Arkadaslar konu baska yonlere kaydi iyice.benim soruya net bir cevap verebilicek varmi..tskler
1. Usulüne göre montaj yapılacak, en başta ateşleme bobininden elektrik çekilmeyip emme manifoldu tamamen sökülüp enjektör bağlantısı öyle monte edilecek, boru hattı kusursuz olacak ezik büzük olmayacak, uygun regülatör seçilecek, LPG geçiş ısısı 40 derece altı olmayacak vesaire...
2. AFR ayarı dengeli olacak, yani fakir karışım yapılmayacak, benzinli kullanımda bile yamulan subaplar fakir karışımlı lpg ile çok daha kolay yamulur.
3. LPG bakımı diye bişey yoktur, ilk 10bin km sonra filtre kepaze bir hal alır, o da kazanın dibinde kir pis tortu gibi şeyler birikmiş olacağından sonraki 10bin kmlerde filtreniz tertemiz kalacaktır, 30 liralık filtre değişimini ağır bakım olarak görmeyin, 6 litre benzinle eşdeğer bir meblağ bu...
4. Sıralı sistemlerde eğer hunharca gazlanmazsa güç kaybı yaşanmaz, dip gaz gidince ufak bir performans düşüşü yaşarsınız o da regülatör denen gaz buharlaştırıcısı motor soğutma suyuyla ısındığı için aşırı gaz geçişiyle soğur ve kristalleşir buzlaşır yani, motora soğuk gaz girdiği için verimsiz yanar. Ancak 1.2 motorun gaz sarfiyatı bellidir, böyle sorunlara yol açmaz ve ideal gaz ayarı yapıldığında, enjektör püskürtme aralığı belirlendiğinde hiç bir sorun yaşamazsınız...