52 bin tl ye araç alın her ay 170 tl batarya parası verin bunada ekonomi deyin..
birincisi bilgi karmaşası var.. fluence öyle devrim falan değildir abartmayın hani tükiyede devrim deyin tamamdır.. avrupada amerikada halka ulaşmış zebil gibi pure elektrikli araçlar var ama avrupalı amerikalı talep etmemiş beğenmemiş almamış.. renaultununda ilk pure elektrikli aracı değil daha önceden clio nun elektriklisinide fransada satmaya çalışıyordu.. pegeout da 406 ve 107 serilerinin elektriklisini çıkarmışdı fransada ama tutmadı.. hatta pegeout jest ve reklam olsun diye elektrikli 107 lerinden bir filo fransız posta teşkilatına hediye etmişdi.. ama gene tutmadı.. italyada yıllardır elektrikli araçlar var tutulmuyor..
birde şu fluence ın yalanlarından sıkıldım avrupa yabancı sitelerde menzili160 km olarak gösterilirken türkiyede 180 km deniyor bir arkadaş 200 km diyor.. maşallah arttıkça artıyor..
her ay zaten 170 tl akü parası verdikden sonra elektrikli araç almanın ne faydası var.. artı elektrik parasıda var .. bunun dışında hızlı şarj 45 dakika uzun şarj 8 saat bir arkadaş demiş koyarım bahçeye çekerim kabloyu
8 saat çekersiniz kablo akşamdan koyarsanız sabaha alırsınız
öyle olur.. tam bir hayattan ömürden vakit kaybı..
birde hangi uzun yol dan bahsediliyor arabanın menzili 180 km istanbuldan adam antalyaya gidicek olsa 900 km yolda 4 defa batarya değiştirse her değişim 45 dakika sürse 3-4 saatini yolda bu işi yapmakla geçiriceksiniz.. bumu uzun yol yapmak 9 saatlik yolu 13 saatte yapıcaksınız.. gerçi bu eziyeti göze alıcak eminim türkyiede insanlar çıkıcakdır..