- Konuyu Başlatan
- #71
bende buna çok takıldım audi vw grubu 90 yıllarda yaptıgı 1.8 atmosferik motordan 120hp güç alıyordu
şuan atmosferik 1.6 fabrika çıkışı bir aile aracı 134hp güç verebiliyor.
audi araçlara koydugu yazılımın lisansını elinde bulunduruyorsa ha 120lik yazılımı koymus ha 160 lık ne kaybederki sonucta ikiside emisyon değerleri bakımından tehlike oluşturmuyor , işin içinde başka bir iş var turbosuz falan olmasın
@melih
beygirin düşürülmesiyle vergi dilimi değiştirmiyor ayrıca ağırlık,motor hacmi,hp durumuna bakarsak bu tip bir aracta beygirin 120 lere düşürülmesi yakıta hiç bir katkı saglamaz, eğer üst sınır 211 ise 170-190 hp ler arası yakıt/performans çizigisini yakalayacagı bölge olur.
beygiri düşürmek emisyon değerleri yüzündende değil bence geriye kalan tek secenek bayilerin işine gelcek durum oluşturmak.
120hp liğe 16lık jant koymus bi kaç ekipmanı daha kısmıs vs. böylece bayi tek tek opsiyon satmak için zemin bulmus oldu
çok güzel bir araç güle güle kullanın beygir tartışmasına sonra devam edelim konuyu dağıtmadan, aracın tarzı yetiyor zaten
işin doğrusu bende pek anlamış değilim bu konuyu 160 hp ile 120 hp arasında 3bin euro fark var bizim gücümüz buna yetti bunu alabildik ben hep 160 hp istedim ama . 120hp lik bir araç yapmak bi satış tekniği ama nasıl bi teknik olduğunu pek anlamış değilim bunu en yakın zamanda audi bayisinden öğrenicem. İnsan şunu düşünmeden edemiyor madem 120 hp ile 160 hp arasında sadece yazılım farkı var nedn 3bin euro fiyat farkı koyuyosun vergide de bir dezavantaj olmadığını öğrendim kafm ciddi karıştı şimdi yakıt tüketm oranlarına baktım hiç bi fark yok üstelik şehir içinde tüketim 160hp liğin lehine bu arada araçta turbo var :good: o kadar da değil