O Bir A4

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mlh.94
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Tercihiniz bence güzel..5 kol saloon tarzı sedan sınıflara her zaman yakışır kanaatindeyim... ama benim d bir önerim var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...otodan-5x112-18-inc-audi-janti-30605761/detay
performans lastiği de alırsanız aracınızın keyfine değecek yok..1tek yazılım kalır geriye...Onu da rahat rahat yaparsınız ;)
 
Son düzenleme:
Tercihiniz bence güzel..5 kol saloon tarzı sedan sınıflara her zaman yakışır kanaatindeyim... ama benim d bir önerim var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...otodan-5x112-18-inc-audi-janti-30605761/detay
performans lastiği de alırsanız aracınızın keyfine değecek yok..1tek yazılım kalır geriye...Onu da rahat rahat yaparsınız ;)

aslında bu jantlarda çok çok hoşuma gidiyo ancak jant değişimini lastik değişimiyle beraber yapmak en mantıklısı olacak şu anki lastikler continental ben pek memnun değilim çok ses yapıyo henüz 17bin kmdeler 50bin civarı değiştiririz nokian lastik almayı planlıyorum o zaman hepsini aradan çıkartmış oluruz o zaman ya bunu ya da diğer 5 kol janta yöneliriz öneri için teşekkürler :good:
 
Son düzenleme:
araç hakkındaki görüşleriniz için çok teşekkürler tam emin değilim ama 3. viteste rahat 100 görüyo olması lazım bugün bi deneriz :D multitronic şanzıman gerçekten çok başarılı en önemli artısı ise çift kavramalı olması vites geçişleri çok hızlı, ilk attığınız ilandaki jantı bende gördüm hoşuma gitti fiyat yüksek geldi ikincisi ise replika galiba orjinal değil, açıkçası ben istediğim jantı buldum s line 5 kol orjinal jant vardı o olur büyük ihtimalle ;)

doğrudur ama orjinal s line olsunda farketmeZ .. .:)
 
:good: :good:
 
Güle güle kullanın kazasız belasız.Çok güzel araba,sadece 1.8turbo nasıl 120hp oluyor onu anlamadım.Atmosferik 1.8 ler bile 125hp civarında.sadece ona takıldım...
 
Allah kaza bela vermesin filimler çok tatlı ;)
 
Güle güle kullanın kazasız belasız.Çok güzel araba,sadece 1.8turbo nasıl 120hp oluyor onu anlamadım.Atmosferik 1.8 ler bile 125hp civarında.sadece ona takıldım...
1.8tfsi motordan 211 hp güç ve 330nm tork üretilebiliyor audi ilk 160 hp olarak ürettiği motoru vergiyi düşürmek yakıtı da makul tutmak için 120 hp ye düşürmüş şu anda chip tunning yapsak 200hp civarı güç elde edebiliriz ;)
 
Allah kaza bela vermesin filimler çok tatlı ;)

Amin Allah cümlemizi kazadan beladan korusun filmleri yaptırırken amaç aracın içini ve içindekileri güneşten korumak içindi daha sonra aracı sonaxdan teslim almaya gittiğimizde cam filminin aracı ne kadar güzelleştirdiğini de anladım bence her yönden gerekli bir parça ;)
 
Güle güle kullanın kazasız belasız.Çok güzel araba,sadece 1.8turbo nasıl 120hp oluyor onu anlamadım.Atmosferik 1.8 ler bile 125hp civarında.sadece ona takıldım...


bende buna çok takıldım audi vw grubu 90 yıllarda yaptıgı 1.8 atmosferik motordan 120hp güç alıyordu

şuan atmosferik 1.6 fabrika çıkışı bir aile aracı 134hp güç verebiliyor.

audi araçlara koydugu yazılımın lisansını elinde bulunduruyorsa ha 120lik yazılımı koymus ha 160 lık ne kaybederki sonucta ikiside emisyon değerleri bakımından tehlike oluşturmuyor , işin içinde başka bir iş var turbosuz falan olmasın:)

@melih

beygirin düşürülmesiyle vergi dilimi değiştirmiyor ayrıca ağırlık,motor hacmi,hp durumuna bakarsak bu tip bir aracta beygirin 120 lere düşürülmesi yakıta hiç bir katkı saglamaz, eğer üst sınır 211 ise 170-190 hp ler arası yakıt/performans çizigisini yakalayacagı bölge olur.

beygiri düşürmek emisyon değerleri yüzündende değil bence geriye kalan tek secenek bayilerin işine gelcek durum oluşturmak.

120hp liğe 16lık jant koymus bi kaç ekipmanı daha kısmıs vs. böylece bayi tek tek opsiyon satmak için zemin bulmus oldu

çok güzel bir araç güle güle kullanın beygir tartışmasına sonra devam edelim konuyu dağıtmadan, aracın tarzı yetiyor zaten
 
Son düzenleme:
Geri
Üst