Nanocharger hakkında bilgisi tecrübesi oolan var mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Arkadaşlar, lütfen dikkatle okuyun....
Nanocharger denilen ürün tamamen "V-Charger"ın kopyasıdır. Yani korsaüründür. Ürünün Patenti bizde. 1995 den beri üzerinde çalıştığımız bir sistemin bu kadar kolay bir şekilde kopyalanıp utanmadan piyasaya amerikan malı şeklinde lanse edilmesi bizi çok üzdü. Bir de bu firma(Atak End. Ür...) "V-Charger"ı taklit etmekle kalmamış ürünün adını, görüntüsünü ve internet sitesini de doğrudan ve çağrıştıracak şekilde kopyalamıştır. Konu tamamen mahkemelere taşınmıştır.

Emeğe saygı duyan herkesi duyarlı olmaya davet ediyorum.

Lanse edilen ürünün gerçek adı "V-CHARGER". Vakum Teknolojileri Ltd.Şti. tarafından patenti alınmış ve %100 TÜRK tasarımı ve imalatıdır.

nano adı altında piyasaya kopya ürün süren bu firma zaten sistemin çalışma prensibini bile daha bilmemekte ve kimseye doyurucu bilgi verememekte.
Ayrıca aldığım diğer bilgilere göre de sistemin vaad edildiği gibi çalışmadığı (zaten daha ne beklenirdi ki).

Lütfen araçlarınızın zarar görmemesi ve paranızın bu tarz korsan yöntemlerle gasp edilmemesi için dikkatli olun...

Saygılarımla
Mehmet Gülener
www.v-charger.com
 
jafa' Alıntı:
Arkadaşlar, lütfen dikkatle okuyun....
Nanocharger denilen ürün tamamen "V-Charger"ın kopyasıdır. Yani korsaüründür. Ürünün Patenti bizde. 1995 den beri üzerinde çalıştığımız bir sistemin bu kadar kolay bir şekilde kopyalanıp utanmadan piyasaya amerikan malı şeklinde lanse edilmesi bizi çok üzdü. Bir de bu firma(Atak End. Ür...) "V-Charger"ı taklit etmekle kalmamış ürünün adını, görüntüsünü ve internet sitesini de doğrudan ve çağrıştıracak şekilde kopyalamıştır. Konu tamamen mahkemelere taşınmıştır.

Emeğe saygı duyan herkesi duyarlı olmaya davet ediyorum.

Lanse edilen ürünün gerçek adı "V-CHARGER". Vakum Teknolojileri Ltd.Şti. tarafından patenti alınmış ve %100 TÜRK tasarımı ve imalatıdır.

nano adı altında piyasaya kopya ürün süren bu firma zaten sistemin çalışma prensibini bile daha bilmemekte ve kimseye doyurucu bilgi verememekte.
Ayrıca aldığım diğer bilgilere göre de sistemin vaad edildiği gibi çalışmadığı (zaten daha ne beklenirdi ki).

Lütfen araçlarınızın zarar görmemesi ve paranızın bu tarz korsan yöntemlerle gasp edilmemesi için dikkatli olun...

Saygılarımla
Mehmet Gülener
[URL="http://www.v-charger.com"]www.v-charger.com[/URL]

Aramıza hoş geldiniz. Satmış olduğunuz bu ürün hakkında detaylı açıklama rica ediyoruz. Genel çalışma prensibi + tüp içinde neler olduğu + nasıl verimli olduğu -alt devirlerdemi , üst devirlerdemi etkili olduğu + dizel araçlarda mı -benzinli araçlarda mı daha faydalı + Benzinli araçlarda nereye - dizel araçlarda nereye monte ediliyor + 2 yıl boyunca ilk günkü performansını koruyor mu + üniversite veya başka bir kurumda test edildi mi - bizlere gösterebileceğiniz resmi veriler var mı ?

Tabi cevapları kendini üye arşivi bölümünde tanıttıktan sonra rica edeceğiz.

Bilgiler için şimdiden teşekkürler
 
Valla gidecem de taaa topkapıda..Tüpün içeriği aynımı acaba mehmet bey..İnceledinizmi korsanınızın ürününü ?? Benim Corsada karter havalansırmasını performansım artsın diye aşağıya salmıştım bir boru ile..Benim arabamdada işe yararmı..??
 
