm lifte alınca baktım altta herhangi bir sürtme çarpa yok sarsıntıdan kopmuş.. benden önceki sahibi 3, ve 4, viteslerde gaza aniden basmayı cok seviyordu sanırım bu hareket olayı tetiklemiş... neyse takoza kaynak yaptırdım şimdi bir problem yok... olabiliyor yani kocaman demir parçası nasıl kırılıyo insan hayret ediyor....
Ben şimdi anlamadım bu konuyu kopan kulaktan dolayı mı takozdan dolayı mı motor düşer? Benim arabanın motor kulakları iyice gevşemiş ustam bişey olmaz kopana kadar kullan dedi. Vites kolum gaza basıp çekince ileri geri gidip geliyorbir de tak sesi duyuluyor ön taraftan. Nedir şimdi benimkiler de koparsa motor mu düşer yoksa bu takoz dediğiniz ayrı birşey mi?
Benden sana tavsiye,
Kesinlikle boşverme. Allah korusun daha kötü birşey olmadan çaresine baktır. Ustanıda bu konuda dinleme derim. Kolay gelsin.