Motor yağ kapağını açınca motorun vakum ve dalgalanma yapması

Olayın açıklaması şu şekilde, motor yağında egzoz kokusu benzin kokusu var bu bütün herşeyin açıklaması aslında,piston segmanları bizim araçlarda 3 adet 1 yanma 2 kompresör 3 yağ segmanı yanma segmanı yada kompresör segmanında 1 miktar aşınma yada seğmanlarda sıkışma var bu yüzden motor güç kaybediyor, dikkatli incelerseniz motor yağ kapağını açtığında üflemeninde olduğunu fark edersiniz özellikle motor soğukken çok belli
 
Olayın açıklaması şu şekilde, motor yağında egzoz kokusu benzin kokusu var bu bütün herşeyin açıklaması aslında,piston segmanları bizim araçlarda 3 adet 1 yanma 2 kompresör 3 yağ segmanı yanma segmanı yada kompresör segmanında 1 miktar aşınma yada seğmanlarda sıkışma var bu yüzden motor güç kaybediyor, dikkatli incelerseniz motor yağ kapağını açtığında üflemeninde olduğunu fark edersiniz özellikle motor soğukken çok belli

Sizin aracınız yağ kapağını açınca üfleme mi yapıyor yoksa çekme mi? Bu konuda arkadaşların bahsettiği üfleme yani dışarıya hava verme değil, içine çekme kapağı vakum yaparak kendine çekme isteği.
 
Sizin aracınız yağ kapağını açınca üfleme mi yapıyor yoksa çekme mi? Bu konuda arkadaşların bahsettiği üfleme yani dışarıya hava verme değil, içine çekme kapağı vakum yaparak kendine çekme isteği.
Oda şu şekilde gerçekleşiyor, aynı anda vakum ve üfleme şeklinde spesifik biraz motor külbütör kapağında karter havalandırma valfi var bu valf rölantide emme manifoldundaki vakum yüksek olduğu için kapalı olması gerekiyor,ama motor tam gücündeyse, aslında iyi mühendislik motor zayıflayınca kartere yanma gazı kaçacak o vakumda o gazı yakalayacak yanma odasına geri gönderecek, yani kaçak ne kadar çoksa o vakum o kadar çok olacak şeklinde,
 
Geri
Üst