Öncelikle herkese merhaba...
V-Charger markası 1995den beri yapılan çalışmlara neticesinde bu son haline getirildi. İçerisindeki düzenek oldukça detaylı hesaplar ile basit görünen ama yılların emeğini içeren bir düzenektir. Düzeneğin işlevi özet olarak şu: Normalde her araç(benzinli) ayağınızı gazdan çektiğinizde kompresyona geçer. V-Charger bu kompreyonu kullanarak içeriye girecek havanın belli bir debi ve basınç altında girmesini sağlar. Yani motorun ihtiyaç duyduğu havayı tedarik eder. Bu işlem aslında "Mehmet Gazihan"ın kullandığı mantığa benziyor. Yani motorun hava girişini kontrol dışı arttırmak(ayni emme manifolduna bağlı bir hortumu açık bırakarak). Ancak bizim 7 yıl uğraştığımız konu zaten bu oluşan performansı en iyi verimde(oluşan performansın tamamını kullanmak) ve en düşük yakıt tüketiminde kullanmak üzerine idi. Yani hortumu açıkta bırakmak (tereli olmasa bile) bir çözüm ama maalesef yakıt tüketimi 2-3 katına kadar çıkıyor ve bir süre sonra motor normalden daha fazla devir kaybetmeye başlıyor ve gaz pedalının tepkisi de azalıyor.
V-Charger bu problemleri başarı ile çözümleyen bir tasarıma sahiptir. Sistem düşük devirlerde de yüksek devirlerde de çalışıyor. Heri tip motora uygundur. Benzinli veya Diesel fark etmez her motor tipinde performans ve yakıt tasaruffu sağlıyor. Benzinli araçlarda emme manifolduna bağlı herhangi bir vakum hortumuna(sensöre bağlanan hariç), diesl araçlarda da westinghouse hortumuna "T" ile paralel bağlanıyor.
V-Charger'ın sağladığı performans artışları maalesef çalışma prensibi nedeniyle ölçümlenmesi Türkiye'deki sistemler ile olanaksız. Sistemin performans değerleri ayağınızı gaz pedalına basmaya değil gaz pedalından çekmeye dayalı. Bu durumda, V-Charger'ın sağladığı performans ancak montajı yapıldıktan sonra kullanıcı tarafından aracın önceki ve sonraki hali ile kıyaslandığında anlaşılıyor. Ancak yapılan denemelerde müşterilerimizden aldığımız net yakıt tasarruf değerleri (bunlar database'de kayıtlıdır) % 8'den %50'ye kadardır. En BAsiti dün C3 diesel aracı olan bir müşterim geldi. Kendi ifadesiyle; yol bilgisayarında şimdiye kadar yakıt tüketim miktarı 4,9lt/100km'nin altına hiç düşmemiş(tamamen şehir içi kullanım). Geldiğinde kendisi yolda göstergenin fotoğrafını çekmiş ve gösterdi: 4,1lt/100km... Bu değer uzun yolda 3,5 e kadar inmiş.
Konu ile ilgili detaylara yarın daha çok yer vereceğim.
İlginize teşekkürler...
Saygılarımla
Mehmet Gülener
 
Bu arad tüpün içeriği aynı mı diye sormanıza gerek yok. Bu şahıs benimle bayilik anlaşması için masaya oturduğu tarihlerde(15.02.2007 civarı) ki ben bu şahsın iki aracına denemesi için V-Charger takmıştım(29 veya 30 ocak 2007), meğer çoktaaan nanocharger.net diye bir domain satın almış(06.02.2007) hatta niyeti bozuk belli aynı gün bir de v-charger.net'i de satın almış. Yani bayilik falan hikaye maksadı belli, benden sistemi kopyalayıp , piyasaya çalışıp çalışmadığı belli olmayan bir sistem sürüp piaysadan alabildiği kadar pay kapmak, sonrasında da ne yapar bilmem. Zaten sistemin çalıma prensibini bile anlamış değil o yüzden bayilerinden birine gidin doyurucu bilgiyi asla veremezler. Bu işler bir iki günlük uğraşı ile olsaydı oohooooooo....Bir de amerikadan geliyormuş diye anlatıyolar.

