Dün işin detayına iyice girdim, sigorta firmasını aradım ve uzuuuuun çabalar sonucunda bana geri dönüş yaptılar. Durumu anlattım ve sistemden baktıkları zaman bir tuhaflık farkettiler; servisin tuttuğu rapoda cam kırılması, exper raporunda cam kırılması, firmanın raporunda ve firmanın sisteminde cam kırılması ama 5664 sorgusunda çarpışma görünüyor
Müşteri hizmetlerindeki kişi de şaşırdı tabi
Cam kırılması olarak giriliyor ama çarpışma çıkıyor dedi
Tekrar deneyin dedim ve tekrar denediler yine çarpışma olarak çıkıyor
Olay SBM sisteminden ötürü oluyormuş. SBM'yi aradım ve durumu anlattım. Sigortam 360.com sitesine yönlendirip online işlemlerden hasar bilgi düzeltme formu varmış, oraya yönlendirdi.
Dün durumu anlatan bir form doldurdum ve cevap bekliyorum.
Eğer olur da başına gelen başka biri olursa bu yol aklında bulunsun.