Motor Soğutma suyu sorunu ve cooland level

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan himmety
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

himmety

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Merhaba, forumda biraz araştırdım çok çeşitli cevaplar buldum ama benim sorunum olup olmadığını anlamadım neyse 2 ay önce astra g 2000 model araç aldım, sorunsuz birşekilde kullanırken araç lpg ye geçmemeye başladı, manisada servise gittiğimde gazla ilgili bir sorun olduğunu lpg takan yere gidip baktırmamı ve lpg takan yerde araçta suyun kalmadığını söylediler. t borularını değişdirip su ilavesi yapıldı ancak araç hala su bitirmeye devam etti tekrar servise götürdüm (hiç memnun kalmadım) tıpaların değişmesi gerektiğini söylediler ve değiştirdik. ancak sorun hala devam ediyor önceden 1 hafta olmadan biten su şimdi 3. hafta da falan bitiyor su haznesinde, ancak ısı göstergesi 90 c yi pek geçmiyor. ama 3. haftada haznede su kalmamış oluyor ve cooland level uyarısı hiç gitmiyor zaten, araçta kontrol ettim beyaz duman falan çıkmıyor çekişi ve çalışması normal sadece sabah ilk çalıştırdığımda ilk gaza basınca almıyor gibi olup sonrasında hiç bir problem yapmıyor. bu sorun ne olabilir veya manisa merkezde bildiğniz bir yer varmı.
 
İlk olarak Antifreeze doldurup düz bir yere çekin aracı, bi kaç gün takip edin bakalım su damlayan kaçıran yer varmı? Varsa ona göre tekrar incelersiniz. Su kaçıran bi durum yoksa durum iyi değil, motor yağına karışıyor olabilir, buda motoru bitirir. Benimde antifreeze sorunum varken araştırırken aklımda kalmış. Benim sorunum ahtapot hortumu idi, delik varmış, değiştirdim, düzeldi.
 
antifiriz pasların tamamını açar,yanlış bilgi vermişsiniz.Eğer araç sahibi aracı satacaksa kendisini kapak dolgusuna kadar giden maliyetler açabilir.
Kesinlikle paslı küflü sistemlerde eğer müşteri ciddi masrafı göze almıyorsa önermiyorum.
Aracınızı basınç testi yapabilen bir sevise götürüm,su hazne tıpasını çıkarığ özel aletle 1.5 batr basınç bassınlar.Nerden kaçırdığının takibini güzelce yapsınlar.
eğer bulamazlar ise kaçak bujileri söküp beyaz lekelenme kontrolu yapsınlar.
eğer bujilerde lekelenme varsa kapakta dır sorununuz.
eğer hem bujilerde lekenme yoksa,hemde sistemde kaçak yoksa su deposunun kapağını değiştirin.kaçırma yapıyordur.
 
cevaplar için teşekkürler, bu işelmleri Manisa merkezde yaptırabileceğim yer varmı
 
Aracı kullandıktan sonra kaputun altında, keçenin (öyle mi deniyor biilmiyorum, kaputun altındaki halıflex gibi kısım) tam yedek su deposu kapağına denk gelen kısma bakın. Kapakta kaçırma varsa orası ıslanır. Ama en iyisi basınç testi, ben Tokatta rastgele bir radyatörcüye yaptırmıştım, sizin de Manisada bulmanız zor olmayacaktır.
 
arkadaşlar merhaba sorun bu konu ile alakalı olduğu için yeni konu açmak istemedim. Aracı cuma günü servise verdim üst kapak açıldı önce sorun yoksa 650 tl ye conta değişir dediler ancak çürüme olduğunu söyledi fiyat olarak 400 tl daha ekleneceğini söylediler normalmidir.
ayrıca servise girmiş iken triger seti, hazır kapakda açıldığı için isterseniz sekman da atalım dediler, marş motor otomatiği ve kömürlerde değişecekmiş, silecekler, sisfarları çatlaktı onlarda değişecek toplam 2000 tlyi bulur dediler uygunmudur.
 
Geri
Üst