Aldanmayın arkadaşlar. Düzenbaz, emeğe saygısı olmayan, kişiliksiz şahıslara inanmayın kanmayın, zarara girmeyin...
 
walla bi kurban bulcaz aramızdan taktırcak bizde ona göre montajdan sıra alcaz
 
Mehmet bey dizelde westinghouse vakum borusuna T ile giriliyor demişsiniz..Bu borunun motorun hava girişi ile ne alakası var..? Benim Corsam da westinghouse vakum hortumu direk vakum pompasına bağlanıyor..Vakum pompasıda vakumu oluşturma esnasında dışarıya taliye ettiği havayı atmosfere bırakıyor..Bu bağlamda sizin ürününüz westinghouse un frenleme kuvvetini arttırmaya yarayan vakum basıncını sisteme hava soktuğu için düşürüp frenlemeyi kötüleştirmekten başka bi işe yaramıcak..!
 
jafa' Alıntı:
Öncelikle herkese merhaba...
V-Charger markası 1995den beri yapılan çalışmlara neticesinde bu son haline getirildi. İçerisindeki düzenek oldukça detaylı hesaplar ile basit görünen ama yılların emeğini içeren bir düzenektir. Düzeneğin işlevi özet olarak şu: Normalde her araç(benzinli) ayağınızı gazdan çektiğinizde kompresyona geçer. V-Charger bu kompreyonu kullanarak içeriye girecek havanın belli bir debi ve basınç altında girmesini sağlar. Yani motorun ihtiyaç duyduğu havayı tedarik eder. Bu işlem aslında "Mehmet Gazihan"ın kullandığı mantığa benziyor. Yani motorun hava girişini kontrol dışı arttırmak(ayni emme manifolduna bağlı bir hortumu açık bırakarak). Ancak bizim 7 yıl uğraştığımız konu zaten bu oluşan performansı en iyi verimde(oluşan performansın tamamını kullanmak) ve en düşük yakıt tüketiminde kullanmak üzerine idi. Yani hortumu açıkta bırakmak (tereli olmasa bile) bir çözüm ama maalesef yakıt tüketimi 2-3 katına kadar çıkıyor ve bir süre sonra motor normalden daha fazla devir kaybetmeye başlıyor ve gaz pedalının tepkisi de azalıyor.
V-Charger bu problemleri başarı ile çözümleyen bir tasarıma sahiptir. Sistem düşük devirlerde de yüksek devirlerde de çalışıyor. Heri tip motora uygundur. Benzinli veya Diesel fark etmez her motor tipinde performans ve yakıt tasaruffu sağlıyor. Benzinli araçlarda emme manifolduna bağlı herhangi bir vakum hortumuna(sensöre bağlanan hariç), diesl araçlarda da westinghouse hortumuna "T" ile paralel bağlanıyor.
V-Charger'ın sağladığı performans artışları maalesef çalışma prensibi nedeniyle ölçümlenmesi Türkiye'deki sistemler ile olanaksız. Sistemin performans değerleri ayağınızı gaz pedalına basmaya değil gaz pedalından çekmeye dayalı. Bu durumda, V-Charger'ın sağladığı performans ancak montajı yapıldıktan sonra kullanıcı tarafından aracın önceki ve sonraki hali ile kıyaslandığında anlaşılıyor. Ancak yapılan denemelerde müşterilerimizden aldığımız net yakıt tasarruf değerleri (bunlar database'de kayıtlıdır) % 8'den %50'ye kadardır. En BAsiti dün C3 diesel aracı olan bir müşterim geldi. Kendi ifadesiyle; yol bilgisayarında şimdiye kadar yakıt tüketim miktarı 4,9lt/100km'nin altına hiç düşmemiş(tamamen şehir içi kullanım). Geldiğinde kendisi yolda göstergenin fotoğrafını çekmiş ve gösterdi: 4,1lt/100km... Bu değer uzun yolda 3,5 e kadar inmiş.
Konu ile ilgili detaylara yarın daha çok yer vereceğim.
İlginize teşekkürler...
Saygılarımla
Mehmet Gülener

Mehmet Bey,
Çok güzel şeyler yazmışsınız ama somut birşey yok.
"V-Charger'ın sağladığı performans artışları maalesef çalışma prensibi nedeniyle ölçümlenmesi Türkiye'deki sistemler ile olanaksız" diyorsunuz ama bir yol bilgisayarı bile bu ölçümü yapabiliyor nasıl oluyor anlıyamıyorum. Üniversitelerimiz var özel şirketler var bu ürününüzün getirilerini resmi raporlarla ve verilerle kanıtlarsanız daha yararlı olur.
Ayrıca tüpün içinde ne olduğunu ve üründe hangi malzemelerin kullanıldığını açıklarsanız seviniriz. Bu sitedeki arkadaşları ikna ettiniz mi size süper portföy çıkar ama önce bazı verileri almak lazım %8 ile %50 verim arasında uçurum var sizde takdir edersiniz. Bunlar tasarruf verileriniz ivmelenme hakkında verilerinizi de alabilirmiyiz.
 
