- Konuyu Başlatan
- #71
Ben değişim yaparken araç 102 bin km civarı idi pelerler kırılmamıştı kurma dişliside bozulmamıştı ama o zaman bunu Türkiye’de ne yaptıran vardı nede sağlıklı bir bilgi vardı bugün dahi sağlıklı bilgi var sayılmaz tek conta ekleyip daha deneyen görmedim Türkiye’de yurtdışında contayı tek olarak ekleyip başarılı olanlar var bildiğim kadarı ile ancak ben riske girmeyerek tüm seti değiştirmeyi tercih ettim çünkü değişimi tek conta ile yaptığımda başka biryerde sorun olması durumunda (zincir,kurma dişlisi yada peletlerde) ikinci bir işçilik vererek hem maddi hem manevi yorulmak istemedim hatta conta işe yaramıyor boşa kürek çekiyorum diye vazgeçmek bile aklımdan geçecekti
Ben elimden geldiğince bilgiyi paylaştım ticari düşünmedim insanlara faydalı olmak adına takdir sizlerin ancak davada şahitlik yapacak araç kullanıcıları lazım yardımcı olacak arkadaşlar bana mail atarsa konuşuruz teşekkürler
Ben elimden geldiğince bilgiyi paylaştım ticari düşünmedim insanlara faydalı olmak adına takdir sizlerin ancak davada şahitlik yapacak araç kullanıcıları lazım yardımcı olacak arkadaşlar bana mail atarsa konuşuruz teşekkürler