Mehmet Gazihan' Alıntı:
Mehmet bey dizelde westinghouse vakum borusuna T ile giriliyor demişsiniz..Bu borunun motorun hava girişi ile ne alakası var..? Benim Corsam da westinghouse vakum hortumu direk vakum pompasına bağlanıyor..Vakum pompasıda vakumu oluşturma esnasında dışarıya taliye ettiği havayı atmosfere bırakıyor..Bu bağlamda sizin ürününüz westinghouse un frenleme kuvvetini arttırmaya yarayan vakum basıncını sisteme hava soktuğu için düşürüp frenlemeyi kötüleştirmekten başka bi işe yaramıcak..!

Motorun vakumu yağ pompaı ile eksantrik e bağlıdır. V-Charger'ın özelliği yağ pompasını hızlandırıp sıkıştırmayı arttırmasıdır ve bu yolla patlamayı hızlandırmasıdır. Devir kaybını önleyerek aynı yakıt miktarı ile hızlanmasını sağlar. Diesel'lerde emme manifoldunda vakum olmadığından westinghouse'a veya varsa turbonun emişine bağlanır.
Sistemin tasarımı ve patentli özelliği nedeniyle içeriye havanın girişine izin verse de westingouse hortumundan sanki hava kaçağı varmış gibi bir problem yaratmıyor. 1995'den beri tasarımı konusunda üzerinde çalışmalar yapılan bu ürün bu kadar basit bir sistem değil.öÖyle olmuş olsa Benden V-CAHRGER alan her diesel araca sahip müştereim bana geri döner, hatta frenlerim tutmadı kaza yaptım diye dönerdi...
Tarasrım üç beş parçanın bir araya getirilmesi ile oluşmuş değil.
 
muratezcan' Alıntı:
Mehmet Bey,
Çok güzel şeyler yazmışsınız ama somut birşey yok.
"V-Charger'ın sağladığı performans artışları maalesef çalışma prensibi nedeniyle ölçümlenmesi Türkiye'deki sistemler ile olanaksız" diyorsunuz ama bir yol bilgisayarı bile bu ölçümü yapabiliyor nasıl oluyor anlıyamıyorum. Üniversitelerimiz var özel şirketler var bu ürününüzün getirilerini resmi raporlarla ve verilerle kanıtlarsanız daha yararlı olur.
Ayrıca tüpün içinde ne olduğunu ve üründe hangi malzemelerin kullanıldığını açıklarsanız seviniriz. Bu sitedeki arkadaşları ikna ettiniz mi size süper portföy çıkar ama önce bazı verileri almak lazım %8 ile %50 verim arasında uçurum var sizde takdir edersiniz. Bunlar tasarruf verileriniz ivmelenme hakkında verilerinizi de alabilirmiyiz.

1-Yol bilgisayarı ile yapılan öçlüm sadece yakıt konusundadır. Yol bilgisayarı sadece tüketim oranını gösterir. Performans değerlerinin saptanması ise bambaşka bir çalışma sahası. Maalesef Türkiye bu konularda henüz tam gelişmemiş olduğundan (test ve ölçüm pazarı açısından) simulasyonlu dinamo bile yok. Ama yakın zaman içerisinde bu konuyu özel bir çalışma ile çözeceğiz.

2- Yüzdeler arasındaki fark gayet normal. Şehir içinde dur-kalklarda tasarruf yapabilen bir sistem daha icat edilemedi. Bu teorik olarak da pratik olarak da zaten imkansız. Anlatmaya çalıştığım şehir içi kullanımlarda bazen açık yollara denk gelirsiniz. yani durkalk yapmazsınız. Bu da size yakıttan avantaj sağlar. V-Charger kullanıyoriseniz zaten performansınız da artacağından sürüş konforunuz da artacaktır. Yani araç kalkışlarda daha rahat olacak, viraj çıkışlarında ivme kaybetmeyecek. Şehir dışı yolculuk esnasında her araç zaten daha az yakıt tüketir(şehir içi trafiğine göre). Çünkü dur-kalk olayı yoktur. Eğer V-Charger'da kullanıyorsanız o zaman %50 ye kada çıkabilecek yakıt avantajı yakalayabilliyorsunuz.

Denemesi bedava...30 günlük iade süresi var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst